CORRATEC Super Bow

Avatar

By Kalpax 12.04.2007 09:08:45

Member+ · 373 comments

Uzdevu Jums, tautieši, savu jautājumu jau vakar kādā, manuprāt, tematiski saistītā sadaļā, bet Grey mani nokritizēja- lai veidojot jaunu topiku.:)) Un tātad- mani interesējošais jautājums: nesen sāku skatīties uz CORRATEC Super Bow, tautā dēvētiem arī par "Orļonokiem". Gribētu lūgt kādas atsauksmes, viedokļus, pieredzi?
Jau iepriekš pateicos.


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By Edwins 12.04.2007 14:29:47

Member · 96 comments

Ir dzirdeetas tikai pozitiivas atsauksmes.

Avatar

By KarlisB 12.04.2007 14:48:38

Member+ · 911 comments

Vizuāli interesants un skaists rāmi (subjektīvi), runā, ka esot diezgan stigrs un ciets vērpē, bet ir dzirdēts arī par sēdekļa trubas problēmām smagiem braucējiem.


FS 29er

Avatar

By ants 12.04.2007 14:50:42

Guest

Pats braucu ar sis klases (vairakas pauadzes) MTB gadus cetrus. Esmu apmiernats, tiesa nevaresu izteikt loti profesionali argumentetus faktus. Subjektivi no sevis - labs. Ari nekadi defekti un trukumi ramim nav noveroti, lai gan ari gazties nacies gana stipri. Salidzinot ar originaliem orlonokiem, sis ir daudz labaks

Avatar

By egils13 12.04.2007 17:24:13

Member+ · 1,204 comments

arī braucu ar superbow fun. rāmis ļoti patīk - ļoti ērts. kopš sāku braukt ar šo riteni, sāku drošāk justies gan nobraucienos, gan līkumos. ritenis ļoti labi klausa. (pirms tam man bija rockmachine, pie tam vel vienu izmēru par lielu) vienīgais trūkums - tīri subjektīvi liekas, ka fun rāmis ir diezgan pasmags. domāju, ka augstākas klases rāmjiem tādai problēmai nevajadzētu būt. bet var būt šī smaguma sajūta ir traktora riepu un axel dakšas dēļ.

Avatar

By Biker 12.04.2007 17:28:20

Member+ · 954 comments

Ja nemaldos, tagad ir pieejama karbona versija, kurai svara problema ir noversta.


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By egils13 12.04.2007 17:32:12

Member+ · 1,204 comments

un kā ir ar cenas problēmu??? smile


bet par to svaru - tikai izteicu savu viedokli. man tas problēmas nesagādā, bet zinu, ka ir daudz cilvēku, kas īpašu uzmanību pievērš svaram un viņiem laikam šo lētāko no superbow (fun) neieteiktu pirkt.

Avatar

By trulli 12.04.2007 18:50:38

Member# · 134 comments
egils13 wrote

bet var būt šī smaguma sajūta ir traktora riepu un axel dakšas dēļ.

a) rāmis tiešām ir stabils un pārliecinošs asos līkumos un ātros nobraucienos
b) sēdekļa trubas lūšana ir vairāk mīts kā patiesība. protams viss ir relatīvs...
c) 2.3" riepas būtu vēlams nomainīt pret ko "mierīgaku"
d) smaguma noslēpums tiešām slēpjas axel dakšā

Avatar

By Biker 12.04.2007 18:53:43

Member+ · 954 comments

Manuprāt, ir 2 cilvēku kategorijas, kas pastiprināti pievēršas svara problēmai, jeb jautājumam:
1. ļoti viegli braucēji, kam patiešām velo svars IR SVARĪGS, nu tur nevar nepiekrist...
2. weight weenies (bezcerīgs gadījums) big_smile


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By bobcom 12.04.2007 20:59:00

Member++ · 1,217 comments

[offtopiks] Vai dzelžu masas samazināšanu nevar noreducēt uz ritošās daļas (ratu) masas samazināšanu? Ja nosacīti pieņem, ka sistēmas 'divritenis+divriteņa operators' aktīvā daļa ir rati, bet pasīvo veido pārējo dzelžu masa plus braucējs, tad rodas ķecerīga doma - kas būs efektīvāk - samazināt dzelžu masu par 5 kg vai, ja braucējs nometīs 5 kg dzīvsvara... ?[/offtopiks]


Caur atsperēm uz asterēm

Avatar

By Skotu amerikānis 12.04.2007 21:52:47

Member+ · 662 comments

Ja es nomestu 5kg no sava svara, tad esmu 100% pārliecināts, ka tas būtiski PALĒNINĀTU ātrumu, ar kādu es varētu pabraukt! smile

Bet, atgriežoties pie sākotnējā jautājuma - vizuāli patīk tās liektās formas. Un internetā nav sanācis uzdurties nevienai bildei ar salauztu superbow  rāmi.

Last edited by Skotu amerikānis (12.04.2007 22:03:09)

Avatar

By Ansis 12.04.2007 23:45:41

Member++ · 3,689 comments

bobcom, Tavs jautājums ir par fizikālo tēmu, kurai es kādreiz biju pievērsies. Biju pat nopublicējis rakstiņu, kurā biju izrēķinājis cauri konkrētu piemēru. Cik procentus ievinn uz rotācijas enerģijas samazināšanu, cik uz translācijas, un galu galā - cik sek un metru pārsvaru iegūst. Kvalificētam fiziķim to sarēķināt ir pavisam viegli:)

Es nezinu, ja šajās diskusijās ir interesenti, varbūt ir iespējams to šai lapā nopublicēt?...

