Hawaii Express

Avatar

By fusio 11.07.2008 09:50:39

Member · 779 comments

Hawaii Express Ogrē - izcili stulbs pārdevējs

Kāda mana paziņa pirms kādas nedēļas iegādājās dubļusargus un bagāžnieku un lūdza uzstādīt.

Rezultātā bagāžnieks tika uzstādīts ļoti stāvā leņķī (nu tā, ka bagāzņieks praktiski neizmantojams), bet par aizmugurējo dubļusargu "meistars"paziņoja, ka to uzlikt nemaz nevar un piedāvāja iegādāties un uzlikt citu - kas stiprinās pie sēdekļa stutes un, tātad tas būs virs bagāžnieka. Respektīvi, pēc "meistara" teikā un paveiktā sanāca, ka pārdots ir neatbilstošas preces - nedz bagāžnieks sakarīgā veidā stiprinās, nedz dubļusargu var uzstādīt.

Meitene, bez lielas riteņbraukšanas pieredzes ar to samierinājās, bet jaunu dubļusargu gan nepirka.

Velobraucienā apskatijāmies, kas ir iegādāts un ar vienkāršu regulāciju bagāžnieks bija savā vietā un dubļusargs uzstādīts.

Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?

velo nozarei vajadzētu izstrādāt kaut kādus kopīgus pārdevēju kvalifikācijas kritērijus, citādi pasūtījumi no internetveikaliem tikai pieaugs. Es pats labāk veltu pāris stundas interneta izpētei par attiecīgo produktu un tad pasūtu internetā, nekā tērēju laiku braucot uz veloveikaliem, kur vai nu nezinošas meitenes priekšā, vai kaut kāds gurķis pieņemts, kurš vienīgi zina, kura ir visdārgākā riepa un to tad bīda, kā labāko visiem segumiem.

Protams, ka ne vienmēr tā ir. Ir pieredze ar ļoti zinošu pārdevēju ZZK un Jūrmalas šosejas, Merida uz Tērbatas, Fans uz Deglava u.c., bet pa lielam zinošu pārdevēju/muļķu sastapšanas iespēja veikalos ar velosipēdu specializāciju (ne 100% sports vai sportland utml.) ir apmēram 40/60 par labu muļķiem.

Varbūt veikaliem vajadzētu padomāt par to, ka pārdevējus vajadzētu dalīt pārdevējos, vecākajos pārdevējos un asistentos. Nu nemaksāšu es 20-30% virs interneta veikala cenas, par lietu, ko man pārdod nezinoša meitene vai čalis no ielas. Un no otras puses, ja pārdevējam vai kantorim uzticēšos, nu nebūs problēma arī maksāt par speciālista zināšanām un servisu, bet tad es sagaidītu, ka attiecīgajā kantorī visiem pārdevējiem ir pietiekamas zināšanas, vai arī viņi vismaz ir iedresēti nemuldēt niekus, bet pieaicināt zinošākus kolēģus, ja tur ir.

Avatar

By pauls 11.07.2008 10:02:29

Local.Auth · 300 comments
fusio wrote

....

Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?

.......

Šķiet, tā ir Hawaii Express slimība - arī Biķernieku ielā strādā tādi paši sad
Uz Hawaii Express nekad ne iepirkties ne remontēties jau sen nedodos.


train low, train high - not too hard, not too easy !

Avatar

By Velomens 11.07.2008 10:41:13

Member+ · 1,637 comments

Tīkls nav viens - ārpus Rīgas HE veikali ir franšīzes!


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By niknais 11.07.2008 22:42:50

Member · 130 comments

Rīgas HE (biķernieku iela) ar esmu bijis, ļoti nepretimnākoša attieksme, no sērijas bezmaz vai esmu vainīgs ka man tagad ir scott velīts kuram tur ir garantija... Pavisam cita lieta bija HE (Juglas centrā) pārdevējs ļoti sakarīgs un pastāstīja / parādīja mani interesējošo produktu un beigās vēl iedeva -10% atlaidi - protams ka tur arī nopirku precīti, arī pārējās lietas ko piedāvāja (serviss) bija labā līmenī.

Avatar

By Legionary 12.07.2008 09:39:08

Member+ · 481 comments

Man arī pirmais velosipēds bija Scott, kuru pirku HE, arī jau pašā sākumā bija visādas sīkas problēmas pateicoties tiem, kas to velosipēdu bija likuši kopā ... pirmās sezonas beigās, kad aizvedu uz skaļi izreklamēto "bezmaksas" apkopi arī nācās saskarties ar Biķernieku HE servisa "laipno" attieksmi un "lielo" atsaucību. Attieskme bija aptuveni tāda - nu, ko tu te atvilcies ar savu sūda, 250 Ls vērto velosipēdu ..... tagad HE pērku tikai veloapģērbu vai veloaksesuārus .....

