ktn, ne jau pirmaa blondiine man servisaa ienaak, turklaat, aarpus pieraksta..
Bildeeti tiek visi velo, tieshi taa iemesla deelj, lai neskaidriibu gadijumaa buutu vizuaali uzskates materiaali.
Velo tika nodots pilnai apkopei, lai "viss tiktu savests kaartiibaa labaakajaa liimenii", taapeec arii taada kjeedes izveele(lai es to velo vel ilgi neredzeetu), un tik ruupiiga njemshanaas(ja jau liimenii, tad ok, kaa klients veelas).
Last edited by A Vanags (16.04.2012 23:24:35)
Šmerlis
By QQ 16.04.2012 23:20:27
Member · 844 comments...tad kaut kas nav īsti līdz galam sakomunicēts.
Tāpēc vislabāk komunicēt forumā ...
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By Spektators 16.04.2012 23:28:26
Member · 167 commentsInteresanti, kapēc tad klientam bija tās šmuces braucot?
YouTool
By ktn 16.04.2012 23:31:32
Member+ · 1,644 commentsQQ, nu tā tas interneta laikmetā ir, patiesība dzimst forumos ) Varētu būt, ka Eduards pats sev negribot uzķērās uz kādu emocionālāku būtni, kura "nomainīja ķēdi pa 50 Ls un kaut ko pieregulēt", bet patiesībā varbūt bija tā, ka pati palūdza "sagatavot riteni sacensībām un visu saregulēt"... lai nu kā, cilvēki palasīsies forumu, redzēs, ka ne vienmēr viss ir tik viennozīmīgi, kā to pasniedz pirmajā momentā, varbūt arī paši padomās, vai viņu sūdzībai ir pamats.
Starp citu, šim slēdzim ķēde krīt nost no priekšējā zobrata, ja neuzmanīgi slēdz. Vispār, viņa nokrīt arī tad, ja neslēdz vispār, vienkārši braucot pa vietu, kur tā vidēji krata, nemaz nerunājot par kārtīgu kratīšanu.
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Eduards 16.04.2012 23:37:06
Member# · 2,686 commentsPaldies par informāciju. Meitenei bija acīmredzot škrobe par it kā lielo summu (kas tagad ir pamatota), tāpēc tika sabiezinātas krāsas. Atvainojos par jaukšanos kur nevajag.
By A Vanags 16.04.2012 23:40:41
Local.Auth · 2,110 commentsPaldies par informāciju. Meitenei bija acīmredzot škrobe par it kā lielo summu (kas tagad ir pamatota), tāpēc tika sabiezinātas krāsas. Atvainojos par jaukšanos kur nevajag.
Tak nesatraucies! Viss ok! Tik vienkaarshaak buutu bijis, ja buutu pazvaniijis pa telefonu un aprunaajies, tad ar buutu izpalikusi shaada njemshanaas!
Šmerlis
By QQ 16.04.2012 23:46:50
Member · 844 commentsAr ko arī visus apsveicu!
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By Eduards 16.04.2012 23:49:09
Member# · 2,686 commentsVarētu būt, ka Eduards pats sev negribot uzķērās uz kādu emocionālāku būtni, kura "nomainīja ķēdi pa 50 Ls un kaut ko pieregulēt", bet patiesībā varbūt bija tā, ka pati palūdza "sagatavot riteni sacensībām un visu saregulēt"...
Tā laikam ar bija
By Papuass 17.04.2012 02:21:19
Member+ · 2,998 commentsŠķiet, ka galvenā problēma ir bijusi komunikācija ar klientu. Tika saprasts, ka nomainīta ir tikai ķēde un veikta regulācija par 50 Ls (aizdomīgi apaļa summa), labi, ka ir tāds forums, kur var nosakidrot arī pārējo darbu sarakstu.
Secināt var vienu: uz šo servisu jādodas tiem, kuri zina, ko grib.
