Hawaii Express
Hawaii Express Ogrē - izcili stulbs pārdevējs
Kāda mana paziņa pirms kādas nedēļas iegādājās dubļusargus un bagāžnieku un lūdza uzstādīt.
Rezultātā bagāžnieks tika uzstādīts ļoti stāvā leņķī (nu tā, ka bagāzņieks praktiski neizmantojams), bet par aizmugurējo dubļusargu "meistars"paziņoja, ka to uzlikt nemaz nevar un piedāvāja iegādāties un uzlikt citu - kas stiprinās pie sēdekļa stutes un, tātad tas būs virs bagāžnieka. Respektīvi, pēc "meistara" teikā un paveiktā sanāca, ka pārdots ir neatbilstošas preces - nedz bagāžnieks sakarīgā veidā stiprinās, nedz dubļusargu var uzstādīt.
Meitene, bez lielas riteņbraukšanas pieredzes ar to samierinājās, bet jaunu dubļusargu gan nepirka.
Velobraucienā apskatijāmies, kas ir iegādāts un ar vienkāršu regulāciju bagāžnieks bija savā vietā un dubļusargs uzstādīts.
Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?
velo nozarei vajadzētu izstrādāt kaut kādus kopīgus pārdevēju kvalifikācijas kritērijus, citādi pasūtījumi no internetveikaliem tikai pieaugs. Es pats labāk veltu pāris stundas interneta izpētei par attiecīgo produktu un tad pasūtu internetā, nekā tērēju laiku braucot uz veloveikaliem, kur vai nu nezinošas meitenes priekšā, vai kaut kāds gurķis pieņemts, kurš vienīgi zina, kura ir visdārgākā riepa un to tad bīda, kā labāko visiem segumiem.
Protams, ka ne vienmēr tā ir. Ir pieredze ar ļoti zinošu pārdevēju ZZK un Jūrmalas šosejas, Merida uz Tērbatas, Fans uz Deglava u.c., bet pa lielam zinošu pārdevēju/muļķu sastapšanas iespēja veikalos ar velosipēdu specializāciju (ne 100% sports vai sportland utml.) ir apmēram 40/60 par labu muļķiem.
Varbūt veikaliem vajadzētu padomāt par to, ka pārdevējus vajadzētu dalīt pārdevējos, vecākajos pārdevējos un asistentos. Nu nemaksāšu es 20-30% virs interneta veikala cenas, par lietu, ko man pārdod nezinoša meitene vai čalis no ielas. Un no otras puses, ja pārdevējam vai kantorim uzticēšos, nu nebūs problēma arī maksāt par speciālista zināšanām un servisu, bet tad es sagaidītu, ka attiecīgajā kantorī visiem pārdevējiem ir pietiekamas zināšanas, vai arī viņi vismaz ir iedresēti nemuldēt niekus, bet pieaicināt zinošākus kolēģus, ja tur ir.
By pauls 11.07.2008 10:02:29
Local.Auth · 300 comments....
Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?
.......
Šķiet, tā ir Hawaii Express slimība - arī Biķernieku ielā strādā tādi paši
Uz Hawaii Express nekad ne iepirkties ne remontēties jau sen nedodos.
train low, train high - not too hard, not too easy !
By Velomens 11.07.2008 10:41:13
Member+ · 1,681 commentsBy niknais 11.07.2008 22:42:50
Member · 130 commentsRīgas HE (biķernieku iela) ar esmu bijis, ļoti nepretimnākoša attieksme, no sērijas bezmaz vai esmu vainīgs ka man tagad ir scott velīts kuram tur ir garantija... Pavisam cita lieta bija HE (Juglas centrā) pārdevējs ļoti sakarīgs un pastāstīja / parādīja mani interesējošo produktu un beigās vēl iedeva -10% atlaidi - protams ka tur arī nopirku precīti, arī pārējās lietas ko piedāvāja (serviss) bija labā līmenī.
By Legionary 12.07.2008 09:39:08
Member+ · 481 commentsMan arī pirmais velosipēds bija Scott, kuru pirku HE, arī jau pašā sākumā bija visādas sīkas problēmas pateicoties tiem, kas to velosipēdu bija likuši kopā ... pirmās sezonas beigās, kad aizvedu uz skaļi izreklamēto "bezmaksas" apkopi arī nācās saskarties ar Biķernieku HE servisa "laipno" attieksmi un "lielo" atsaucību. Attieskme bija aptuveni tāda - nu, ko tu te atvilcies ar savu sūda, 250 Ls vērto velosipēdu ..... tagad HE pērku tikai veloapģērbu vai veloaksesuārus .....
