Velosipēda tips Kalnu
Rāmis (materiāls) Kalahari Oval Alloy
Rāmis (izmērs, collas) 20
Ātrumu pārslēdzēji priekšā Shimano TZ30 42
Ātrumu pārslēdzēji aizmugurē Shimano Altus
Bremzes Bremžu rokturi: PP Alloy
Bremzes priekšējās: V-brake AL
Ātrumu skaits 21
Svars (kg) 15.5
Krāsa Zelta
Papildus Kalnu velosipēds Kalahari 4 piemērots bezceļu riteņbraukšanai. Piemērojot attiecīgās riepas derēs arī pārvietojoties pilsētas apstākļos. Aprīkots ar alumīnija rāmi, priekšējo amortizātoru dakšu un Shimano pārslēdzējiem.
Ja kā pirmo velo un, ja cena par jaunu, un braukāt ikdienā pa parku, tad var. Ja ar domu braukt daudz un sacensībās - būs par vāju jau pēc dažiem mēnešiem (vai ātrāk)… Iz paša pieredzes.
Kā jau te minēja, visu nosaka paredzamais pielietojums. Samērā prātīgai braukšanai pilsētas/tūrisma režīmā viņš savu laiku kalpos. Ja plāno piedalīties arī sacensībās, tad vismaz ritošās daļas mūžs pārāk ilgs nebūs. Draugs jau vairākus gadus aktīvi piedalās dažādās sportiskās aktivitātēs tai skaitā pēdējos 2 gadus ar velobraukšanu saistītās. Arī savu velo (apmēram līdzvērtīgu šai Meridai) viņš kā reiz nopirka pirms 2 gadiem daudz neko nezinot par tehniskajām lietām. Izjucis tas vēl nav, bet ja tagad gribētu pieķerties remontam/uzlabojumiem, nāktos secināt, ka racionālāk diemžēl ir pirkt jaunu! Un otrs moments, vismaz priekš manis, saistās ar brauktprieku, kurš ir nesalīdzināmi lielāks, ja jūti, ka ritenis ir uzticams un iet klusi un “cieti”. Veiksmi izvēlē!