“Velotreka un apkārtnes infrastruktūras projekta izstrāde izmaksātu 600 000 eiro, projekta izstrādei izmantojot CSDD finansējumu. SM norādīja, ka līdzekļus velotreka un tā infrastruktūras izbūvei nepieciešams piesaistīt Riteņbraukšanas federācijai, un to apjoms būtu apmēram 6-7 miljoni eiro, kas precizējams pēc projekta izstrādes.”
Interesanti. Vienīgi, 6-7 miljoni izklausās kosmiski…
Cipars nereāls. Protams, labi ka kāds to jautājumu kustina, un pat interese ir. Bet 6 Milj ir baisi daudz. Un ta rodas jautājums, vai ir vērts sadārdzināt projektu dēļ zemes, ja kāda pierīgas pašvaldība varētu zemi piešķirt bez maksas…
Un spriežot pēc konteksta, pirms gadiem pieciem LRF-IZM solītais projekts par treku pie Daugavas stadiona, acīmredzot ir jau atmests…
Ja jau federācijai gada noslēguma amatieru apbalvošana jārīko ārpus Rīgas, jo vienkārši nav naudas, tad sapņot par 6 miljoniem trekam ir… mhm…
Vienīgais, ja nu atrodas kāds LV entuziastisks riteņbraucējs, kas paralēli iekļūst desmitmiljonāru sarakstos un vienkārši nolemj tādu būvi LV uzdāvināt…
Nu “piesaistīt līdzekļus” nav gluži dabūt naudu sev un uzbūvēt savu būvi. LRF būtu jātaisa biznesa projekts un jāpiedāvā investoriem. Droši vien ka šāds objekts bez valsts līdzfinansējuma rentabls nebūtu tā kā jāvienojas būtu vēl par to. Nu kaut kā tā man liekas. Nebūtu jau slikti bet neticās, nav jau mūsu (riteņbraucēju un arī LV iedzīvotāju) tik daudz lai treka projekts būtu rentabls man liekas … labākajā gadījumā tur kādu multifuncionālu ēku uzprojektēs ar iespēju uzlikt velotreku, kas varbūt arī nemaz nav tik slikti un ir labāk nekā nekas.
VNĪ taču gribēja vecā velotreka (pie Brīvības gatves) vietā celt kaut kādus ofisus. Tad varbūt var izprojektēt pagraba stāvā, vai augšā velotreku, pārējā ēkā ofisi. Ok, tur daļa tautas sāka raudāt par tipa parka saglabāšanu, bet, iespējams, šāds variants arī visiem būtu pieņemamāks.
Nu ok, tīri tehniski un ekonomiski vieglāk būtu izbūvēt kaut kur augšpusē.
Un kas būtu vainas, jau būtu kaut kur cokolstāvā. Jā, droši vien kaut kur pa vidu būtu kādas kolonnas, lai balstītu pārējo konstrukciju. Vai obligāti tur vajadzētu tādu, kur var rīkot pasaules čempi, nezinu. Slikti jau nebūtu, bet galvenais būtu, ka būtu kur braukt, un pietiktu kādām vietējām sacensībām.
[quote=jurisf]Nu ok, tīri tehniski un ekonomiski vieglāk būtu izbūvēt kaut kur augšpusē.
Un kas būtu vainas, jau būtu kaut kur cokolstāvā. … [/quote]
Parasta diena ofisā, biroja darbinieki sagaida liftu, … bet liftā pieci iesvīduši džeki velo formās ar riteņiem … :D
Tad jau tieši labāk kaut kur cokolstāvā, bet tad jau varētu tam pasākumam izbūvēt atsevišķu liftu ar veloturētājiem, kāpnes, arī ieeju, kur lejā kāds administrators darbotos.
Galvenā ideja, ka izbūvēt kaut ko universālu, kur tiešām tad viena ēkas daļa pelnītu visu laiku, pārējā tad tīri “dvēselei”. bet te jau VNĪ un tml. nelasa.