By jurisf 17.04.2012 08:18:14
Member · 958 commentsKur Jūs tur īsti atrodaties, caur kurieni ieeja. Tipa gar konostudiju var, caur tiem vārtiem, garām ieejai Mazajā Mārtiņā, puškai, pie Jums tikt? Vai tur no tā tālākā celiņa iekšā jāiet?
Vajadzētu savu velo pirms sezonas sakārtot, tagad akurāt apaukstējies, varētu ievest.
By despecs 17.04.2012 08:49:14
Member · 1,745 commentsBy jurisf 17.04.2012 09:03:07
Member · 958 commentsTa jau izskatās, ka var arī izet cauri, ja tik tur pa tiem īpašnieku kariem nav kāds žogs pa vidu uzsliets.
Paldies.
Last edited by jurisf (17.04.2012 09:03:17)
By muksuns 17.04.2012 09:05:17
Member · 163 commentsKā brauc iekšā tā pie pašām durvīm var piebraukt. Būtu vēl lielākas durvis varētu uzreiz pie Arkādija darbagalda piebraukt.
Sup G7
By jurisf 17.04.2012 09:09:06
Member · 958 commentsMan darbs turpat blakus, skatos, kur taisnāk var tikt.
By QQ 17.04.2012 09:53:17
Member · 844 commentsVar jau arī doties cauri Biķernieku mežam, tad smirdupītei pāri peldēt, tad pāri pa betona žogu un tad jau ar roku var aizsniegt. Joks.
Nekādām kafejnīcām cauri nav jāiet, nekādiem zemes īpašnieku žogiem pa apakšu nav jālien - pie Kinostudijas galvenās ēkas vispār nav jāiet. Ja brauc pa Šmerļa ielu no Sporta akadēmijas puses, tad pie autobusu pieturas "Šmerļa slimnīca" pa labi jāgriežas iekšā (tur ir dažādu firmu norādes, "ebike" tajā skaitā). Tad pa vārtiem iekšā un uzreiz pa kreisi, pēc metriem 100 labajā pusē nedaudz kalniņā ir balta vienstāvu māja (uz gala "ebike"). Šeit arī esam. N 56°58.719', E24°12.711'.
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By duuzis 17.04.2012 11:38:47
Member · 461 commentsPēc manas saprašanas, iepriekš aprakstītais gadījums būt atrisinājies stipri vienkāršak, ja meistars pēc velo apskates un defektu konstatēšanas, būt sazvanījis klientu un informējis par gaidāmajiem remontiem un to izmaksām. Pēc saņemtās informācijas (defkti, plus novēršanas izmaksas), lai tad klients izdomā, ko un kā darīt.
Un nav klientam jāzvana meistaram un jājautā, ko jūs manīsiet un cik tas maksās. Meisaram ir jāzvana klientam.
By jurisf 17.04.2012 11:38:59
Member · 958 commentsNē, man gar konostudijas ēku, caur pagalmu būs ātrāk. Par to, ka CAUR (bija GAR) ēdnīcu - nebija ne vārda.
By atsācējs 17.04.2012 12:19:23
Member · 390 commentsPēc manas saprašanas, iepriekš aprakstītais gadījums būt atrisinājies stipri vienkāršak, ja meistars pēc velo apskates un defektu konstatēšanas, būt sazvanījis klientu un informējis par gaidāmajiem remontiem un to izmaksām. Pēc saņemtās informācijas (defkti, plus novēršanas izmaksas), lai tad klients izdomā, ko un kā darīt.
Un nav klientam jāzvana meistaram un jājautā, ko jūs manīsiet un cik tas maksās. Meisaram ir jāzvana klientam.
