Draudzene izteica vēlmi uzlabot savu velo ar vieglākām detaļām:
objektsTREK Superfly 6 kam pievērts uzmanību un kur meklēt detaļas: 1)Rati - gatavus vai pašam pirkt detaļas un tad pie meistara likt kopā!? 2) Carbon vai AL - ir reizes, kad alumīnijs vieglāks par karbonu! Kur meklēt labu karbonu - Bontrager, FSA, Hope uttt??? 3) Gribās visa viena brenda detaļas, tas būtu: iznesums, stūre, sēdekļa stute, speiseri, sēdekļu stutes savicēji
Draudzenei ļoti iepaticies Hope, bet viņa meklē vēl kādus variantus, steigas nav!!!
Uz ko tiecas draudzne:
cik sver tagad?
ja tas nav augstā gala karbona velo, tad diez gan bezjēdzīgs pasākums, izmetīsi naudu par kuru varētu nopirkt citu, labāku un vieglāku velo.
es savu 910 scale atvieglināju šādi-
renthal fatbar lite carbon stūre ~60g
crankbrothers cobalt 11 stute ~60g
pārgāju no 2x11 uz 1x11 ar AB ovālo ~300-400g
uzliku thunderburt liteskin bezkamernieces ~200-300g
no 10.4kg uz 9.6 nometu un izmaksāja tas ap 500 eur. to 800 gramu atšķirību pat nejūtu :D bet manā gadījumā svars nebija primāri, 910 scale ir izskatīgs velo, bet finishing kit ir generic alumīnijs, kas diez ko labi neizskatās, tapēc uzliku karbona komponentes, lai mazliet uzlabotu komfortu un vizuālo. Kaut kad tālā nākotnē gribētos uzlikt karbona aploces ar industry nine vai dt swiss 240 rumbām, bet tas ir baigi dārgs prieks.
Priekšā noteikti ir 180mm rotori, tos var droši uz viegliem 160mm nomainīt (aizies arī 180mm adapteris, kas savus gramus sver), līdzīgi arī aizmugurējo 160mm uz kādu vieglāku, jo TREKam pasmagi rotori standartā. Tur virs 100g var iegūt. (ja mainīsi ratus, tad iespējams tik un tā būs jāperk jauni, jo cik noprotu TREKam nāk ar centerlock rotoru stiprinājumim, bet custom rati pārsvarā 6-bolt)
Protams sēdekli uz vieglāku, Evoke 2 ap 260g sver.
Priekšējās dakšas asi uz maxle stealth, kādi 30g ietaupījums :D
ā, un protams priekšējo pārslēdzeju un šifteri miskastē, kopā ar zobratu no klaņiem, tur jau minētie 300-400g aizies