Veloserviss balvas izcīņa!

Veloserviss balva 2014/2015

Mērķis – veicināt un popularizēt riteņbraukšanas sportu Latvijā.
Piedāvāt ikdienas Latvijas riteņbraucējam, izjust pasaules klases sportistu treniņu, sacensību garu un atmosfēru.
Noskaidrot labāko virtuālo velosimulātora braucēju Latvijā.

Sacīkšu laiks un vieta.
Sacensības notiek no no 2014.gada 8.decembra līdz 2015. gada 2. martam.
Sacensības notiks 4. posmos ar 25-50km garām distancēm. Viena posma veikšanai tiks dots laiks, 11. darba dienas.
[color=#FF0000]1. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 08.12.2014. līdz 22.12.2014. (9³º-18ºº)[/color]
[color=#FF0000]2. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 05.01.2015. līdz 19.01.2015. (9³º-18ºº)[/color]
[color=#FF0000]3. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 26.01.2015. līdz 09.02.2015. (9³º-18ºº)[/color]
[color=#FF0000]4. Posms - Viskaļu iela 26 Veloserviss no 16.02.2015. līdz 02.03.2015. (9³º-18ºº)[/color]

Pieteikšanās.
Pieteikties startam varēs klātienē Viskaļu ielā 26. Dalības maksa uz visiem posmiem – 15.00 EUR.

Apraksts.
Lielākā daļa no mums ir strādājoši, tāpēc esam izveidojuši iespēju katram veikt mūsu izveidoto distanci, piemērotā laikā. Tas ir iepriekš vienojoties par dienu un laiku. Distances būs izveidotas no 25 līdz 50km garumam, ar dažādu reljefu. Radīsies iespēja pabraukt pa līdzenumu, pilsētas apstākļos un uzrāpties kalnā.
Katram dalībniekam būs iespēja 10-15 minūšu laikā izmēģināt, noregulēt un sagatavoties startam.
Vienlaicīgi ir iespējams startēt diviem braucējiem, un sacensties sava starpā.
Distances veikšanas laika limits 1st. 40min.

Pārējā laikā piedāvājam izmantot Tacx Genius velosimulātoru, treniņu procesam, tas ir 5.00 EUR par
baraucienu līdz 2 stundām. Katras nākamās 30 min. – 1.00EUR.
Brīva laika rezervēšana treniņiem, priekšroka etapu veicējiem !

Katrs dalībnieks tiks nodrošināts ar ūdeni distances veikšanas laikā un dušu pēc tā.

Vecuma grupas.
W – jaunietes, juniores un sievietes
M – dzimuši no 1999.gada un jaunāki
M1 – dzimuši no 1974 līdz 1998.gadam
M2 – dzimuši 1974.gadam un vecāki

Vērtējums.
Pēc katra posma veikšanas, dalībnieka rezultāts tiks fiksēts un summēts ar katru nākamo. Uzvarētājs un galvenās balvas ieguvējs, tiks noteikts 4.posmu kopējo laiku summu īpašnieks, neatkarīgi no vecuma grupas.

Pirmo trīs vietu ieguvējiem balvas no Veloserviss.
Mierinājuma balvas vecumu grupu uzvarētājiem.

Ieteicamais apģērbs: velobikses īsās, T-krekls vai velokrekls, sporta apavi.
Velosipēdi būs aprīkoti – Jūsu velokurpēm nepieciešamiem Shimano pedāļiem!

Uzmanību dalībniekiem !!!

Vēlamos starta laikus obligāti jāsaskaņo ar organizātoru pa tālruni 67392042 vai 29297897

[color=#FF0000]Katrs sacensību dalībnieks anketā ar savu parakstu apliecina: ka uzņemas pilnu atbildību par savu veselības atbilstību distances veikšanai.[/color]

Veloserviss Latvia Balvas sacensību 1. posma reljefs.
Gribētāju skaits jau pieaug, neatstājiet uz pēdējo.

Startējam jau 08.12.2014.

Cerams, ka nākamajos posmos būs kalni, tādi pamatīgi ;)

Es savukārt ceru, ka būs pilnīgi plakans :D

Centīsimies izveidot trases ar dažādu reljefu. Brauksim kalnā un protams lejā no kalna ;)

30.12.2014. - 1.posma rezultāti

Novēlu visiem velomīļiem panākumus jaunajā 2015.gada sezonā

Ar cieņu Sandris

Veloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality - 2.posma trases reljefs.

sākam jau 5.janvārī !!!

Veloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality 2. posma rezultāti uz 15.01.2015. Pl. 17.30

[quote=Veloserviss]Veloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality 2. posma rezultāti uz 17.01.2015. Pl. 16.00

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/15516_1013938505301583_4671321167717751209_n.jpg?oh=ffab2b0b2d6dff62a0146e3d79e277a1&oe=552626CD&__gda__=1432416304_009df527fbdbf9a9aac5d1c5d834991f[/quote]

Veloserviss balva 2014/2015 Tacx Virtual Reality 2. posma rezultāti uz 21.01.2015. Pl. 17.00

Tiem kas vēl nav šo pamēģinājuši un šaubās vai ir jēga, tad es noteikti rekomendēju.
Braucu būtībā tieši tāpēc, ka gribēju uzzināt savus, vismaz aptuvenos, jaudas rādītājus. Tā kā ja vēl kādam ir līdzīga interese, tad šī ir lieliska iespēja. + vārēsiet salīdzināt rezultātus ar citiem braucējiem.

kad būs 3. posma rezultāti?

Ja brauc, lai uzzinātu savus jaudas rādītājus, tad jābrīdina, ka Tacx trenažieriem tie tik tiešām ir aptuveni.

http://bicycles.stackexchange.com/questions/13208/how-accurate-are-indoor-trainer-power-meters

Sakrīt ar maniem novērojumiem. Pāris dienas pēc 2. posma nobraukšanas mājās uztaisīju 20 minūšu FTP testu ar PowerTap. FTP sanāca par 38W zemāks, kā Tacx samērītais– ievērojama atšķirība.

Tas gan netraucē salīdzināt rezultātus minūtēs ar citiem braucējiem, jo trenažieri un riepas visiem vienādi. Un pasākums labs, piespiež papūlēties, kā reti kurā treniņā ;-)

Nu Genius pilnīgi noteikti par Flow būs precīzāks bet protams ne tik precīzs kā labs jaudas mērītājs. Tajā pašā laikā abi trenažieri cerams darbojas ar vienādu darbību.
Pasākums ir labs, mazliet ziemu noīsināt.

Uzdūros topikam un sadomāju, ka varētu uz pēdējo posmu aizdoties un piedalīties, bet mani nedaudz samulsināja nolikumā šis teikums: “Velosipēdi būs aprīkoti – Jūsu velokurpēm nepieciešamiem Shimano pedāļiem!”. Lūdzu paskaidrojiet, kas tur ir domāts? Viņi piedāvā ričuku un uzliek tādus shimano pedāļus, kas der jebkurām velokurpēm? Vai tomēr ir jāaun kādas īpašās Shimano standartu kurpes…

Tu vari vai nu ņemt līdzi savu ričuku ar jebkādiem pedāļiem–tad viņi ieliks tavā ričukā savu pakaļējo ratu.
Vai arī vari ņemt līdzi velokurpes ar SPD (Shimano MTB standarts) vai SPD-SL (Shimano šosejas standarts) stiprinājumiem un viņi uzskrūvēs attiecīgos pedāļus.
Ja ir neskaidrības, vislabāk piezvanīt un precīzi izprasīt.

Paldies par paskaidrojumu! Vēl viens pirmziemniekatrenažieragriezēja jautājums. Ar ko tā zilā riepa ir tik īpaša, ka viņu šur un tur redz uzmontētu? Pats garāžā čibinu ar parastu riepu un it kā nekādas problēmas nesaskatu.

Godīgi sakot tie rādītāji šķita diezgan ticami. Pilnīgi noteikti nebija nekāds kosmoss, vienīgi braucot kalnā, rādija krietni mazākus ciparus, respektīvi, - konstanti par kādiem 30-50W mazāk… Īsti nesapratu kāpēc tā, jo atdeve bija +/- tāda pati kā braucot līdzenos gabalus.
Un pat ja Tacx rāda vairāk, tad var pierēķināt to, ka braucot iekštelpās klimats būs aptuveni tāds kā tropos; Visbiežāk ventilators nedzesēs tik labi cik pretvējš, braucot normālā ātrumā. Temperatūra virs 20-22*C ievērojami mazina maksimālo atdevi, jaudu. Līdz ar to tie īstie rādītāji beigās var izrādīties pat labāki nekā rāda Tacx.

Kadence netika samazināta pret kalnu? Var gadīties, ka spēku pieliec lielāku, bet tā kā kadence zemāka, rezultējošā jauda sanāk mazāka.

klaci, trenažierim paredzētās riepas lēnāk dilst. Man jau otro ziemu iet Continental HomeTrainer riepa un vizuāli tā ir vēl aizvien bez kādām nodiluma pazīmēm.
Parastai riepai iet pelēki puteklīši pa gaisu un pamazām izdilst plakans vidus. Ja tev ir parastās riepas, ko vairs netaisies pa āru braukt, tad var arī nobraukt “līdz galam” uz trenažiera.
Dažreiz tiek minēts, ka speciālām riepām vajadzētu būt klusākām, bet tur es starpību nemanu.