Last edited by Legionary (12.07.2008 09:46:40)
By fubar 12.07.2008 10:11:14
Member · 1,811 commentstā laikam tāda tradīcija ap šo te Biķernieku veikalu? sen senos laikos arī man nācās izmantot šī veikala pakalpojumus. un vienmēr man gadījās pretī vai nu ārkārtīgi nelaipni tēviņi, vai neko nezinoša, toties laipni smaidoša blondīne
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By Paija 12.07.2008 14:12:50
Member++ · 540 commentsHmm, es laikam citā planētā dzīvoju - Biķernieku ielas havajos vienmēr tieku laipni apkalpota, nekad nav bijis nekādu problēmu ne ar remonta kvalitāti ne ar ko citu.
XC.LV member since 2005
By karlux 13.07.2008 20:16:56
Member+ · 890 commentsBikeru Havajas ieperkos jau gadus... 8-10... vienmer viss ir bumbas, pazistu tur visus un darbinieki (vismaz no veca sastava) ir loti kompetenti un zinosi - viens no labakajiem un pieredzejushakajiem mehanikiem - Vasja un loti izpalidzigi, draudzigi un pieredzejushi pardeveji - izceljot Valdi, kaa vnk labu un forsu cilveku
Bija gan tur viens tads igns tipins servisa shanceja, bet pedeja laika vinu tur neesmu manijis... tas bija tads parupjaks un nepieklajigaks calis... citadak viss bumbas
By Nomad 14.07.2008 10:56:49
Member+ · 47 commentsNo mārketinga teorijas - neapmierināti klienti pastāstīs 5x vairāk citiem cilvēkiem par sliktu servisu nekā apmierināti par labu. Viens īgns čalis var sačakarēt visu veikala imidžu tā ka nemetās
By e-biker 14.07.2008 11:06:43
Member · 107 commentsviens no labakajiem veikaliem riga tiesi apkalposanas zina, ipasi patikams ir viens kungs tiesi minetaja bikernieku iela HE, nemaz nerunajot par runātīgo meiteni ķengaragā!
tievējam :) scotts dienišķais 10.62kg svarā
By Velomens 14.07.2008 11:33:46
Member+ · 1,681 commentsNo mārketinga teorijas - neapmierināti klienti pastāstīs 5x vairāk citiem cilvēkiem par sliktu servisu nekā apmierināti par labu. Viens īgns čalis var sačakarēt visu veikala imidžu tā ka nemetās
Vīrusa mārketings!
Veloceļojumi www.velomens.lv
By pauls 14.07.2008 12:06:21
Local.Auth · 300 comments....
Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?
.......
Šķiet, tā ir Hawaii Express slimība - arī Biķernieku ielā strādā tādi paši
Uz Hawaii Express nekad ne iepirkties ne remontēties jau sen nedodos.
No mārketinga teorijas - neapmierināti klienti pastāstīs 5x vairāk citiem cilvēkiem par sliktu servisu nekā apmierināti par labu. Viens īgns čalis var sačakarēt visu veikala imidžu tā ka nemetās
Šķiet, jāpamato sava attieksme:
1. pirms gadiem 3, kad vēl ne visai daudz sajēdzu no velo lietām, nodevu HE Biķernieku ielā dēla riteni pirmssacensību tehn.apkopei (pa 18Ls !), pēc kuras bija nepieciešams steidzams riteņa remonts pie Arkādija ... ;
2. ... pēc pāris mēnešiem sanāca, ka pāris stundas pirms sacensībām savas nemākulības dēļ sabeidzu dēla razdelkas ratu Colnago Professionall 160g riepiņu, devos uz tuvāko bodi - HE Biķernieku ielā naivā cerībā tur atrast kādu laba līmeņa šosejas riepiņu, pajautāju, vai gadījumā nav aizķērusies kāda 21mm 700c viegla riepiņa, saņēmu atbildi, ka tādas vispār neeksistējot, mazākā esot 23mm, tika piedāvāts iegādāties 25mm ~4000g treniņa līmeņa riepu (brendu neatceros) pa 17Ls. Kad nevēlējos to iegādāties un devos projām, mani pavadīja nievājoši izteicieni par biezajiem nejēgām u.c. ...
train low, train high - not too hard, not too easy !
