Negadījums nr.:1
Salūza man GT Avalanch 1.0 rāmis pie aizmugurējā pārslēdzēja- velo pirku 2006. gada ziemā Zviedrijā un rāmim 2 gadu ražotāju garantija- to izmantoju un aizvedu velo uz ZZK. Šie biški stostijās, bet zvanija, ka ražotājs atzinis vainu. Itkā viss OK, bet labu laiku gaidu kad viņiem būs rāmis ko uzlikt vietā…
Negadījums nr.:2
Sašutumā ka jāgaida divas nedēļas atzinums ka GT atzīst savu kļūdu rāmim, nolēmu izmantot atlaides un iegādaties labu velo. Izvēle krita uz Corratec Revolution Race V-brakes. Pec diviem treniņiem pa šoseju ievēroju plaisiņu rāmī kādus 2-3cm zem sēdekļa stutes. Ar roku sajust neko nevarēja. Sakontaktējos ar pārdeveju un šis teica ka nav problēmu, ja bus kļūda, šie maina rami un miers. Pēc divam dienam nobraucu Embūtes gonku un plaisu jau varēja sajust ar pirkstu. Aizvedu velo, attieksme OK, bet vāciešiem ar bildēm vien nepietiekot un vajagot arī rami redzēt dzīvē, taka rāmis tika aizsūtits uz vāciju.
Tā nu esmu palicis bez velo un gaidu kurs pirmais ātrāk noreagēs, lai var atsākt kārtīgus treniņus.
Attieksme labaka ieskšs X-sporta(varbūt tāpēc ka ritens daudz vērtīgāks), ZZK biški ar termiņiem aizķēries.
Par to kurš veikals tomer galu galā izrādīsies pretimnākošāks- ziņošu!
p.s. Karbons šobrīd manī iedvesis bailes :D, bet ceru ka tā kļūda tiks labota!
Peronīgi man ar Valmieras ZZK servisu ir bijusi vislabākā saskarsme un puiši savu darbiņu izdarīja veikli un profesionāli.
Velo apkopes serviss “Eži” Valmierā arī remontu izdara tīri ātri, taču jūtami, ka, pieaugot klientu skaitam, remonts tika veikts paviršāk.
Tas tā Valmieras ZZK vs “Eži”.
[quote=cello][quote=tumšais]…velo pirku 2006. gada ziemā Zviedrijā…
bet visas pretenzijas ZZK ![/quote]
izdari otrādāk varbūt tad pretenzijas būs pret veikalu Zviedrijā…[/quote]
Vispār jau pretenzijas pret GT. Būtu tev pretenzijas pret ZZK par citā veikalā pirktu ričuku, tu jau būtu aizsūtīts dillēs.
Pretenzijas ir pret GT, bet iekš ZZK griezos jo viņi izplata GT Latvijā. (Ritenim ir ražotāja garantija nevis veikala)
Sazvanijos ar abiem veikaliem:
X-sports: Vācieši atzinuši ka tā ir rāmja kļūda un sūta man jaunu rāmi.
ZZK: Pateica ka neviens zinoš cilvēks, kas var man atbildēt kad dabūšu riteni nav uz vietas un lai zvanu rīt.
Šobrīd izskatās iekš X-sporta personīgāka atieksme un darbs ātrāks.
nu baigais realitātes šovs “Veloveikalu Deathmatch”
ko vēl derīgu varētu uzveikt? hmm, iemetam pāris veikalos pa durvīm iekšā suņa kaku- kur darbinieki mazāk lamāsies un nemēģinās piekaut, tur tātad sanāk laipnāka apkalpošana? 8)
Šis nav nekāds veikalu izdzīvošanas sacensības. Vienkārši piemērs no dzīves.
Katram no šiem veikaliem ir savādāks mērķis, pircēju loks, piedāvājums u.t.t. un kaut vai tāpēc ir grūti tos salīdzināt. Es tagad zinu, kurā veikalā vispirms iegriezīšos…
nav gan saprotams kāds ZZK sakars ar Tevis Zviedrijā pirktu velo, būtu vispār pateicīgs, ka viņi ar Tevi runā, nevis pasūta tālāk . Pēc šādām atsauksmēm forumā , es viņu vietā tā darītu.