Klienti ir dažādi un kā kurš klients ko pasniedz! Šī ir mūžīgā "'kluso telefonu" un komunikācijas problēma starp meistaru un klientu vēl jo vairāk ja ir vēl kāda trešā persona! Parasti jau klients saka: nu tu apskaties tad jau ja kas, nu visam izej cauri, tu jau zini! Grūti iestāstīt ka ķēdes maiņa vien neko nedod pie nosacījuma kad padilusi jau ir kasete. Bildēs var redzēt cik akurāti ir pieslīpēti 3-4 zobrats no apakšas kas prasa ne tikai iemaņas, bet arī intelektu! Vēl ir tas transportēšanas faktors pēc remonta, kad izņem ratus un iemet bagažniekā, nākošajā pieturas punktā uzmet tiko nobortētās ziemas riepas pa virsu akurāti noliktajam velo......tas tā kā piemērs! Nevienu negribu lobēt vai noniecināt, ar šīm problēmām saskaramies ikdienā un ne tikai veloremonta jomā, varbūt nedaudz trūkst menedžmenta izpratne, negribam jau cilvēku aizvainot ar atrunām un līguma nosacījumiem, daram uz goda prāta!
By Paija 17.04.2012 13:41:00
Member++ · 540 commentsGribētu pievienoties un piekrist atsācējam - protams, ir svarīga komunikācija un ja meitēns ir pagadījies blonds un nervozs, tad vajag izskaidrot, "blondīņu" valodā, ko nozīmē "drusku pieregulēju", taču es lieliski zinu, kā tādi meitēni ar velosipēdi ikdienā apejas, labi, ja zina, kas ir ķēdes eļļošana (un nevis ar virgin olive oil), ka ātrumus pārslēgt kājās stāvot ir viens no stulbākajiem paņēmieniem, ko ar velo darīt un tā tālāk...
XC.LV member since 2005
By fusio 17.04.2012 15:22:52
Member · 784 commentsKominikācija ar klientu ir būtiska servisa kvalitātes sastāvdaļa. Un par kvalitatīvāku servisu klienti būtu gatavi maksāt vairāk. Pie zināmas velo cenas, servisa izmaksas kļūst mazāk svarīgas, kā iespēja paļauties uz kvalitatīvu darbu un komunikāciju.
Varbūt paceliet cenas, komunicējiet labāk, strādājiet mazāk, bet nopelniet vairāk un pie reizes atšujiet klientus ar Maximā iegādātiem riteņiem, no kuru labošanas tikai čakars vien un kas aizņem rindu?
(tas tā - vispārīgs ierosinājums servisiem)
Un respect A Vanagam par velo fotodokumentāciju. Patiesībā viņi varbūt ar Eduardu vienojās, ka Eduards forumā uzbrauks, sacelsies troksnis un tad A Vanags izjās baltā uzvarētāja zirgā, pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast. (tas pēdējais joks - lai jums abiem viss izdodas!)
By tuklo veloteam 17.04.2012 15:42:19
Member · 173 commentsskatos šonedeļ sākušies darbnīcu kari entajās tēmās nu kā ne kā sezona klāt un visi grib nosmelt krējumu
agrāk izmantoju veloprofa, treka un winsporta pakalpojumus.
šmerlī kungs ar ķieģeli manus veloprofā izbrāķētos šifterus un pārslēgus ir saregulējis vienkārši fantastiski.
By despecs 17.04.2012 15:59:51
Member · 1,745 commentsManā velobraucēja neilgajā praksē pirmajam nopietnajam velo bija priekšā V-brake šifteri(laikam alivio, nu tie kas kopā ar bremzēm), aizmugurē deore(bez iksiem), viens jauks "meistars" man gribēja iestāstīt, ka ar manu pārslēdzēju salikumu pārslēdzoties uz lielāku zobratu aizmugurē ir normāli piepalīdzēt ar šiftera uzspiešanu, kā tas notiek ar priekšējo pārslēdzēju.
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By QQ 17.04.2012 17:17:23
Member · 844 commentsUn respect A Vanagam par velo fotodokumentāciju. Patiesībā viņi varbūt ar Eduardu vienojās, ka Eduards forumā uzbrauks, sacelsies troksnis un tad A Vanags izjās baltā uzvarētāja zirgā, pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast. (tas pēdējais joks - lai jums abiem viss izdodas!)
Biju liecinieks, ka tā nebija teātra izrāde.
In Bike We Trust. 4EVER
Jānis
By novērotājs 17.04.2012 18:23:36
Member+ · 1,932 comments... pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast...