Last edited by Legionary (12.07.2008 09:46:40)

Avatar

By fubar 12.07.2008 10:11:14

Member · 1,811 comments

tā laikam tāda tradīcija ap šo te Biķernieku veikalu? sen senos laikos arī man nācās izmantot šī veikala pakalpojumus. un vienmēr man gadījās pretī vai nu ārkārtīgi nelaipni tēviņi, vai neko nezinoša, toties laipni smaidoša blondīne smile


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By Paija 12.07.2008 14:12:50

Member++ · 536 comments

Hmm, es laikam citā planētā dzīvoju - Biķernieku ielas havajos vienmēr tieku laipni apkalpota, nekad nav bijis nekādu problēmu ne ar remonta kvalitāti ne ar ko citu.

Avatar

By karlux 13.07.2008 20:16:56

Member+ · 862 comments

Bikeru Havajas ieperkos jau gadus... 8-10... vienmer viss ir bumbas, pazistu tur visus un darbinieki (vismaz no veca sastava) ir loti kompetenti un zinosi - viens no labakajiem un pieredzejushakajiem mehanikiem - Vasja un loti izpalidzigi, draudzigi un pieredzejushi pardeveji - izceljot Valdi, kaa vnk labu un forsu cilveku smile
Bija gan tur viens tads igns tipins servisa shanceja, bet pedeja laika vinu tur neesmu manijis... tas bija tads parupjaks un nepieklajigaks calis... citadak viss bumbas smile

Avatar

By Nomad 14.07.2008 10:56:49

Member+ · 47 comments

No mārketinga teorijas - neapmierināti klienti pastāstīs 5x vairāk citiem cilvēkiem par sliktu servisu nekā apmierināti par labu. Viens īgns čalis var sačakarēt visu veikala imidžu tā ka nemetās smile

Avatar

By e-biker 14.07.2008 11:06:43

Member · 107 comments

viens no labakajiem veikaliem riga tiesi apkalposanas zina, ipasi patikams ir viens kungs tiesi minetaja bikernieku iela HE, nemaz nerunajot par runātīgo meiteni ķengaragā!


tievējam :) scotts dienišķais 10.62kg svarā

Avatar

By Velomens 14.07.2008 11:33:46

Member+ · 1,637 comments
Nomad wrote

No mārketinga teorijas - neapmierināti klienti pastāstīs 5x vairāk citiem cilvēkiem par sliktu servisu nekā apmierināti par labu. Viens īgns čalis var sačakarēt visu veikala imidžu tā ka nemetās smile

Vīrusa mārketings!


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By pauls 14.07.2008 12:06:21

Local.Auth · 300 comments
pauls wrote
fusio wrote

....

Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?

.......

Šķiet, tā ir Hawaii Express slimība - arī Biķernieku ielā strādā tādi paši sad
Uz Hawaii Express nekad ne iepirkties ne remontēties jau sen nedodos.

Nomad wrote

No mārketinga teorijas - neapmierināti klienti pastāstīs 5x vairāk citiem cilvēkiem par sliktu servisu nekā apmierināti par labu. Viens īgns čalis var sačakarēt visu veikala imidžu tā ka nemetās smile

Šķiet, jāpamato sava attieksme:
1. pirms gadiem 3, kad vēl ne visai daudz sajēdzu no velo lietām, nodevu HE Biķernieku ielā dēla riteni pirmssacensību tehn.apkopei (pa 18Ls !), pēc kuras bija nepieciešams steidzams riteņa remonts pie Arkādija ... ;
2. ... pēc pāris mēnešiem sanāca, ka pāris stundas pirms sacensībām savas nemākulības dēļ sabeidzu dēla razdelkas ratu Colnago Professionall 160g riepiņu, devos uz tuvāko bodi - HE Biķernieku ielā naivā cerībā tur atrast kādu laba līmeņa šosejas riepiņu, pajautāju, vai gadījumā nav aizķērusies kāda 21mm 700c viegla riepiņa, saņēmu atbildi, ka tādas vispār neeksistējot, mazākā esot 23mm, tika piedāvāts iegādāties 25mm ~4000g treniņa līmeņa riepu (brendu neatceros) pa 17Ls. Kad nevēlējos to iegādāties un devos projām, mani pavadīja nievājoši izteicieni par biezajiem nejēgām u.c. ...


train low, train high - not too hard, not too easy !

