Velo “draudzīgākās” amatpersonas

Papaldinam/apkopojam sarakstu. Tautai jāzin savi varoņi!

Andris Locs, policists https://www.la.lv/ar-divriteni-brauc-tie-kuriem-nav-darba-un-bernu

Gatis Līcis, Ķekavas novada deputāts https://www.facebook.com/100001462950352/posts/4012008292191230/?d=n

“Lieliski”…
Uzrakstīju savas pārdomas par Ķekavas toleranto deputātu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1673536646150431&id=100004823347913

2017.g. Ķekavas novads
“Gods kalpot mūsu Latvijai”
Gatis Līcis

  1. atkārtoti ievēlēts no citas varas partijas
  2. “Latvijas attīstībai”, “POLITISKĀ PARTIJA IZAUGSME”
    Gatis Līcis

BTW ironiski, ka velomens ir pirmais aiz strīpas tajā pašā sarakstā

SIA RIBETONS CEĻI Valdes priekšsēdētājs
SIA TMZ BŪVE Valdes loceklis
SIA SCUBALIFE Valdes loceklis

ceru, ka darbosies ķekavas izglītības un kultūras komisijā - Rīgas 9.vakara maiņas vidusskola 2012 Vidusskolas diploms (dz. 1975)

Cilvēks kurš ikdienā vizinās dārgā džipā daudz ko varētu nesaprast. Par to nav jāsatraucas.

Cilvēki kamēr nav ar velo braukuši nekad visdrīzāk nesapratīs . Pirms pats uzsēdos uz velo, man arī traucēja “rupjmaizes motori” un autoskolā vēl mācīja griezt šiem ceļu nost. Bet viss mainās kad pats sāc braukt, tad arī nevienam nekas netraucē.

Cilvēkam, kurš daudz ko nesaprot, nevajadzētu būt vienam no bagātākās pašvaldības deputātiem.

Viena lieta ir nesaprast, bet pavisam cita ir tēlot ekspertu jomā, kurā tu neko nesaproti. Un diezgan ticams, ka viņš līdzīgi uzvedas arī citās jomās. Lasījis neesmu, bet viedoklis ir.

Viss turpinās lieliskākajās LV projektēšanas tradīcijās…
https://www.delfi.lv/news/versijas/viktors-silenieks-rail-baltica-klust-arvien-samocitaks-un-nevelamaks.d?id=53512859

RB pie vainas ir kapeikas drāzšana. Tur problēma ar finansējuma struktūru, RB (EU) apmaksā service road, bez ekstrām. Ja gribas smukāk, tad tas no savas kabatas. LV savu kapeiku cilvēkiem žēl. Tas ka muļķi to visu zīmē, tā ir vēl otra problēma…

Sviesc
Un kā paliek ar velo pārvadāšanas iespējām pašos vilcienos? Dzirdēju ka tādas nebūšot …
Tirliņi, sataisīs un tad pēc 10 gadiem virtuāli “pietiesās” ka nebija pareizi, nu un? Ko tas mainīs ka kāds būs “vainīgs”? Kā tagad ar to “būvnieku lietu” ? Un?
Ps.Man laikam būs bail uz tāda perona kāpt … 80 cm plus vēl paris cm un vilciens … 2 cilvēki viens otram garām paspraukties nevarēs

Bet vai citas Rīgas domes idejas nav iekrišana otrā grāvī? Esiet taču redzējuši Vanšu tilta jauno joslu projektu, kur velobraucējiem būs atsevišķa teju ātrgaitas šoseja, bet auto paliek tikai viena josla. Es domāju, gandrīz visi, kas regulāri brauc ar auto pāri Vanšu tiltam, labāk gribētu normāla platuma ar līniju vai apmalīti nodalītu velo/gājēju joslu, lai auto saglabātos divas joslas.

Parādi lūdzu.

Šai bildei tāpat kā līdzīgām no Mārupes, nav nekāda sakara ar realitāti, tās uz vēlēšanām parasti sataisa.

Lūdzu pārādiet minēto, visu redzēto jauno Vanšu tilta joslu projektu.

Labi nečakarēšos:

Attiecīgi visas iedomātās bildītes, ir un paliek iedomātas. Zinot RDSD, arī visiem rīgas autovadītājiem tik vajadzīgās un rūpes izraisošās sabiedriskā transporta joslas, visdrīzāk uz Vanšu tilta tuvā nākotnē nebūs.

4 komfortablas, sēdēšanai sastrēgumos auto joslas, gan.

Un atkal šeit parādās, esam gatavi cīnīties pret putekļiem, trokšņiem, gaisa piesārņojumu, pilsētā un mazināt auto skaitu pilsetā, bet cīņa ir tikai tik tālu, cik tas neietekmē autovadītāju komfortu, un attiecīgi neuzlabo stāvokli citiem satiksmes dalībniekiem, kas savukārt nekādā veidā nemudinās pārsēsties no sastrēgumus izraisošajiem auto uz sabiedrisko/vai velodrāzi.

nebrīnītos, ja velosipēdistiem pārdotu šādu bildīti, bet vielnaicīgi autobraucējiem 3+3 joslas un vmax 130kmh

Par Vantenieku - iesaku noskatīties, jaunāko “Zebru”, kurā pastāstija, ka šāds risinājums ir tikai tīri teorētisks un tuvākajos tuvākajos 2 gados, nekas nemainīsies.

Lai arī kas un kā, Ināra ievietotā bilde ir tendenciozi melīga - attēlotā auto plūsmas intensitāte nekādi neatbilst vasaras sezonas (un nevienas sezonas) gaišas dienas laikam, ne pēc 2 gadiem, ne pēc 5.

Atbildīs, ja centrā ieviesīs iebraukšanas maksu.