Riigaa, Smerlii....

Avatar

By A Vanags 16.04.2012 23:18:30

Local.Auth · 2,111 comments

ktn, ne jau pirmaa blondiine man servisaa ienaak, turklaat, aarpus pieraksta..
Bildeeti tiek visi velo, tieshi taa iemesla deelj, lai neskaidriibu gadijumaa buutu vizuaali uzskates materiaali.
Velo tika nodots pilnai apkopei, lai "viss tiktu savests kaartiibaa labaakajaa liimenii", taapeec arii taada kjeedes izveele(lai es to velo vel ilgi neredzeetu), un tik ruupiiga njemshanaas(ja jau liimenii, tad ok, kaa klients veelas).

Last edited by A Vanags (16.04.2012 23:24:35)


Šmerlis

Avatar

By QQ 16.04.2012 23:20:27

Member · 844 comments
ktn wrote

...tad kaut kas nav īsti līdz galam sakomunicēts.

Tāpēc vislabāk komunicēt forumā ...


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By Spektators 16.04.2012 23:28:26

Member · 167 comments

Interesanti, kapēc tad klientam bija tās šmuces braucot?


YouTool

Avatar

By ktn 16.04.2012 23:31:32

Member+ · 1,640 comments

QQ, nu tā tas interneta laikmetā ir, patiesība dzimst forumos smile) Varētu būt, ka Eduards pats sev negribot uzķērās uz kādu emocionālāku būtni, kura "nomainīja ķēdi pa 50 Ls un kaut ko pieregulēt", bet patiesībā varbūt bija tā, ka pati palūdza "sagatavot riteni sacensībām un visu saregulēt"... lai nu kā, cilvēki palasīsies forumu, redzēs, ka ne vienmēr viss ir tik viennozīmīgi, kā to pasniedz pirmajā momentā, varbūt arī paši padomās, vai viņu sūdzībai ir pamats.

Starp citu, šim slēdzim ķēde krīt nost no priekšējā zobrata, ja neuzmanīgi slēdz. Vispār, viņa nokrīt arī tad, ja neslēdz vispār, vienkārši braucot pa vietu, kur tā vidēji krata, nemaz nerunājot par kārtīgu kratīšanu.


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By Eduards 16.04.2012 23:37:06

Member# · 2,632 comments

Paldies par informāciju. Meitenei bija acīmredzot škrobe par it kā lielo summu (kas tagad ir pamatota), tāpēc tika sabiezinātas krāsas. Atvainojos par jaukšanos kur nevajag.

Avatar

By A Vanags 16.04.2012 23:40:41

Local.Auth · 2,111 comments
Eduards wrote

Paldies par informāciju. Meitenei bija acīmredzot škrobe par it kā lielo summu (kas tagad ir pamatota), tāpēc tika sabiezinātas krāsas. Atvainojos par jaukšanos kur nevajag.

Tak nesatraucies! Viss ok! Tik vienkaarshaak buutu bijis, ja buutu pazvaniijis pa telefonu un aprunaajies, tad ar buutu izpalikusi shaada njemshanaas!


Šmerlis

Avatar

By QQ 16.04.2012 23:46:50

Member · 844 comments

Ar ko arī visus apsveicu!


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By Eduards 16.04.2012 23:49:09

Member# · 2,632 comments
ktn wrote

Varētu būt, ka Eduards pats sev negribot uzķērās uz kādu emocionālāku būtni, kura "nomainīja ķēdi pa 50 Ls un kaut ko pieregulēt", bet patiesībā varbūt bija tā, ka pati palūdza "sagatavot riteni sacensībām un visu saregulēt"...

Tā laikam ar bija smile

Avatar

By Papuass 17.04.2012 02:21:19

Member+ · 2,872 comments

Šķiet, ka galvenā problēma ir bijusi komunikācija ar klientu. Tika saprasts, ka nomainīta ir tikai ķēde un veikta regulācija par 50 Ls (aizdomīgi apaļa summa), labi, ka ir tāds forums, kur var nosakidrot arī pārējo darbu sarakstu.

Secināt var vienu: uz šo servisu jādodas tiem, kuri zina, ko grib.