Avatar

By Velomens 14.07.2008 13:07:16

Member+ · 1,637 comments
pauls wrote

...., tika piedāvāts iegādāties 25mm ~4000g treniņa līmeņa riepu (brendu neatceros) pa 17Ls. ...

Njā smaga gan tev riepa bija piedāvāta smile)


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By pauls 14.07.2008 13:10:08

Local.Auth · 300 comments
Velomens wrote
pauls wrote

...., tika piedāvāts iegādāties 25mm ~4000g treniņa līmeņa riepu (brendu neatceros) pa 17Ls. ...

Njā smaga gan tev riepa bija piedāvāta smile)

... piedod - protams 400g !


train low, train high - not too hard, not too easy !

Avatar

By sds 25.04.2019 06:19:58

Member · 81 comments

Atsauksme par Hawaii Express servisu.

Vairāk kā divas nedēļas iepriekš  pierakstījos rindā uz Hawaii Express servisu. Vēl pabrīdīnāja - vai nu jāatved iepriekšējā dienā vai pieraksta dienā no rīta.
Ok, tu visu saplāno, aizved jau iepriekšējā vakarā velo laicīgi. Bams, bet noteiktajā dienā ar velo netiek nekas darīts un ātrākais kad ķersies klāt ir pēc dienām divām.

Kāda jēga no pieraksta?


система ниппель.

Avatar

By sds 25.04.2019 16:26:28

Member · 81 comments

Stāsta turpinājums.

Vakar, kad man zvanīja, hawaii pārstāvis teica, ka šodien viņi nestradā, tāpēc ņems tikai piektdien.

Šodien kolēģis brauc garām - strādā kā rutki.

Brauks pec darba un ņems ārā. Tik jautajums - kur lai aizved uz remontu  kad ir sarunāts un sataisa ar?

Last edited by sds (25.04.2019 16:33:07)


система ниппель.

Avatar

By KasparsS 25.04.2019 16:54:07

Member+ · 2,251 comments

Izklausās neticami. Vai noticis kaut kāds pārpratums, vai vienkārši kļūda komunikācijā.

Jebkurā gadījumā, ja ved velo remontēt nedēļu pirms pirmā seba, tad jārēķinās, ka neies gludi.


Avatar

By kaadss 25.04.2019 16:57:46

Member · 298 comments

ja ir pieraksts un sarunāts, kāda daļa gar sebu

Avatar

By KasparsS 25.04.2019 17:04:52

Member+ · 2,251 comments
kaadss wrote

ja ir pieraksts un sarunāts, kāda daļa gar sebu

Tāpēc saku - vai komunikācijas kļūda vai arī kaut kāds pārpratums.
Tur strādā ļoti godprātīgi un profesionāli darbinieki, tāpēc neticu, ka bez pārpratuma tāda situācija varētu izveidoties.


Avatar

By sds 25.04.2019 18:32:36

Member · 81 comments

Stāsta turpinājums.

Aizbraucu caur visiem stastrēgumiem uz turieni. Puikas strādā, bet redzu, ka viens čalis trūkst. Sapratu, ka tas varētu būt tas pats, kurš man zvanīja vakardien.

Cik no cita mehāniķa dzirdēju - varot ievilkties.
Nesapratu, kas var ievilkties, ja laicīgi plāno darbus.
Sapratu, ka uzņēmumā ir problēmas un neielaisties. Savācu riteni.

Kopsavilkums.
divas nedēļas lieki gaidīts uz apkopi. Jau piesakoties rindā teicu, ka vajadzēs pilno apkopi.

Nav varējuši ne noteiktajā dienā veikt apkopi, ne nākamajā.

Savā pieredzē pat nezinu nevienu autoservisu, kurš šādi būtu muļļājies.

Last edited by sds (25.04.2019 18:35:19)


система ниппель.

Avatar

By jt 25.04.2019 19:38:19

Member+ · 1,087 comments

sds, kādēļ izdzesi savus iepriekšējos veidotos tematus?
gaisoji bremzes un nesanāca?
ko nevedi pārdodamo Trek uz Veloprofu?

Last edited by jt (25.04.2019 19:38:56)

Avatar

By sds 25.04.2019 19:53:56

Member · 81 comments
jt wrote

sds, kādēļ izdzesi savus iepriekšējos veidotos tematus?
gaisoji bremzes un nesanāca?
ko nevedi pārdodamo Trek uz Veloprofu?

