Tiko apskatīju pat tv mtb brauciena apskatu kā ari dažas bildes no oficiālās spēļu lapas un konstatēju, ka fulīši vēl arvien nav iecienīti! Atceros ka pirms gadiem nu jau vairāk par pieciem viens ražotājs lielījās ka ar viņu fulīti ir izcīnīts pirmais pasaules čempa tituls…
Laikam jau tomēr ORBEA Alma bija Abselonam, kaut gan tādam vecim arī jebko citu daudzmaz normālu paliekot apakšā rezultāts nemainītos.
A nafig fullītis XC trasē? takš enerģija aiziet “zemē”
Imho pofig kas tur par rāmi. Ne jau rāmis ir svarīgākais :)
Nez kāpēc tomēr lielākajam vairākumam top level braucēju tomēr ir FS… Velo gan tiek izvēlēts parasti atbilstoši trasei un tās specifikai. Pašlaik FS vairs neatpaliek ne svarā nedz arī pedalēšanas efektivitātē, tā kā apgalvojums par to ka viss aiziet “zemē” nav īsti pamatots, ja mēs runājam par augšējā plaukta FS.
Un man domāt ja Absalons brauktu pie, piemēram, specialized vai trek kas strādā un ražo tiešām labus FS tad arī viņš iespējams OS brauktu ar FS.
ORBEA rullē pirmie divi xc un pirmais šoejā:)
Nu kā tad neatpaliek? Skatoties ko ar ko salīdzina. Jebkurā gadījumā FS nepieciešams vairāk materiāla un papilldus mezgli, kas neizbēgami kaut ko sver.
HT un FS svara starpība ir ap 500 gramiem.
Nu kā tad neatpaliek? Skatoties ko ar ko salīdzina. Jebkurā gadījumā FS nepieciešams vairāk materiāla un papilldus mezgli, kas neizbēgami kaut ko sver.[/quote]
Protams, ka tas svērs vairāk, bet vērtējot lietas ne no weight weenies perspektīvas stock karbona velo sver ap 9kg un ja tagad pro līmenī FS jau ir zem 9kg tad pēc manas saprašanas tas ir ļoti viegli. Šādu velo izmantošana OS un PČ pierāda to ka tas ir reāli funkcionējošs un spējīgs izturēt reālus mačus ritenis kam svara/kvalitātes attiecība ir pietiekama.
…dažs labs jau dēļ tiem gramiem būtu gatavs braukt pat ar kartona velo… :) Un ja jau ar tiem gramiem vēl nāktu klāt muskulis un iekša tad…
uuuja… kaads te ar tiem svariem biku fantazee - labaak faktus un konkreetas komplektaacijas un detalas mineet. Ja ir runa par olimpiaades baikiem, tad Sabine Spitz - sieviesu olimpiska cempione Pekina - brauca ar 7.2kg hardtaili un tas nemaz nav vieglakais, ko vareja sev salikt - bija jaturas pie noteiktiem razotajiem. Lidzigi ir ar Sausera FS - 8.8kg ir taads parasts FS svars (nerunasim par stock suudiem). Labaak palasieties par light-bikes.de utt :)
Labi…gribēju kaut ko rakstīt bet šķiet ka tomēr mēs runājam par dažādām lietām un šim topicam vajadzētu atrasties Weight Weenies forumā :)
p.s.
varbūt tu gonkā neņem līdzi arī fļagu jo tie ir lieki 700grami…divas jau 1.4kg…?!?
Jo vairāk kustīgu detaļu, jo lielāka iespēja, ka tās reiz izbirs. Varbūt tā apsvēruma pēc komandas ņem HT.
[quote=19]Labi…gribēju kaut ko rakstīt bet šķiet ka tomēr mēs runājam par dažādām lietām un šim topicam vajadzētu atrasties Weight Weenies forumā :)
p.s.
varbūt tu gonkā neņem līdzi arī fļagu jo tie ir lieki 700grami…divas jau 1.4kg…?!?[/quote]
kaa zinaams - nopietniem brauceejiem ir nopietna atbalsta komanda - gonkaa njem maksimums puslfljagu - jo kad vajadzes vel, tad iedos kads no komandas paligiem. :)
FS ir komfortam, ko nu tur.
nu ja runājam no enerģijas nezudamības viedokļa, pofig cik tur maksā. Ja FS nepārveido potenciālo enerģiju ķinetiskajā, tad tas ir tikai par sliktu FS.
Vienīgais, ka uz kājām mazāka slodze pie lielām vibrācijām.
par saviem argumentiem katrs varēs pasmaidīt pēc sestdienas testiem Smiltenē, kur būs gan fullīši, gan arī single-speed :)
Sabine Spitz kaujas ricuks —> click