Avatar

By jurisf 17.04.2012 08:18:14

Member · 847 comments

Kur Jūs tur īsti atrodaties, caur kurieni ieeja. Tipa gar konostudiju var, caur tiem vārtiem, garām ieejai Mazajā Mārtiņā, puškai, pie Jums tikt? Vai tur no tā tālākā celiņa iekšā jāiet?
Vajadzētu savu velo pirms sezonas sakārtot, tagad akurāt apaukstējies, varētu ievest.

Avatar

By despecs 17.04.2012 08:49:14

Member · 1,746 comments

jurisf
http://binged.it/HE1tl1


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By jurisf 17.04.2012 09:03:07

Member · 847 comments

Ta jau izskatās, ka var arī izet cauri, ja tik tur pa tiem īpašnieku kariem nav kāds žogs pa vidu uzsliets.
Paldies.

Last edited by jurisf (17.04.2012 09:03:17)

Avatar

By muksuns 17.04.2012 09:05:17

Member · 163 comments

Kā brauc iekšā tā pie pašām durvīm var piebraukt. Būtu vēl lielākas durvis varētu uzreiz pie Arkādija darbagalda piebraukt.


Sup G7

Avatar

By jurisf 17.04.2012 09:09:06

Member · 847 comments

Man darbs turpat blakus, skatos, kur taisnāk var tikt.

Avatar

By QQ 17.04.2012 09:53:17

Member · 844 comments

Var jau arī doties cauri Biķernieku mežam, tad smirdupītei pāri peldēt, tad pāri pa betona žogu un tad jau ar roku var aizsniegt. Joks.

Nekādām kafejnīcām cauri nav jāiet, nekādiem zemes īpašnieku žogiem pa apakšu nav jālien - pie Kinostudijas galvenās ēkas vispār nav jāiet. Ja brauc pa Šmerļa ielu no Sporta akadēmijas puses, tad pie autobusu pieturas "Šmerļa slimnīca" pa labi jāgriežas iekšā (tur ir dažādu firmu norādes, "ebike" tajā skaitā). Tad pa vārtiem iekšā un uzreiz pa kreisi, pēc metriem 100 labajā pusē nedaudz kalniņā ir balta vienstāvu māja (uz gala "ebike"). Šeit arī esam. N 56°58.719', E24°12.711'.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By duuzis 17.04.2012 11:38:47

Member · 462 comments

Pēc manas saprašanas, iepriekš aprakstītais gadījums būt atrisinājies stipri vienkāršak, ja meistars pēc velo apskates un defektu konstatēšanas, būt sazvanījis klientu un informējis par gaidāmajiem remontiem un to izmaksām. Pēc saņemtās informācijas (defkti, plus novēršanas izmaksas), lai tad klients izdomā, ko un kā darīt.

Un nav klientam jāzvana meistaram un jājautā, ko jūs manīsiet un cik tas maksās. Meisaram ir jāzvana klientam.

Avatar

By jurisf 17.04.2012 11:38:59

Member · 847 comments

Nē, big_smile man gar konostudijas ēku, caur pagalmu būs ātrāk. Par to, ka CAUR (bija GAR) ēdnīcu - nebija ne vārda.

Avatar

By atsācējs 17.04.2012 12:19:23

Member · 391 comments
duuzis wrote

Pēc manas saprašanas, iepriekš aprakstītais gadījums būt atrisinājies stipri vienkāršak, ja meistars pēc velo apskates un defektu konstatēšanas, būt sazvanījis klientu un informējis par gaidāmajiem remontiem un to izmaksām. Pēc saņemtās informācijas (defkti, plus novēršanas izmaksas), lai tad klients izdomā, ko un kā darīt.

Un nav klientam jāzvana meistaram un jājautā, ko jūs manīsiet un cik tas maksās. Meisaram ir jāzvana klientam.

