Velo uz jumta - ar praami

Vai kads ir braucis ar prami, ja vieglajam auto (konkreta gadijuma Skoda Octavia universalis) velo ir uz jumta bagazhnieka? Tallink Riiga-Stokholma.
Vai aiziet pa parasta vieglaa auto cenu, vai jau kaa furgons?
Varbuut vienkarshi nonjemt no jumta un vest velo atsevishkji (piemaksajot par katru 14 ls)

Braucām šādā veidā uz Stokholmu 2 reizes. Pirmo reizi no Tallinas, mums lika samaksāt par katru velo, turklāt auto būšot par augstu. Tas neizrādījās taisnība. Atpakaļceļā atstājām uz jumta, neviens nepiesējās. Otrajā reizē no Rīgas velo izjaucām un ielikām salonā, pēc tam uzlikām uz prāmja jau uz jumta. Domāju ka tas ir pareizākais risinājums. 2 velo var sekmīgi ielikt salonā (VW passat sedans), ja kādam rodas iebildumi par velo uz jumta ,un par to nav jāmaksā. Atsevišķi velo uz prāmja tiek kaut kā piesieti pie sienas, kas nav ļoti labs risinājums.

Velo bagazhniekaa nedeerees, jo tas buus pilns ar mantaam :) Kad pats braucu tikai ar velo, tad ar shtropeem piestiprinaaja pie sienas , un teica, ka, lai nonjem visus prichentaljus (pumpi, velodatoru ets), jo dienvidu kaiminji var nejaushi panjemt

nevis bagāžniekā, bet salonā. Arī mums bagāžnieks bija pils ar mantām, turklāt vēl kaste uz jumta. Lai uzkāptu uz prāmja, salonā visiem nav jāsēž.

O, taa ir jau ir laba doma! :)

Nu nezinu …, ar Rīga - Stockholm prāmi un velo braucis gan neesmu bet, tas būtu pilnīgs apsurds ja par velo uz jumta bagažnieka būtu jāmaksā!!! Ta jau tikpat būtu jāmaksā arī par parastu bagāžas kasti uz jumta?! Apsurds …

Ir jamaksaa par auto augstumu, ja parsniedz, tad cik saprotu , jamaksaa jau par citu tarifu

:) … baigi interesanti bij noskaidrot šo lietu līdz galam :D :D
Jā … tik tiešām, teorētiski par velo uz jumta stateniskā stāvoklī sanāk maksāt klāt papildus, lai gan noteikumos ir minēts “transportlīdzekļa izmēri” … nu bet labi, neiesim baigi tur strīdēties par terminu piemērošanu un tulkošanu :)

Bet kopumā ir vēl viens variants :) Uzbraukt uz prāmja var arī novietojot velo uz jumta guleniski :D :D
Uzreiz nevaru pateikt, mājās pamērīšu, bet liekas, ka tādā gadījumā vidusmēra parasta auto kopējais augstums nevajadzētu pārsniegt 1.90 m
Nepaslinkoju un arī piezvanīju pa šo tematu Tallink Cargo :) Operatore tur trubas galā baigi ierēcās … bet apstiprināja, ka piemaksāt nevajadzēšot :D :D

Tā ka novēlu veiksmīgi tev tikt pāri tam dīķim :)

paņem līdzi kādus pārklājus (plēves vai ko tādu), atgāz abus priekšējos beņķus un samet izjauktus velo virsū… domāju vajadzētu salīst bez problēmām :)

mēs tieši tā darījām ! Arī atstājot auto lielpilsētas stāvvietā, tā likās drošāk.

Nekad nēesmu mēģinājis novietot riteņus šādā veidā, bet šķiet, ka var;ētu būt problēmas ar stūres un pedāļu skaršanos pret jumtu!
Var jau mēģināt izmantot kaut kādas lupatas … jebkurā gadījumā, jānostiprina ir pamatīgi, kā zināms prāmjiem ir nelāga tendence sūpoties ;)

Katras prāmju līnijas web lapā ir info par augstumiem/garumiem/platumie/cenām(ja metra mērs nav svešs instruments tad visu var sarēķināt)!
Tas ka Rīgā lika maksāt domāju ir vietējo darbinieku “gudrība”(paņemot llīdzi metra mēru un iebāžot degunā cm domāju viņus atšūsi),jo Tallin-Helsinki riteņus liekot uz jumta vieglajam nav jāmaksā(nepārsniedz augstumu).Pieļauju iespēju ka ķuģu tvertņu izmēri var atšķirties izmēros(augstums).
Esmu licis Astra caravan salonā 4riteņus(šosejniekus.Par krāsas skrāpējumie nekomentējiet lūdzu),tikai tāpēc lai nav jāmaksā papildus.

vieglo auto augstums noteikts 1,9 m, un ja normali (vertikali) uzliek velo - tad nu shajos ciparos nevar iekljauties.
Likshu salona!