Amortizatoru dakšas remonts
Vai kāds var ieteikt labu meistaru, vai vietu kur griezties lai apkopj un saremontē RST "gaisinieci" !? Būšu pateicīgs dzirdēt arī comments par sekojošu faktu - dakša ir it kā "stīva" - respektīvi - reaģē tikai uz lielām grambām, varbūt ka laiks mainīt un neko neremontēt,vai kā ...?
Galvenais ir motivācija.
By LOOK 15.10.2004 18:32:07
Member# · 2,702 commentsŠī dakša jau no dzimšanas ir diezgan stīva, taču apkopt un nomainīt eļļu var Biķeros pie Vlada.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By fubar 16.10.2004 01:52:50
Member · 1,811 commentsapkopt var arii pie manis darbniicaa, laachpleesha 26,
citi varianti- tiira mineraalellja vai amortizaatoru ellja uz sthtokiem, pirms tam tiiri noslaukot. paspaidam dakshu, vaidzeetu straadaat labaak.
nonjemam apakshas, izslaukam ar lupatu visu iekshu un shtokus, jauna smeere iekshaa (litols vai dakshaam speciaalaa vai polimeers)
ellja visdriizaak nav jaamaina.
shitaa operaacija ir ljoti vienkaarsha.
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By IrenaB 09.06.2005 13:56:17
Member+ · 320 commentsTā kā bija jau šī tēma, tad jaunu netaisīju.
Man jautājums tāds - pēc cik ilga laika (vai km) dakšai ir jāveic kāda nopietnāka apkope? Tās dakšas, ar ko man iznāk darīšana (Skareb Super '04 un Sid Team '03) ir kārtīgi apkoptas pagājušās vasaras vidū un kopš tā laika nav nekas darīts (neskaitot dažreiz drusku teflona eļļa uz štokiem un dažreiz koriģēts spiediens). Braucot viss pagaidām normāli - kad atkal vajadzētu kādu apskati vai apkopi? (Lieki piebilst, ka, tā kā viņas ir divas, tad pārlieku intensīvi neviena no viņām notriekta netiek).
Ā jā, vēl viena lieta. SIDam ir tā "-" gaisa kamera (kur apakšā pumpē), taču, tā kā man patīk ļoti straujš atleciens (rebound), tad es ne tikai esmu pagriezusi to kloķīti un ātrāko, bet arī izlaidusi visu gaisu no tās kameras (ignorējot rekomendēto "-" gaisa spiedienu). Vai tas nenodara nekādu kaitējumu tai dakšai?
Last edited by IrenaB (09.06.2005 14:05:09)
By fubar 09.06.2005 14:16:36
Member · 1,811 commentsapkopes biezhums atkariigs no braukshanas intensitaates.
kas notiek- izstraadaajaas/ izskalojas smeere starp shtokiem un bukseem (ir elljas vannas, bet ne sidam un skarebam)
jaaiztiira un jaaieliek jauna smeere.
otrs-izstraadaajas ellja dampinga sisteemaa. ellja jaamaina
!! negativajam spiedienam ir jaabuut vismaz kautkaadam!!
citaadi sanaak taa, ka virzulis katraa atsitienaa ietriecas shtoku apaksheejaa daljaa. es briinos kaa tev taa daksha veel nav noklaajusies.
aatraaku rebound var panaakt ar shkjidru ellju.
shkjidraaakaa it kaa skaitaas 5, bet es esmu atradis u8n man ir arii 2.5, kas ir vispaar uudens.
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By IrenaB 09.06.2005 14:25:43
Member+ · 320 comments>fubar
es tikko izmērīju, tomēr apmēram 2bārus (30 psi) esmu atstājusi tai negatīvajā. Vai tas arī ir par maz? (pēc mana svara rekomendētais būtu vismaz 60psi)
By fubar 09.06.2005 14:41:12
Member · 1,811 commentstas ir par maz, ja pozitiivajaa ir liels spiediens, nu nez, vairaak kaa 100 psi, bet ja mazs, tad veel daudzmaz ok.
svariiga ir attieciiba- poz/neg
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By IrenaB 09.06.2005 14:49:57
Member+ · 320 commentsNu jācer, ka nekas briesmīgs nebūs noticis (pozitīvajā man kādi 75-80). Sapumpēju to negatīvo vairāk. Būs man tā dakša līdz Tevīm jāaizgādā, lai pārliecinātos, ka viss OK.