Klienti ir dažādi un kā kurš klients ko pasniedz! Šī ir mūžīgā "'kluso telefonu" un komunikācijas problēma starp meistaru un klientu vēl jo vairāk ja ir vēl kāda trešā persona! Parasti jau klients saka: nu tu apskaties tad jau ja kas, nu visam izej cauri, tu jau zini!  Grūti iestāstīt ka ķēdes maiņa vien neko nedod  pie nosacījuma kad padilusi jau ir kasete. Bildēs var redzēt cik akurāti ir pieslīpēti 3-4 zobrats no apakšas kas prasa ne tikai iemaņas, bet arī intelektu! Vēl ir tas transportēšanas faktors pēc remonta, kad izņem ratus un iemet bagažniekā, nākošajā pieturas punktā uzmet tiko nobortētās ziemas riepas pa virsu akurāti noliktajam velo......tas tā kā piemērs! Nevienu negribu lobēt vai noniecināt, ar šīm problēmām saskaramies ikdienā un ne tikai veloremonta jomā, varbūt nedaudz trūkst menedžmenta izpratne, negribam jau cilvēku aizvainot ar atrunām un līguma nosacījumiem, daram uz goda prāta!

Avatar

By Paija 17.04.2012 13:41:00

Member++ · 539 comments

Gribētu pievienoties un piekrist atsācējam - protams, ir svarīga komunikācija un ja meitēns ir pagadījies blonds un nervozs, tad vajag izskaidrot, "blondīņu" valodā, ko nozīmē "drusku pieregulēju", taču es lieliski zinu, kā tādi meitēni ar velosipēdi ikdienā apejas, labi, ja zina, kas ir ķēdes eļļošana (un nevis ar virgin olive oil), ka ātrumus pārslēgt kājās stāvot ir viens no stulbākajiem paņēmieniem, ko ar velo darīt un tā tālāk...

Avatar

By fusio 17.04.2012 15:22:52

Member · 781 comments

Kominikācija ar klientu ir būtiska servisa kvalitātes sastāvdaļa. Un par kvalitatīvāku servisu klienti būtu gatavi maksāt vairāk. Pie zināmas velo cenas, servisa izmaksas kļūst mazāk svarīgas, kā iespēja paļauties uz kvalitatīvu darbu un komunikāciju.

Varbūt paceliet cenas, komunicējiet labāk, strādājiet mazāk, bet nopelniet vairāk un pie reizes atšujiet klientus ar Maximā iegādātiem riteņiem, no kuru labošanas tikai čakars vien un kas aizņem rindu?

(tas tā - vispārīgs ierosinājums servisiem)

Un respect A Vanagam par velo fotodokumentāciju. Patiesībā viņi varbūt ar Eduardu vienojās, ka Eduards forumā uzbrauks, sacelsies troksnis un tad A Vanags izjās baltā uzvarētāja zirgā, pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast. (tas pēdējais joks - lai jums abiem viss izdodas!)

Avatar

By tuklo veloteam 17.04.2012 15:42:19

Member · 174 comments

skatos  šonedeļ sākušies darbnīcu kari entajās tēmās smile nu kā ne kā sezona klāt un visi grib nosmelt krējumu smile
agrāk izmantoju veloprofa, treka un winsporta pakalpojumus.
šmerlī kungs ar ķieģeli manus veloprofā izbrāķētos šifterus un pārslēgus ir saregulējis vienkārši fantastiski.

Avatar

By despecs 17.04.2012 15:59:51

Member · 1,746 comments

Manā velobraucēja neilgajā praksē pirmajam nopietnajam velo bija priekšā V-brake šifteri(laikam alivio, nu tie kas kopā ar bremzēm), aizmugurē deore(bez iksiem), viens jauks "meistars" man gribēja iestāstīt, ka ar manu pārslēdzēju salikumu pārslēdzoties uz lielāku zobratu aizmugurē ir normāli piepalīdzēt ar šiftera uzspiešanu, kā tas notiek ar priekšējo pārslēdzēju.


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By QQ 17.04.2012 17:17:23

Member · 844 comments
fusio wrote

Un respect A Vanagam par velo fotodokumentāciju. Patiesībā viņi varbūt ar Eduardu vienojās, ka Eduards forumā uzbrauks, sacelsies troksnis un tad A Vanags izjās baltā uzvarētāja zirgā, pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast. (tas pēdējais joks - lai jums abiem viss izdodas!)

