Nejauši slīdot pa I-netu uzdūros “zelta rokām” krievu mēlē. Un tur savukārt neliels skaidrojums par karbonu. Varbūt kādam ir interese iemest aci: http://www.gold-hands.ru/modules.php?name=News&file=article&sid=76
Saistoša diskusija par karbonu: http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?t=2093&postdays=0&postorder=asc&start=15
p.s. par karbona surogātiem es piekrītu par visiem 100%
nu tas džeks tur ir iebraucis auzās…
“Качественный углепластиковый штырь 27,2х350 должен весить 150-160 г, а не 240-250, как большинство сегодняшних карбоновых.”
FSA K-Force Light pēc ražotāja datiem sver 220 gramus. 31,6mm diametra stute sver 240 gramus (pats nosvēru). FSA laikam ir visīstākais surogāts! Sorry.
FOX, un kāpēc gan lai nē? End-useriem dod “savu normatīvu”… cita lieta, ja par to maksā NN-štukas, tad vari dabūt 100% kvalitatīvu mantu.
Kā saka “Upon your request”.
kāpēc gan uzreiz atklāt visas kārtis ja to pašu 250 gramīgo pērk kā traki un ne pa lētu naudu,pēc gadiem 3būs arī 150gr.,nodzīvosim redzēsim!
Ir karbons un nanokarbons, pedejais ir n reiz krutaaks, bet vizaali vinjus nevarot atskjirt.
Karbona šķiedras klasifikācijā ir nosacīta mērvienība - šķiedru skaits uz kv. milimetru (manam rāmim šis cipars ir 110). Veloindustrijā pārsvarā tiek izmantots no 90 līdz 120 (optimāla svara un izturības attiecība). Otrs būtisks faktors ir šo šķiedru pinums (neadekvāts pinums var ļoti ietekmēt konstrukciju kopumā). Trešais faktors ir saistviela - epo sveķi, kuri būtiski atšķiras gan ar savām svara, gan elastības īpašībām. Konstrukcijās kur jāsamazina elastība, starp karbona šķiedras klājumiem tiek izmantota kevlāra šķiedra.
p.s. parasti lielie brendi, visas detaļas izgatavo ar palielu drošības rezervi, tamdēļ arī svars nereti ir viduvējs (salūzšanas gadījumā rietumu pasaulē var būt tiesu darbi, ar palielām summām). Savukārt dzeltenai pasaules daļai klāt tikt būtu pagrūti, tur tad arī tiek izgatavoti svaru rekordi gan kvalitatīvi, gan arī pretēji. Patreizējā konstrukciju tendence ir izmantot kādu no vieglmetāla armējumiem ietītu karbonā.
Ehh…
kalnmini, ik 3 gadus seko līdzi pārmaiņām? :D
[quote=FOX]nu tas džeks tur ir iebraucis auzās…
“Качественный углепластиковый штырь 27,2х350 должен весить 150-160 г, а не 240-250, как большинство сегодняшних карбоновых.”[/quote]
Ja vārdu “kačestvennij” nomaina pret “ekskļuzivnij”, tad viss ir pareizi:)
Jautājums tikai, cik prātīgi ir jāt 150 g stuti piem. treniņā pa Beberbeķu mežu, satraukties par to, ka specenē bija rakstīts, ka tā stute ir braucējam līdz 80 kg, bet es esmu kārtīgi paēdis, un šīs stutes vērtējums ir tikai divas - trīs zvaigznītes, jo vairāki ir pamanījušies tādas salauzt.
Šķiet ir jauns foruma rekords vecas tēmas izrakšanai, tā vien liekas ka tad es te vēl biju gluži jaunais lietotājs.
Va vellos , jārok tikai dziļāk :D
[quote=Ansis][quote=FOX]nu tas džeks tur ir iebraucis auzās…
“Качественный углепластиковый штырь 27,2х350 должен весить 150-160 г, а не 240-250, как большинство сегодняшних карбоновых.”[/quote]
Ja vārdu “kačestvennij” nomaina pret “ekskļuzivnij”, tad viss ir pareizi:)
Jautājums tikai, cik prātīgi ir jāt 150 g stuti piem. treniņā pa Beberbeķu mežu, satraukties par to, ka specenē bija rakstīts, ka tā stute ir braucējam līdz 80 kg, bet es esmu kārtīgi paēdis, un šīs stutes vērtējums ir tikai divas - trīs zvaigznītes, jo vairāki ir pamanījušies tādas salauzt.[/quote]
Bet ja man vasarā ir ap 72-73,5.kg ( ja daudz neēd saldumus ) tad it kā vajadzētu derēt ? :)
[quote=Corratec][quote=Ansis][quote=FOX]nu tas džeks tur ir iebraucis auzās…
“Качественный углепластиковый штырь 27,2х350 должен весить 150-160 г, а не 240-250, как большинство сегодняшних карбоновых.”[/quote]
Ja vārdu “kačestvennij” nomaina pret “ekskļuzivnij”, tad viss ir pareizi:)
Jautājums tikai, cik prātīgi ir jāt 150 g stuti piem. treniņā pa Beberbeķu mežu, satraukties par to, ka specenē bija rakstīts, ka tā stute ir braucējam līdz 80 kg, bet es esmu kārtīgi paēdis, un šīs stutes vērtējums ir tikai divas - trīs zvaigznītes, jo vairāki ir pamanījušies tādas salauzt.[/quote]
Bet ja man vasarā ir ap 72-73,5.kg ( ja daudz neēd saldumus ) tad it kā vajadzētu derēt ? :)[/quote]
vajadzētu derēt, bet tikai kopā ar jauno, 2007. gada XTR grupu
http://www.youtube.com/watch?v=uIwi7aPxK3U
mans aizvēsturisks Easton CT2 27,2/350 mm sver 186 gr, un manliekās tas ir zelta vidusceļš svara ziņā , ļoti zolīdi un uzticami izskatās un kapitāli slāpē sīkās vibrācijas
Pašķirstat piezīmju klades, ir pa šiem 7 gadiem 2x,3x progress? Interesanti uzzināt.
Detaļu svara ziņā ievērojams progress nav, bet kopumā konstrukcijas ir kļuvušas vieglākas.
Pārsvarā lielākā svara ekonomija panākta optimizējot visu kopumā, atmetot visu lieko.
ja kas arī uzlabojies, tad tā ir kvalitāte 2x,3x … + ķīnieši štancē labas mantas (labs price/weight)
Ķīnieši paši neko nav iemācījušies, gluži vienkārši kompozīta ražošana pēdējos gados ir pārcelta pie dzeltenajiem un process daudzmaz tiek kontrolēts.
Bet te ir pilnīgs mežonīgums:
http://www.bikerumor.com/2013/06/12/calfee-factory-tour-part-two-bikes-of-carbon-bamboo-other/