šorīt savam pilsētniekam izmēriju velo ķēdes nodilumu, sanāca starp .75 un 1.0 → sanāk, ka jāmaina būtu? uz esošās ķēdes posma atradu burtus KMC Z Narrow uz ko google atbildēja, ka esot liela kaudze ar ķēdēm kurām virsū šāds te apzīmējums :|
tā arī netiku skaidrībā uz kādu ķēdi mainīt, derētu padoms … aizmugurē laikam sram pg830 11-32, alivio pārslēdzējs
kādi rīki/detaļas vajadzīgas lai nomainītu ķēdi pašrocīgi?
vēl it kā doma nomainīt aizmugurē zobratus uz 11-28, jo pa līdzenumu minoties lielo 32nieku nekad neizmantoju, arī 26nieku laikam ne, arī priekšā mazais zobrats nekad nav izmantots - pietiktu ar 2? tas tā, tēma spamam un offtopicam
Par mēriem esmu jau aizmirsis, bet pārbaudu, vai ķēde nav jāmaina, paraustot ķēdi uz lielā zobrata. Ja maini, tad vienīgais parametrs, uz kuru vajag skatīties - ir zobratu skaits kasetei - 8sp, 9sp, 10sp. Būtu vēlams, lai ražotāji zobratiem un ķēdēm būtu vienādi, bet tas ir maznozīmīgi, var likt arī komponentus no atšķirīgiem ražotājiem. Lai nomainītu ķēdi pašrocīgi, būs vajadzīgs: http://www.evelo.lv/?id=956 . Bet, esmu dzirdējis, ka ar āmuru un naglu arī var iztikt.
Saaksim ar to, ka kjeedes meeraamie kalibri lielaakoties ir nepreciizi. Piemeeram, nomeerot jauno parktool kalibru nokonstateeju, ka atshkjiriiba ir par 0.2mm, un tas ir LJOTI daudz - kad iekshaa kriit 0.75, tas jau atbilst 1.
Kjeedi, kaa jau Buks rakstiija, jaaskataas peec kasetes. Iesaku HG50 kjeedi, tik jaaskataas uzmaniigi, lai nebuutu “krutka” kas nav razjota Japaanaa.
Ar naglu un aamuru ko tik nevar sadariit, tik parasti tas panjeemiens rada papildus izmaksas…
Kjeedes izspiedeejs tieshaam nemaksaa daargi, un taadam riikam buutu obligaati jaabuut, ja domaa pats mainiit kjeedi.
Saakjeejamais posminjsh parastam velobrauceejam ljoti atvieglo dziivi - ir vienkaarshi savienot kjeedi, un nav jaasatraucaas, ka vareetu kautko izdariit nepareizi. Arii tiirot riteni var vienkaarshi nonjemt kjeedi un notiiriit visu daudz vieglaak.
esmu diezgan drošs, ka HG50 dzimto krastu nav redzējušas. īpaši mūsdienās :)
HG50 razjo gan Japaanaa, gan arii citu valstu ruupniicaas, un deelj shiis iipatniibas ir uzmaniigi jaaskataas uz kjeedes iepakojuma, lai virsuu buutu rakstiits, ka razjots tieshi Japaanaa. Ja kjeede ir tikai plastmasas maisinjaa, tad ir jaaskataas uz pashas kjeedes.
Pirmkaart jau atshkjiraas kraasas, otrkaart, uz Japaanaa razjotaas kjeedes posmiem jau virsuu ir rakstiits “Japan”, taam kjeedeem kas razjotas citaas ruupniicaas, taada uzraksta nebuus, tikai pliks HG-50.
Varbūt tu domāji CN-HG51?
HG50 varētu būt dzgan aizvēsturiska… Nesen vienam fellim manīju HG70… :O
Un skaidrībai, 1.0mm ir pieļaujamais izstiepums, pēc kura iestāšanās ir ieteicams mainīt ķēdi… Bet pastāv iespēja, ka vairāk brauktie kasetes zobrati liks ķēdei lekt pāri un tos vai nu nāksies pieslīpēt vai pat mainīt kaseti, ja šī nebūs vairs pirmā vai otrā ķēde ar šo kaseti… Priekšējie klaņa zobrati gan nav tik cimperlīgi pret jaunu ķēdi, tas izskaidrojams ar platāku lenķi… Reizēm arī tos jāpieslīpē…
Par “zelta posmiņa” izmantošanu ikdienai domas gan ir dalītas…
HG50 - Hyperglide (HG) series 6,7, or 8-speed compatible chain, recommended for Atlus and older Alivio/STX drive-trains.
HG70 - Hyperglide (HG) series 7- or 8-speed compatible chain, recommended for 1995 and earlier Deore LX / STX-RC and 1999 and earlier 105 drive trains
sanāk, ka labāka būtu HG70? ķēdes platums vienāds, svars arī :D
pa fikso atradu, ka ZZK var dabūt pa 9.31Ls un ja vēl šiem 20% atlaide spēkā, tik kā ar to Japānu zzk? :D
HG70 ir īpaši ilgmūžīga. Iesaku! Rūsē gan arī labi, ja atstāj sāli virsū. Pašreiz braucu ar vienu, otra stāv plauktā :)
Konstatēju, ka man mājās ir “krutka” HG50. Tādā plēves maisiņā, dzeltenīgā krāsā, bez uzraksta Japan :(
tā kā ziemā pa sāli nedomāju braukt, tad tas nav īpaši aktuāli :) ir uzradies nedaudz brīvais laiks lai padomātu par nākamo sezonu …
varbūt kādi ieteikumi par 8sp 11-28 kaseti aizmugurē?