Ir gan sakars, tāda ir ražotāja garantijas būtība… Tu nopērc sev Hi-end GT aizbrauc uz alpiem un tur tev parādās plaisas rāmī vai citi defekti… Ko nu darīt jāskrien atpakaļ uz ZZK un jāmaina? Vai arī zinot ka ir ražotāja garantija aizšauj pie 50km attālā oficālā izplatītā un ideālā gadījumā nokārto visu tajā pašā dienas laikā. Identiska sistēma kā ar autiņiem un garntijām… Par šīm garantijām maksā GT… nevis ZZK vai cits veikals
nu vispār jau es neieteiktu pierast pie šādas it kā loģiskas sistēmas.
protams ir lieli brendi, kam viss ir sakārtots, un reputācija tiek vērtēta augstāk par niecīgu peļņu no atšūta rāmja samainīt gribētāja. tomēr cik pieredze rāda, parasti tiek izmantotas visas legālās atmazkas. viena no tām- garantija jākārto ar konkrēto pārdevēju. īpaši tas attiecās ar interneta veikaliem.
tā kā šis gadījums ar ZZk un Zviedriju ir drīzāk patīkams izņēmums, pārmaiņas pēc ZZK akmeņiem piemestajā dārziņā šoreiz nekas nelido :)
Abi šie gadījumi tomēr nav objektīvi salīdzināmi, jo vienā gadījumā veikals ir pārdevis preci un nopelnījis k-ko (tāpēc nav iemesla nekustēties), otrā gadījumā visa darbošanās notiek idejas vārdā (GT variants). Domāju ka Mārtiņš ir pietiekami atpazīstams, lai tā vienkārši viņu atšūtu, tamdēļ arī neatteica. Iespējams cits varētu doties ar savu rāmi uz Taiwānu un klauvēt pie rūpnīcas sarga. Katrā ziņā pateicoties ES arī Latvijā vairs neiet cauri mistiskās 1 gada garantijas, vai arī mistiskais noteikums “nelietot sacensībās”.
es arī domāju, ka ir normāli, ka lielie brendi (kāds ir GT) atbalsta savu produktu jebkuraa valstii. vai tad Tu brauksi uz zviedriju mainit raami?
protams, nezinu kā būtu, ja Mārtiņš dotos ar salauzto raami uz veikalu Zviedrijaa…
Tā saucamā pasaules garantija (ražotāja) ir noderīga lieta. X-sports man neatteica grantijas apskati FOX dakšai kaut gan ričuku pirku caur netu Vācijā painteresējās tikai vai ir oficāls pirkšanas dokuments, kas apliecija, ka dakša paredzēta ES tirgum. Beigās gan bija nedaudz jāsamaksā, jo savas muļķības dēļ biju dakšu nedaudz sabojājis, tas jau ir cits stāsts…
Šāda tipa garantijām ir jāstrādā un tas ir tika normāli, kā visur citur civilizētā pasaulē! Cits stāst protams, ka ne visi oficālie izplatītāji grib to pieņemt un saprast…
Vēlreiz saku ka precīzi abus gadījumus nesalīdzināsi… bet abiem ir ražotāja garantija, kuru izplatītājs atbalsta.
ZZK paņēma rāmi, ražotājs piekrīt mainīt to un problēmu nav- ZZK saņem 1 cepumu, būtu 'vēl 1 cepums, ja būtu kaut kādi termiņi, kuros arī iekļautos.
X-sports- cepums par maiņu un pusīte no ceouma par to ka ir kaut kādi termiņi un vismaz man pazvana, pasaka kas notiek.
ir gan sakars, jo, ja nemaldos, tad Eiropas Savienībā visām precēm garantija ir divi gadi un patērētājam ir tiesības griezties pie jebkura oficiālā izplatītāja, kura prece neatbilst kvalitātes prasībām. manuprāt, zzk, uzņemoties izplatīt GT velosipēdus vai rāmjus, uzņemas saistības (pienākumus) arī būt atbildīgiem atgriezeniskās saites nodrošināšanā (komunikācijā un darbībās, kas ļauj rāmi samainīt)starp pašu firmu un gala patērētāju.
Nav starpiba kura Eiropas apgabala ir pirkts atiecigais velo vai aksesuārs.
Izplatītāji atbild par savu brandu ko izplata un tāpēc arī ir jāsniedz garantijas remonti bet ja nevar tos sniegt tad ir jāparūpējas par to remontu pie ražotājiem.
Protams ir jāsaprot kā jau minēja ja pats mēģina kaut ko remontēt hidr bremzēm, dakšām vai vēl kam tādam tad garantija jaut pazūd.
Rāmim ir normali 2 gadu garantija. Ir protams izņēmumi kā piem ORBEA kas dod mūža garantiju rāmim.
Reals piemērs arī ir KALPAX kas bija pircis ri4uku vācijā un pēc garantijas griezās Latvijā un viss bija kārtībā.
Es taisījos pirkt GT Avalanch 1.0. ZZK tas ir bezjēdzīgi dārgs Cena: Ls 519.99, savukārt http://www.chainreactioncycles.com tas maksā £379.99 (neieskaitot 50,- par transportu). Ja ZZK uztur GT garantiju, kāda jēga pirkt ZZK. augusta beigās pirku veļuku sīcim , ZZK nekādu normālu atlaidi nedeva. Teica, lai nāk oktobrī, tad būšot atlaides, bet sīcim dzimene ta ir augustā.