Ir doma upgreidot graveli no aluminaja ratiem uz karbona.
Ko jūs ieteiktu no ratiem, kas domāti gravel veļukam ?
Pašlaik ir stoka px2 rati, skatījos, ka feelfree tirgo Giant CXR 1 , CXR 2 , bet nav ne mazākās nojausmas kāda atšķirība.
rakstu, lai iegūtu kkādas zināšanas šajā jomā :)
Labi rati ir labākais iespējamais upgrade!
Viss atkarīgs no budžeta. Es pats sezonu braucu ar Cenos Wheels (cenos.cc). Tie ir Lietuviešu būvēti. 1300g par 1000 eiro. Rati ir burvīgi!
CXR 1 un CXR 2 lielākā atšķirība ir spieķos un rumbās. CXR 1 ir krietni labāki. Viss atkarīgs par kādu cenu vari dabūt. Tirgū izvēle ļoti plaša
https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-crc-1400-spline-24-carbon-disc-wheelset
Bet nu ir dažādi vēl varianti, pagaidām ne mazakas nojausmas, budžetā ap 1500€ gribu iekļauties un cik saprotu vajadzēs pāreju vēl pirkt no 6 bolt uz centerlock
https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-grc-1400-spline-42-carbon-28-disc-wheelset
Šie vizuāli simpātiskāki , bet nu kuri labāki ? nezinu
Uzraksti man Whatsapp 2deviņi235472
[quote=Karabans]Ir doma upgreidot graveli no aluminaja ratiem uz karbona.
Ko jūs ieteiktu no ratiem, kas domāti gravel veļukam ?
Pašlaik ir stoka px2 rati, skatījos, ka feelfree tirgo Giant CXR 1 , CXR 2 , bet nav ne mazākās nojausmas kāda atšķirība.
rakstu, lai iegūtu kkādas zināšanas šajā jomā :)[/quote]
Sveiks, kā jau te biedri raksta, labi rati ir jūtams un vērtīgs upgreids, ričuks ripos daudz foršāk/labāk. CXR2 ir vecāks modelis. CXR1 tirgū parādījās tikai šogad. Atšķirība - labākas rumbas, labāki cietāki/vieglāki aploki un labāki spieķi. Giant raksta, ka šie rati ir tik pat izturīgi un cieti kā viņu MTB XCR karbona rati. Pašam uz velo ir šādi CXR1, visu sezonu esmu šogad nobraucis, gan sacensībās, gan treniņos arī pa dubļiem diezgan triekti, problēmas nav bijušas.
Ja ir interese, atbrauc ciemos uz feelfree.lv Giant un Liv veikalu Brīvības gatve 197, varēsi apskatīt dzīvē, aprunāties un padzert kafiju :)
Es px2 nomainīju uz Zipp 303S ap 900eiro. Būtu vairāk nauda, ņemtu DT GRC1400 :D Lietuviešu rati manam svaram pa švaku.
Cik tad ir svars, ar kuru nedrīkst ?
Kas labs dt grc 1400? Ar ko viņas ir tik īpašas ?
110kg (body weight + bike + equipment)
Pirksu laikam dt swiss grc 1400, domāju rotorus kādus ņemt vai vnk pāreju no 6 bolt uz centerlock
jauni rotori + jauni bremžu kluči.
[quote=Karabans]https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-grc-1400-spline-42-carbon-28-disc-wheelset
Šie vizuāli simpātiskāki , bet nu kuri labāki ? nezinu[/quote]
pasmagi, nē?
Vaitad ? Vajag jaunus klučus ?
Ko iesaki labāk ? :) lietuviešu 110kg tik ar ekipejumu, nedaudz raustos, jo bikepacking citreiz izlienu :)
Mani divi centi par šiem ratiem. Pirmkārt, cik platas riepas tagad ir virsū, vai gatavojies arī tās mainīt.
PX2 ir ar iekšējo diametru 19 mm (ja nemaldos)
CXR1 un CXR2 - 25mm
CRC1400 - 22mm
GRC1400 - 24mm
Lēciens no 19 uz 25mm ir diezgan pamatīgs. Atkarīgā no tā, cik šauras riepas tagad ir, tās var īsti labi nederēt uz 25mm.
Starpība starp CRC un GRC . CRC ir vieglāki, šaurāki, bet nav aero. GRC ir smagāki, mazliet platāki un jau izteikti aero. Vai vajag aero - man pašam nav pieredzes, bet var palasīties šeit:
https://www.cyclingweekly.com/news/latest-news/at-what-point-does-aero-become-more-significant-than-weight-316952
vai
https://www.cyclist.co.uk/in-depth/1467/which-is-faster-aero-vs-lightweight-wheels
Giant CXR1 ir kaut kur pa vidu starp šiem abiem DT swiss modeļiem aero ziņā, bet svara ziņā tuvāki CRC, ja var ticēt aprakstam. Ja var dabūt atlaidi ar veloatlaides karti, tad šie giant rati ir ar DT swiss salīdzināms pirkums.
CXR 1 mierīgi iztur => braucējs 110kg + velo 8kg+ papildus ekipējums ~ 3kg, pārbaudīts :)
Kā ir ar tiem bremžu rotoriem? Ja no px2 pāriet uz cxr1? Ir kāda speciāla pāreja vai labāk centerlock rotori un viss ?
Ir pieejamas pārejas => https://www.bike24.com/p2584303.html, bet ieteiktu neņemties ar pārejām, jo pa 25-30 eur jau sanāk sakarīgi centerlock rotori, kas būs labāki par tiem, ka nāk uz orģinālajiem Giant Px2 ratiem.