Avatar

By Aģents 12.04.2007 23:55:54

Member+ · 845 comments

Ansi, uz priekšu. Lūdzu, nopublicē.

Avatar

By Ansis 12.04.2007 23:59:58

Member++ · 3,689 comments

Uz kādu e-mail jānosūta?

Avatar

By karlux 13.04.2007 00:04:00

Member+ · 887 comments

te nu beidzot es esmu atpakalj - lai pastaastiitu par to cik loti viegls velo ietekmee jebkura brauceeja rezultaatus - fizika ir fizika - prakse - oo.... taa arii ir fizika!

Bet ceru, ka cilveeki jau beidzot saak saprast lielaas vieglo velosipeedu priekshrociibas!

Patiesais miits ar ko aizbildinaas tie, kam tie richuki nav tik viegli vai razhotaaji, kuri nespeej izgatavot vieglas un izturiiigas detalas - miits par to, ka vieglaaks nav labaaks! big_smile

Gribat kaadreiz pameeginaat izbraukt ar manu velo - sajust starpiibu visos aspektos - par velo lietaam - ar mani ir veerts parunaat!

Ansi - rakstinsh buutu tiiri vai vietaa - un es arii veeleejos vienu rakstinju izgatavot! wink

Laimiigu visiem!

Avatar

By baltais_tevs 13.04.2007 09:01:58

Member · 133 comments

Nu tad gaidam Anša rakstu publikāciju!

Avatar

By Aģents 13.04.2007 09:25:08

Member+ · 845 comments

Ansi, liec iekšā xc.lv galvenajā lapā pie ziņām. wink

Avatar

By KarlisB 13.04.2007 09:31:53

Member+ · 911 comments

Šis Anša raksts laikam tika kādreiz publicēts VX mājas lapā, uz kā pamata izveidoju Excel formātā aprēķina formu ...
Vispār ļoti interesani paspēlēties ar skaitļiem...
Ja kādam dikti interesē variu nošārēt...


FS 29er

Avatar

By baltais_tevs 13.04.2007 09:34:34

Member · 133 comments

Tas nebūtu slikti!

Avatar

By Kalpax 13.04.2007 10:30:53

Member+ · 373 comments

OOO- patīkami pārsteigts par atsaucību.
Forši, ka mans jautājums izraisījis arī plašāku diskusiju par svara/ātruma savstarpējām attieciibām vispār.
Paldies.


Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.

Avatar

By talants 13.04.2007 22:01:16

Member · 620 comments
Biker wrote

Ja nemaldos, tagad ir pieejama karbona versija, kurai svara problema ir noversta.

Nu nu carbona superbow nebus pieejams gan!


evelostore.com - for active living!

Avatar

By Ansis 13.04.2007 22:59:46

Member++ · 3,689 comments

Jā, šī raksta pirmā versija bija publicēta www.vx.lv. Tagad man ir doma konkrēto piemēru pārrēķināt no 28" šosejas riteņiem uz 26" baiku riteņiem, un sarēķināt arī gadījumus par ripošanu no kalna un kalnā. Sarēķināt un galvenais - uzrakstīt to labi saprotamā valodā ir apm. nedēļas darbs. Pacietību:)

P.S. Ko man vajadzētu: vai kāds nevar šeit ielikt tievā stieptā 1,8-1,5-1,8 un parastā resnā 2,0 mm spieķa svaru 26" ratam?

Last edited by Ansis (13.04.2007 23:04:26)

Avatar

By karlux 13.04.2007 23:28:02

Member+ · 887 comments

vieglie, kaa piemeeram Sapim CX-Ray - 3.9g spiekjis
parastie - 6.5g

galvenais ir zinaat, kaa katra konkreetaa detalja dziivee uzvedas - kuros sachos braukt ar kuriem spiekjiem, diskiem utt... bet ar nepacietiibu gaidu Tavu peetiijumu!

Avatar

By baltais_tevs 14.04.2007 08:50:19

Member · 133 comments

Starp citu, ja kādu interesē šeitan (http://www.raid.lv/velo/noderigi/velo_teor4ansis.htm) atrodams Anša iepriekš minētais pētījums

Avatar

By Biker 14.04.2007 09:02:27

Member+ · 954 comments

sorry nedaudz sajaucu, tas ir revolution carbon:
Monocoque Carbon-Hauptrahmen, Wьnschelruten-Sattelstrebe, vollintegrierter Steuersatz, Rahmengewicht 1250g
bet gan jau drīz b;us arī super bow wink

ps. te ir dažādu spieķu svars: http://weightweenies.starbike.com/listi … ype=spokes

Last edited by Biker (14.04.2007 09:05:41)


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By Ansis 14.04.2007 10:20:32

Member++ · 3,689 comments

Jā, tas tiešām ir tas mans raksts.

Man ir nodoms to pārrēķināt 26" un uzzīmēt arī lielus skaistus grafikus!:)