Biju liecinieks, ka tā nebija teātra izrāde.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By novērotājs 17.04.2012 18:23:36

Member+ · 1,881 comments
fusio wrote

... pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast...

Šim servisam reklāma nav vajadzīga. Domāju, ka viņi visādas blondīnes ar maximās, elkoros utt. pirktiem riteņiem gan varētu atļauties pat pasūtīt kur citur un šā kā tā par darba trūkumu nesūdzētos.

Avatar

By fusio 17.04.2012 18:27:48

Member · 781 comments
QQ wrote
fusio wrote

Un respect A Vanagam par velo fotodokumentāciju. Patiesībā viņi varbūt ar Eduardu vienojās, ka Eduards forumā uzbrauks, sacelsies troksnis un tad A Vanags izjās baltā uzvarētāja zirgā, pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast. (tas pēdējais joks - lai jums abiem viss izdodas!)

Biju liecinieks, ka tā nebija teātra izrāde.

Zinu,zinu! Arvis man pašam ir rādījis foto ar kas "manam lācītim vēderā".

Avatar

By vasis8 18.04.2012 09:45:01

Member · 5,745 comments

Jautrības labad es ar savu skatu no malas "lielākais situācijas mīnuss - komunikācija no meistera puses un meistera teksts forumā ir pats labākais apliecinājums ".....Zvanot, kad jautaa cik buus kopeejaas izmaksas, es tieshaam to nevareeju pateikt, jo vel nebiju pilniibaa piekjeeries richukam."  ..... nu tad brīdī kad BIJI JAU PIEĶERIES...tad vaidzēja dāmai uzzvanīt un izstastīt kas tiks darīts un cik tas maksās....tā vismaz man čali parasti uzzvana un izstasta...."preoblēmas tadas un tātas, maksā katra no viņām tik un tik" ...tad arī lemju ko darit un ko nedarīt....tā varētu būt šīs reizes lielākā mācība visiem servisiem un visiem mesteriem, tie ir jūsus klienti, runajiet ar viņiem!! 
Vēl šis tas...velo toč ir iegadāts pagājušā gada rudenī, nobraukti max 2000km, protams ķēde lupatās, kasete pajāta krietni, nav jautajumu, bet ir jautajums par aizm.pārsl. rulīsiem...vai ir iespējams pa 2t km tos nojat ne paša zemākā līmeņa parslēdžejm? Es piemēram ar savu x9 nobraucu ~10t km un arī pa skarbiem apstakļiem un tad bij jāmaina rullīši??!?! (šis pagaidām nav pārmetums, bet jautajums kurš manuprāt prasa palielu izskaidrosanu)
Tālāk ...citēju Meisteru "Velo iipashniecei velo darbiiba tika nodemonstreeta statiivaa, un peec tam uzreiz vinja devaas testa izbraucienaa, kura laikaa paarliecinaajaas ka viss ir kaartiibaa."  ..... jums tur ir kur pārbaudīt pārslēdēju slēgšanos pie slodzes vai Ofroadā?....jo pāslēgt robus uz statīva vai mierīgi braucot pa asfaltu ir viens, bet pat ļoti mierīgi iebraucot mežā pavisam kas cits...te nu nevajag teikt ka 200metru izbrauciens pa pagalmu ir TESTA brauciens.
Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija.........utt


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By FOX 18.04.2012 09:56:48

Member+ · 5,274 comments

Ne vienmēr visu var konstatēt un saprast, ka būs ieberziens, vēl kaut ko neizjaucot. Līdz ar to prasīt precīzas remonta izmaksas pirms remonta ir nekorekti. Šad tad, lai konstatētu vainīgo mezglu, kāpēc notiek tā kā notiek, nākas tos mainīt un testēt (metode saucas"metodom tika"). Tad jautājums, kas par šo testēšanu un jaukšanu maksās? No pieredzes varu teikt, ka gandrīz vienmēr viss ir sliktāk un sanāk dārgāk, nekā tas šķiet pieņemot velo remontā un uzklausot riteņa saimnieku.

Last edited by FOX (18.04.2012 09:58:59)


TREK Supercaliber