By Velomens 14.07.2008 13:07:16
Member+ · 1,681 comments...., tika piedāvāts iegādāties 25mm ~4000g treniņa līmeņa riepu (brendu neatceros) pa 17Ls. ...
Njā smaga gan tev riepa bija piedāvāta )
Veloceļojumi www.velomens.lv
By pauls 14.07.2008 13:10:08
Local.Auth · 300 comments...., tika piedāvāts iegādāties 25mm ~4000g treniņa līmeņa riepu (brendu neatceros) pa 17Ls. ...
Njā smaga gan tev riepa bija piedāvāta )
... piedod - protams 400g !
train low, train high - not too hard, not too easy !
By sds 25.04.2019 06:19:58
Member · 81 commentsAtsauksme par Hawaii Express servisu.
Vairāk kā divas nedēļas iepriekš pierakstījos rindā uz Hawaii Express servisu. Vēl pabrīdīnāja - vai nu jāatved iepriekšējā dienā vai pieraksta dienā no rīta.
Ok, tu visu saplāno, aizved jau iepriekšējā vakarā velo laicīgi. Bams, bet noteiktajā dienā ar velo netiek nekas darīts un ātrākais kad ķersies klāt ir pēc dienām divām.
Kāda jēga no pieraksta?
система ниппель.
By sds 25.04.2019 16:26:28
Member · 81 commentsStāsta turpinājums.
Vakar, kad man zvanīja, hawaii pārstāvis teica, ka šodien viņi nestradā, tāpēc ņems tikai piektdien.
Šodien kolēģis brauc garām - strādā kā rutki.
Brauks pec darba un ņems ārā. Tik jautajums - kur lai aizved uz remontu kad ir sarunāts un sataisa ar?
Last edited by sds (25.04.2019 16:33:07)
система ниппель.
By KasparsS 25.04.2019 16:54:07
Member+ · 2,273 commentsIzklausās neticami. Vai noticis kaut kāds pārpratums, vai vienkārši kļūda komunikācijā.
Jebkurā gadījumā, ja ved velo remontēt nedēļu pirms pirmā seba, tad jārēķinās, ka neies gludi.
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By kaadss 25.04.2019 16:57:46
Member · 414 commentsja ir pieraksts un sarunāts, kāda daļa gar sebu
By KasparsS 25.04.2019 17:04:52
Member+ · 2,273 commentsja ir pieraksts un sarunāts, kāda daļa gar sebu
Tāpēc saku - vai komunikācijas kļūda vai arī kaut kāds pārpratums.
Tur strādā ļoti godprātīgi un profesionāli darbinieki, tāpēc neticu, ka bez pārpratuma tāda situācija varētu izveidoties.
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By sds 25.04.2019 18:32:36
Member · 81 commentsStāsta turpinājums.
Aizbraucu caur visiem stastrēgumiem uz turieni. Puikas strādā, bet redzu, ka viens čalis trūkst. Sapratu, ka tas varētu būt tas pats, kurš man zvanīja vakardien.
Cik no cita mehāniķa dzirdēju - varot ievilkties.
Nesapratu, kas var ievilkties, ja laicīgi plāno darbus.
Sapratu, ka uzņēmumā ir problēmas un neielaisties. Savācu riteni.
Kopsavilkums.
divas nedēļas lieki gaidīts uz apkopi. Jau piesakoties rindā teicu, ka vajadzēs pilno apkopi.
Nav varējuši ne noteiktajā dienā veikt apkopi, ne nākamajā.
Savā pieredzē pat nezinu nevienu autoservisu, kurš šādi būtu muļļājies.
Last edited by sds (25.04.2019 18:35:19)
система ниппель.
By jt 25.04.2019 19:38:19
Member+ · 1,202 commentssds, kādēļ izdzesi savus iepriekšējos veidotos tematus?
gaisoji bremzes un nesanāca?
ko nevedi pārdodamo Trek uz Veloprofu?
Last edited by jt (25.04.2019 19:38:56)
By sds 25.04.2019 19:53:56
Member · 81 commentssds, kādēļ izdzesi savus iepriekšējos veidotos tematus?
gaisoji bremzes un nesanāca?
ko nevedi pārdodamo Trek uz Veloprofu?