Šim servisam reklāma nav vajadzīga. Domāju, ka viņi visādas blondīnes ar maximās, elkoros utt. pirktiem riteņiem gan varētu atļauties pat pasūtīt kur citur un šā kā tā par darba trūkumu nesūdzētos.
By fusio 17.04.2012 18:27:48
Member · 784 commentsUn respect A Vanagam par velo fotodokumentāciju. Patiesībā viņi varbūt ar Eduardu vienojās, ka Eduards forumā uzbrauks, sacelsies troksnis un tad A Vanags izjās baltā uzvarētāja zirgā, pie reizes vēlreiz pastāstot klientiem kā viņu atrast. (tas pēdējais joks - lai jums abiem viss izdodas!)
Biju liecinieks, ka tā nebija teātra izrāde.
Zinu,zinu! Arvis man pašam ir rādījis foto ar kas "manam lācītim vēderā".
By vasis8 18.04.2012 09:45:01
Member · 5,780 commentsJautrības labad es ar savu skatu no malas "lielākais situācijas mīnuss - komunikācija no meistera puses un meistera teksts forumā ir pats labākais apliecinājums ".....Zvanot, kad jautaa cik buus kopeejaas izmaksas, es tieshaam to nevareeju pateikt, jo vel nebiju pilniibaa piekjeeries richukam." ..... nu tad brīdī kad BIJI JAU PIEĶERIES...tad vaidzēja dāmai uzzvanīt un izstastīt kas tiks darīts un cik tas maksās....tā vismaz man čali parasti uzzvana un izstasta...."preoblēmas tadas un tātas, maksā katra no viņām tik un tik" ...tad arī lemju ko darit un ko nedarīt....tā varētu būt šīs reizes lielākā mācība visiem servisiem un visiem mesteriem, tie ir jūsus klienti, runajiet ar viņiem!!
Vēl šis tas...velo toč ir iegadāts pagājušā gada rudenī, nobraukti max 2000km, protams ķēde lupatās, kasete pajāta krietni, nav jautajumu, bet ir jautajums par aizm.pārsl. rulīsiem...vai ir iespējams pa 2t km tos nojat ne paša zemākā līmeņa parslēdžejm? Es piemēram ar savu x9 nobraucu ~10t km un arī pa skarbiem apstakļiem un tad bij jāmaina rullīši??!?! (šis pagaidām nav pārmetums, bet jautajums kurš manuprāt prasa palielu izskaidrosanu)
Tālāk ...citēju Meisteru "Velo iipashniecei velo darbiiba tika nodemonstreeta statiivaa, un peec tam uzreiz vinja devaas testa izbraucienaa, kura laikaa paarliecinaajaas ka viss ir kaartiibaa." ..... jums tur ir kur pārbaudīt pārslēdēju slēgšanos pie slodzes vai Ofroadā?....jo pāslēgt robus uz statīva vai mierīgi braucot pa asfaltu ir viens, bet pat ļoti mierīgi iebraucot mežā pavisam kas cits...te nu nevajag teikt ka 200metru izbrauciens pa pagalmu ir TESTA brauciens.
Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija, Komunikācija.........utt
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By FOX 18.04.2012 09:56:48
Member+ · 5,303 commentsNe vienmēr visu var konstatēt un saprast, ka būs ieberziens, vēl kaut ko neizjaucot. Līdz ar to prasīt precīzas remonta izmaksas pirms remonta ir nekorekti. Šad tad, lai konstatētu vainīgo mezglu, kāpēc notiek tā kā notiek, nākas tos mainīt un testēt (metode saucas"metodom tika"). Tad jautājums, kas par šo testēšanu un jaukšanu maksās? No pieredzes varu teikt, ka gandrīz vienmēr viss ir sliktāk un sanāk dārgāk, nekā tas šķiet pieņemot velo remontā un uzklausot riteņa saimnieku.
Last edited by FOX (18.04.2012 09:58:59)
TREK Supercaliber
By A Vanags 16.04.2012 23:18:30
Local.Auth · 2,110 comments