Last edited by IrenaB (09.06.2005 14:50:45)
By Biker 10.06.2005 13:00:11
Member+ · 954 commentses piesakos vest to dakšu (vēlams Sidu) ... )
Galvenais ir motivācija.
By IrenaB 10.06.2005 13:47:59
Member+ · 320 commentsHee...viltnieks.
By LOOK 10.06.2005 18:44:17
Member# · 2,702 commentsNu jācer, ka nekas briesmīgs nebūs noticis (pozitīvajā man kādi 75-80). Sapumpēju to negatīvo vairāk. Būs man tā dakša līdz Tevīm jāaizgādā, lai pārliecinātos, ka viss OK.
Tātad paskaidrošu SIDa divu gaisa kameru būtību. Pozitīvais spiediens (+) darbojas kā jebkuras dakšas atsperes, taču negatīvā (-) spiediena funkcija ir padarīt dakšas darbību max lineāru saspiešanās procesā. Citiem vārdiem sakot, dakša vislabāk reaģēs uz nelīdzenumiem (izmantojot pēc iespējas lielāku gājienu) ja šie spiedieni būs vienādi. Šī SIDa īpašība arī ir tā atslēga kāpēc šī dakša ir mega jūtīga un reizē spēj norīt tādus nelīdzenumus ka acis izlien uz kātiņiem. Nākamā fīča - SIDu normāli noregulējot praktiski nevar izsist cauri. Atsitienu NEKĀDĀ gad. neregulē ar spiedieniem (protams spiediens to ietekmē, taču tās ir sekas ko jākompensē ar eļļu). Kā jau Fubar teica tikai ar eļļas vizkozitāti un atsitiena vārsta skrūvi var ļoooti plaši noregulēt sev vēlamu atsitienu. SIDam ir visplašākās regulēšanas iespējas, taču pārāk lielas atkāpes no ražotāja rekomendētā noved pie tā ka viņa nestrādā labāk par parastu elastomēra dakšu (kā IrenasB gadījumā). Man ir divas SID dakšas vienai ir 5W oriģ.eļļa otrai ir 10W Bel-Ray, abas izdevās saregulēt lai strādātu pilnīgi vienādi - apmierinoši pa grants trepi un ļoti labi mežā uz saknēm.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By IrenaB 10.06.2005 19:49:50
Member+ · 320 commentsPaldies par skaidrojumu, līdz šim nebiju to pilnīgi sapratusi.
Vakar kārtīgi izmēģināju ar dažādiem "-" spiedieniem pie konstanta (80 psi) "+" spiediena. Un nonācu pie secinājuma, ka man vislabāk likās rekomendētais minimālais "-", resp. 60psi, pie 80psi pozitīvā. Pie tā tad arī pagaidām palikšu.
Es ceru, ka SID man būs piedevis manas līdzšinējās muļķīgās izdarības (kā arī to, ka šad tad esmu atļāvusies viņa klātbūtnē slavēt Skarebu...:)))
Last edited by IrenaB (10.06.2005 19:54:52)
By fubar 10.06.2005 20:04:52
Member · 1,811 commentsslaveet skarebu tieshi vajag, SID aiz griezsirdiibas saak straadaat labaak
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By LOOK 10.06.2005 20:36:01
Member# · 2,702 commentsSkareb's arī ir laba dakša, ļoti patīkami strādā pa grants trepi, taču pareizi šī dakša strādā tikai braucējiem ~60 kg. Smagākiem braucējiem nākas viņu pumpēt cietāku, lai nesistu cauri, un tad zūd šī jūtība uz maziem nelīdzenumiem (dakša paliek tāda kokaina). Pagaidām vislabākā hidrauliskā daļa ir Marzzochi Bomber paveidiem, taču svars un viss pārējais nesastāda konkurenci.
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By fubar 10.06.2005 20:46:27
Member · 1,811 commentsVECAJEM bomberiem, jaunie ir pilniigi meesli, vieniigi ALL MOUNTAIN seerijaa kautkaadas normaalaas iekshas.
par MARZOCCHI var aizmirst.
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By Biker 15.10.2004 18:18:20
Member+ · 954 comments