Gaisojamo nenopirku, neko neaiztiku. Tā vietā labāk izvēlējos aizvest, lai sakopj un sasmērē visu un nomaina detaļas (Kamēr ričuks pie manis, tikmēr pabraukājos), lai jaunajam saimniekam - sēdies un brauc variants.
Te forumā atradu labas atsauksmes par HE, arī darba kolēģis atsaucās labi par šiem,
Nākošais - HE ir pieraksta sistēma. Ja pieraksta noteiktajā dienā, tad pieraksta. Tāpat kā pie zobārsta. Tas man bija svarīgi, lai varētu laiku saplānot. Nākošais - HE atrašanās vieta. Tīri ok tikt no darba, darba laikā.
система ниппель.
By snaikers 25.04.2019 19:59:00
Member+ · 283 commentsPar godpratīgiem es viņus nenosauktu, piečakarēja ar mazu lietu, par ko es brēku neceļu, bet to ko izdarīja - bija profesionāli.
By anthropophagus 25.04.2019 20:15:44
Member · 308 commentsŠis ir iemesls, kādēļ ir izdevīgi pašam iemācīties apkopt savu velo. Ja velo uz servisu tiek vests laicīgi, starpsezonā, tad nav nekādu problēmu. Sezonas laikā servisi ir pilni ar "parasto cilvēku" velo, uz ko, manuprāt, arī balstās servisu peļņa, tāpēc, kad ir kāda steidzama problēma, tai risinājumu servisā var neizdoties rast ātri, ja nepārstāvi konkrētā servisa komandu vai nav kādu citu sakaru. Šis gadījums ar pierakstu gan izskatās nejauki. Pieraksta sistēmas esamība izklausās ļoti labi, jo lielākoties jau ir tā - "Ved šurpu. Kad pienāks kārta, sataisīsim.", nevis dienu/divas iepriekš pieved uz laiku, kad rinda būtu "izstāvēta". Es gan kādu laiku neesmu vedis savus velo uz apkopi, bet iepriekš, kad vedu, vēl viena problēma bija tā, ka nereti servisos nav vajadzīgo komponenšu - pašam sanāk skraidīt pa veikaliem un meklēt. Ja domā uz priekšu, biežāk maināmās komponentes var laicīgi pasūtīt, turēt mājās un pats nomainīt tieši tajā brīdī, kad vajag. Ja ir kas nestandarta, tad to arī gana ātri no Vācijas var pasūtīt.
By zaps 25.04.2019 21:51:43
Member · 62 commentsMySport serviss ir OK, man vienmēr viss ir bijis ātrāk, kā norunāts.. varbūt tā ir stratēģija, lai nav kā šim pilsonim.. )
By Dexters 1 25.04.2019 22:15:55
Member · 78 commentsLaikam šajā tirgū pamaz kantoru... Jācep augšā,reklāma jākruķī... !
Dzirdēju,ceņņiki ar nav hilie!
By jt 26.04.2019 00:06:04
Member+ · 1,202 commentssds, kādēļ izdzesi savus iepriekšējos veidotos tematus?
gaisoji bremzes un nesanāca?
ko nevedi pārdodamo Trek uz Veloprofu?Gaisojamo nenopirku, neko neaiztiku. Tā vietā labāk izvēlējos aizvest, lai sakopj un sasmērē visu un nomaina detaļas (Kamēr ričuks pie manis, tikmēr pabraukājos), lai jaunajam saimniekam - sēdies un brauc variants.
Te forumā atradu labas atsauksmes par HE, arī darba kolēģis atsaucās labi par šiem,
Nākošais - HE ir pieraksta sistēma. Ja pieraksta noteiktajā dienā, tad pieraksta. Tāpat kā pie zobārsta. Tas man bija svarīgi, lai varētu laiku saplānot. Nākošais - HE atrašanās vieta. Tīri ok tikt no darba, darba laikā.
Skaidrs!
HE servisu iesaku, nav bijušas problēmas, es gan vienmēr lielo gada apkopi izvēlos taisīt ziemas mēnešos, kad rindu nav un velo var atstāt kaut vai uz mēnesi. Lai uztaisītu kārtīgu apkopi ar pāris stundām nepietiek, tas arī fakts. Nu pavasaris ir tāds stresiņš, kad visi attopas No pieredzes varu ieteikt arī velomeistars.lv, bet arī tur šajā laikā ar termiņiem būs stresaini, tā jau brīžiem strādā līdz naktij un brīvdienās.
By fusio 11.07.2008 09:50:39
Member · 784 comments