Aploku izturība
Nopietns jautājiens par aplokiem:
Aploks: DT swiss XR 4.2D (400g, 24mm plats un 18mm augsts, http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac … tail&id=18 )
v.s
DT swiss X455 (455g, 22mm plats un 20mm augsts, http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac … ail&id=14)
Negribētu analizēt atšķirību cenā, bet gan kvalitātē un izturībā. Droši vien, ka šos aplokus neviens nav izmēģinājis, tādēļ jautājums tīri teorētisks:
Vai var būt tā, ka DT swiss XR 4.2D, kas pēc svara ir tipisks xc vieglais aploks, ir stiprāks (izturīgāks) par DT swiss X455 neskatoties uz savu mazo svaru.
Kas īsti nosaka aploka izturību materiāls, izgatavošanas kvalitāte – tehnoloģija, augstums, platums, profils.
Par labu DT swiss XR 4.2D norāda daži netieši faktori. DT swiss XR 4.2D ir nedaudz platāks. (DH aploki arī ir plati, nevis augsti) Šos aplokus lieto arī diezgan nikniem MTB kā piemēram: (http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=22002&bikeTab=features )
Netā neatradu nekādas atsauksmes un testus;
(nevaru saprast, vai ir vērts piemaksāt, lai iegūtu 55g uz katru ratu, primārais man tomēr šķiet izturība, bet ja to var apvienot arī ar mazu svaru, tad ir ideāli)
FS 29er
By fubar 26.01.2007 18:29:35
Member · 1,811 commentstiiri teoreetiski XR 4.2D ir high end aploks, labaaks aluminijs un labaakas apstraades tehnologjijas ljauj panaakt labaaku svaru pie apmeeram taadas pashas izturiibas. savienots metinot (kas ir gan pluss, gan miinuss)
platums pats par sevi izturiibu nepalielina, tomeer shajaa gadiijumaa profils ir vairaak pietuvinaats vienaadmalu trijstuurim, kas manupraat ir ideaals balanss starp dazhaadiem izturiibas aspektiem.
ja situaacija ir liidziiga kaa MAVIC produktiem, tad var teikt ka vieglaakais aploks buus gruutaak iebukteejams un citaadi deformeejams, bet kad tas buus izdariits, visticamaak nekas glaabjams vairs nebuus.
man ir pozitiiva pieredze ar shaadiem viegliem hi-end produktiem. MAVIC X317 pie iipashi sadistiskas spiidzinaashanas sevi paraada labaak nekaa daudzi smagaaki, it-kaa-stipraaki aploki.
smagaakais savukaart var tikt lociits turpu un atpakalj, jo materiaals buus miikstaaks. taapat smagaakajam noguruma plaisas paraadiisies stipri veelaak.
taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222
By kurjers 26.01.2007 19:13:59
Local.Auth · 1,399 commentsTesti par dažādiem ratiem http://www.mountainbike-magazin.de/ex17 … 23902.htm#
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By Grey 26.01.2007 19:19:01
Member# · 1,688 commentsPeec idejas man buus rati ar DT XR 4.2d 32T, peec laika vareeshu uzrakstiit iespaidus.
By LOOK 27.01.2007 01:30:58
Member# · 2,703 commentsIesaku pamēģināt šos jaunos spieķus: http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac … =5&varid=9
Karbons vienkārši brauc ātrāk!
By Ints 27.01.2007 03:29:39
Member+ · 868 commentsNu man kā reiz stūrī stāv DT XR 4.2d+ DT 240d+DT supercomp.Nu līdz sezonas sākumam droši ka neko pateikt par šo kombināciju nevarēšu,bet smuki gan. Reālais svars uz 32 spieķiem priekšā 695g ,aizmugurē 830g.Svars bez ekscentra un ass.
By KarlisB 28.01.2007 03:10:45
Member+ · 911 commentsInt, ja nav noslēpums kur pirki un cik naudiņas atstāji?
FS 29er
By Ints 28.01.2007 20:43:01
Member+ · 868 commentsAustrijā un maksā apm 400 Eiropas naudiņas.
By KarlisB 29.01.2007 03:01:57
Member+ · 911 commentsNeta veikalā, vai klātienē?
FS 29er
By KarlisB 26.01.2007 18:10:22
Member+ · 911 comments