Varbūt kāds šosejas specs var izskaidrot tādu situāciju, kas regulāri notiek TDF. Kāda tad ir jēga tai komandas taktikai.
Piemēram, šodien, VALVERDES komanda 2 km pirms finiša, kas ir ap 1200 m.v.j.l., sāk vilkt Valverdi normālā kāpumā. Valverdes komandas Vilcieniņš sastāv no 4, tad 3, tad 2 braucējiem - visi atbirst, jo strādā līdz izsīkumam. Tajā pašā laikā Valverdes komandai GCE, tas ir vilcieniņam, brauc visi pārējie klasifikācijas pretendenti, katrs no citas komandas. It īpaši R. Rico jeb “KOBRA” no Saunier-Duval, kas naturāli sēdēja Valverdem astē.
Koroče visa Valverdes komanda atstrādā, 200 metri pirms finiša atstāj Valverdi pa priekšā, un tāds “KOBRA” visu laiku sēžot aiz Valverdes astē un bez savas komandas atbalsta iebrauc finišā pirmais. Tas pats attiecas arī uz Šleku, Kiršenu u.c.
Kāda jēga tad tam visai Valverdes komandai un Valverdem bija jāvelk KOBRA. Vajadzēja braukt aiz viņa.
Atceros arī vēl Armstronga laikā - nenormālais kalnu posms - 2 km līdz finišam 1 kategorijas kalnā, 6 braucēji 3 no Discoveru chanel - 2 no tiem velk armstrongu. Aiz Armstronga astē brauc Basso, Ulrihs, Rasmusens. Kāda jēga tad jēga tai Discover komandai pilnībā izlikties, ja pēdējā kilometrā sacenšas minētie četri grandi, it īpaši pēdējie 3 tur nokļuvuši tikai sēžot astē Discoveru.
tapat varēja nesaprast, aizvakar, tam braucējam (neatceros uzvārdu) kas bija atrāvienā, 50 metrus pirms finiša aizgāja visi sprinteri garām :D
man viens cilvēks, kas nebrauc ar velo, neizpratnē prasīja - vai tad viņš nevarēja tos pēdējos metrus celties kājās un močīt līdz finišam.
Ja nereķina SDV un Menshovu, tad kalnos(liidz 12 etapam, ipashi smags 10 un 11) no shiem neviens ipashi neko nevar paradiit. Nu taas manas domas, bez konsultacijas ar komandas auto domajams nekas nav noticis.
Apskatieties uz 10 etapa reljefu
OC = arpus kategorijas, man domaat tur uz izdzivoshanu ies
Neapgalvoju, ka pastāv tieša sakarība starp Cyclistats programmas autora idejām par kāpuma procentiem, (kurš gan pats trenējas ar šosejnieku), un īstu hors-categorie.
Programmas gadījumā šis HC neraksturo vienu kāpumu, bet gan visu treniņu. Tātad nobraucot 80km Cyclistats hors-categorie versijā, kopējais treniņa kāpums būs vismaz 2400 metru. Un tas būs jau smagi.
[quote=Biker]tapat varēja nesaprast, aizvakar, tam braucējam (neatceros uzvārdu) kas bija atrāvienā, 50 metrus pirms finiša aizgāja visi sprinteri garām :D
man viens cilvēks, kas nebrauc ar velo, neizpratnē prasīja - vai tad viņš nevarēja tos pēdējos metrus celties kājās un močīt līdz finišam.[/quote]
gribētos redzēt kā tu pieceltos kājās nobraucis atrivā vairāk nekā pus distanci un adevis gandrīz visus spēkus
[quote=matiss_][quote=Biker]tapat varēja nesaprast, aizvakar, tam braucējam (neatceros uzvārdu) kas bija atrāvienā, 50 metrus pirms finiša aizgāja visi sprinteri garām :D
man viens cilvēks, kas nebrauc ar velo, neizpratnē prasīja - vai tad viņš nevarēja tos pēdējos metrus celties kājās un močīt līdz finišam.[/quote]
gribētos redzēt kā tu pieceltos kājās nobraucis atrivā vairāk nekā pus distanci un adevis gandrīz visus spēkus[/quote]
tur jau tā lieta, ka tas kas nebrauc ar velo daudzmaz nopietni, to nekad nesapratīs !
Ja viņam tiešām interesē atbilde uz šo jautājumu, tad… Pat ričuku nevajadzēs: lai uztaisa 100m sprintu pēc vieglas iesildīšanas, un tad tādu pašu sprintu 20km skrējiena beigās. Ja viņš izdzīvos, tad noteikti kaut ko sapratīs :)