Gaisojamo nenopirku, neko neaiztiku. Tā vietā labāk izvēlējos aizvest, lai sakopj un sasmērē visu un nomaina detaļas (Kamēr ričuks pie manis, tikmēr pabraukājos), lai jaunajam saimniekam - sēdies un brauc variants.

Te forumā atradu labas atsauksmes par HE, arī darba kolēģis atsaucās labi par šiem,
Nākošais - HE ir pieraksta sistēma. Ja pieraksta noteiktajā dienā, tad pieraksta. Tāpat kā pie zobārsta. Tas man bija svarīgi, lai varētu laiku saplānot. Nākošais - HE atrašanās vieta. Tīri ok tikt no darba, darba laikā.


система ниппель.

Avatar

By snaikers 25.04.2019 19:59:00

Member+ · 237 comments

Par godpratīgiem es viņus nenosauktu, piečakarēja ar mazu lietu, par ko es brēku neceļu, bet to ko izdarīja - bija profesionāli.

Avatar

By anthropophagus 25.04.2019 20:15:44

Member · 183 comments

Šis ir iemesls, kādēļ ir izdevīgi pašam iemācīties apkopt savu velo. Ja velo uz servisu tiek vests laicīgi, starpsezonā, tad nav nekādu problēmu. Sezonas laikā servisi ir pilni ar "parasto cilvēku" velo, uz ko, manuprāt, arī balstās servisu peļņa, tāpēc, kad ir kāda steidzama problēma, tai risinājumu servisā var neizdoties rast ātri, ja nepārstāvi konkrētā servisa komandu vai nav kādu citu sakaru. Šis gadījums ar pierakstu gan izskatās nejauki. Pieraksta sistēmas esamība izklausās ļoti labi, jo lielākoties jau ir tā - "Ved šurpu. Kad pienāks kārta, sataisīsim.", nevis dienu/divas iepriekš pieved uz laiku, kad rinda būtu "izstāvēta". Es gan kādu laiku neesmu vedis savus velo uz apkopi, bet iepriekš, kad vedu, vēl viena problēma bija tā, ka nereti servisos nav vajadzīgo komponenšu - pašam sanāk skraidīt pa veikaliem un meklēt. Ja domā uz priekšu, biežāk maināmās komponentes var laicīgi pasūtīt, turēt mājās un pats nomainīt tieši tajā brīdī, kad vajag. Ja ir kas nestandarta, tad to arī gana ātri no Vācijas var pasūtīt.

Avatar

By zaps 25.04.2019 21:51:43

Member · 35 comments

MySport serviss ir OK, man vienmēr viss ir bijis ātrāk, kā norunāts.. varbūt tā ir stratēģija, lai nav kā šim pilsonim.. smile)

Avatar

By Dexters 1 25.04.2019 22:15:55

Member · 77 comments

Laikam šajā tirgū pamaz kantoru...  Jācep augšā,reklāma jākruķī... !
Dzirdēju,ceņņiki ar nav hilie! big_smile

Avatar

By jt 26.04.2019 00:06:04

Member+ · 1,087 comments
sds wrote
jt wrote

sds, kādēļ izdzesi savus iepriekšējos veidotos tematus?
gaisoji bremzes un nesanāca?
ko nevedi pārdodamo Trek uz Veloprofu?

Gaisojamo nenopirku, neko neaiztiku. Tā vietā labāk izvēlējos aizvest, lai sakopj un sasmērē visu un nomaina detaļas (Kamēr ričuks pie manis, tikmēr pabraukājos), lai jaunajam saimniekam - sēdies un brauc variants.

Te forumā atradu labas atsauksmes par HE, arī darba kolēģis atsaucās labi par šiem,
Nākošais - HE ir pieraksta sistēma. Ja pieraksta noteiktajā dienā, tad pieraksta. Tāpat kā pie zobārsta. Tas man bija svarīgi, lai varētu laiku saplānot. Nākošais - HE atrašanās vieta. Tīri ok tikt no darba, darba laikā.

Skaidrs!
HE servisu iesaku, nav bijušas problēmas, es gan vienmēr lielo gada apkopi izvēlos taisīt ziemas mēnešos, kad rindu nav un velo var atstāt kaut vai uz mēnesi. Lai uztaisītu kārtīgu apkopi ar pāris stundām nepietiek, tas arī fakts. Nu pavasaris ir tāds stresiņš, kad visi attopas smile No pieredzes varu ieteikt arī velomeistars.lv, bet arī tur šajā laikā ar termiņiem būs stresaini, tā jau brīžiem strādā līdz naktij un brīvdienās.