Ir varianti kā ar šito joku tikt galā?
https://failiem.lv/f/ypzu4bdkm
metams
SX tāds liktenis piemeklē agrāk vai vēlāk, lasīt - sūds
Bet kas no ir izraisījis? Nodilums dēļ materiāla vai trieciens? Velo ir salīdzinoši svaigs, tapēc esmu neizpratnē.
p.s. varētu paņemt nx vai gx pārslēdzēju, viedokļi?
Paņem shimano. Lētāk, labāk.
Nav bijusi darīšana ar šiem, bet tur kādu buksi nevar samainīt vai tml. Pievilkt kādu skrūvīti vienkārši?
Ar XX1 braukts gadiem, gonkas, dubļi, nekas tāds nav novērots, tik cik pašus jockey wheels pamainīt. Varbūt SX versijai uz kaut ko ir ticis ietaupīts, ka šādi?
Cik esmu izurbies cauri informācijai, ar Sram var sākt braukt no GX. Ja budžets ir līdz Sram NX, tad labāk ņemt Shimano Deore un miers.
Ja Shimano pusē jau var teikt no Alivio/Deore detaļas ir izturīgas, tikai smagākas par SLX/XT/XTR, tad Srams SX/NX pret GX/XO/XX ir kā diena pret nakti.
Izdrukāt un pie sienas!
Sram lētais gals ir pilnīgs draņķis, bet dārgais gals ir pārcenots. Bremzes traģiskas.
Altus shadow slēdzis paņemot rokā ir stingrāks un visādi citādi kvalitatīvāks par sram sx. Viņiem bija jāuzražo kas maksimāli lēts uz 12sp un tas arī tika izdarīts. Kā jau par bremzēm minēju - avid/sram bremzes neesmu redzējis 10+ gadus kalpojušas, kurs strādātu nevainojami, savukāt Shimano bremzes man nāk daudz un dikti vecas, kuras strādā nevainojami un neviens tur pirkstu klāt nav licis. Sramam tā slimība ar trausliem slēdžiem traki riebjas, nāk cilvēki ar praktiski jauniem velo, kuriem tu neko nevari saregulēt, vienīgais variants - jauns slēdzis. Un nenāk viens, katru gadu ir saujiņa.
Altus shadow slēdzis paņemot rokā ir stingrāks un visādi citādi kvalitatīvāks par sram sx. Viņiem bija jāuzražo kas maksimāli lēts uz 12sp un tas arī tika izdarīts. Kā jau par bremzēm minēju - avid/sram bremzes neesmu redzējis 10+ gadus kalpojušas, kurs strādātu nevainojami, savukāt Shimano bremzes man nāk daudz un dikti vecas, kuras strādā nevainojami un neviens tur pirkstu klāt nav licis. Sramam tā slimība ar trausliem slēdžiem traki riebjas, nāk cilvēki ar praktiski jauniem velo, kuriem tu neko nevari saregulēt, vienīgais variants - jauns slēdzis. Un nenāk viens, katru gadu ir saujiņa.[/quote]
+Tourney 202X ir stipri labāks par Deore, pieņemsim 2006.g.
XX1 arī, nemanāmi piesit, krāmējoties uz sacensībām, gailis “aizbrauc” pa pāris grādiem un sači sačakarēti :D
[quote=Inars]
XX1 arī, nemanāmi piesit, krāmējoties uz sacensībām, gailis “aizbrauc” pa pāris grādiem un sači sačakarēti :D[/quote]
Tāpēc tagad ir transmission :-) Ir kāds braucis/rokās turējis?
Tourney 202x resurss ir viena ķēde. kāpēc zinu - man vienu brīdi bija tāds ģeniāls biznesa plāns pilsētniekam. Rezultātā pēc 3 slēdžiem gada laikā (un es nebraucu daudz) tiku pie kaut kāda Shadow Deore, kas lietots būdams jau ir nodzīvojis 10x vairāk un joprojām tvirts
Tiem vecajiem Deore bija tikai viena vaina - tā stulbā troses cilpa, citādi bija labi slēdži
Izjaucu visu slēdzi un sapratu ka nodilums tur toč nav pie vainas.
Ja kas, dēļ tās kustības ātrumi lēkāja, ko sanāca novērst, bet nu skaidra lieta ka vairs uz sx/nx neparakstīšos.
Altus shadow slēdzis paņemot rokā ir stingrāks un visādi citādi kvalitatīvāks par sram sx. Viņiem bija jāuzražo kas maksimāli lēts uz 12sp un tas arī tika izdarīts. Kā jau par bremzēm minēju - avid/sram bremzes neesmu redzējis 10+ gadus kalpojušas, kurs strādātu nevainojami, savukāt Shimano bremzes man nāk daudz un dikti vecas, kuras strādā nevainojami un neviens tur pirkstu klāt nav licis. Sramam tā slimība ar trausliem slēdžiem traki riebjas, nāk cilvēki ar praktiski jauniem velo, kuriem tu neko nevari saregulēt, vienīgais variants - jauns slēdzis. Un nenāk viens, katru gadu ir saujiņa.[/quote]
+Tourney 202X ir stipri labāks par Deore, pieņemsim 2006.g.
XX1 arī, nemanāmi piesit, krāmējoties uz sacensībām, gailis “aizbrauc” pa pāris grādiem un sači sačakarēti :D[/quote]
Vecie Deore, lx, xt, xtr ir nenokaujami, XT 750 slēdzi ierauj spieķos, spieķi ārā, uzliec jaunu gaili un mauc tālāk. Uz mūsdienu sram slēdžiem nepareizi paskaties un jau beigts.
[quote=‘pun[4]uks’]Izjaucu visu slēdzi un sapratu ka nodilums tur toč nav pie vainas.
Ja kas, dēļ tās kustības ātrumi lēkāja, ko sanāca novērst, bet nu skaidra lieta ka vairs uz sx/nx neparakstīšos.[/quote]
no savas pieredzes ar sx varu ieteikt izmest viņu miskastē un nemocīties ar regulēšanu. Labāk to laiku ilgāk pastrādā darbā un nopelni jaunam slēdzim.
Vērts zināt, ka enerģiskais un izglītotais jauneklis no Japānas Šozaburo Šimano (1894-1958) strādāja Osakā, kurā bija attīstīta metālapstrāde un zvejniecība. Viņam pirmajam ienāca prātā to paīstam savienot, uzsākot ražot zvejas kuģu vinčas, kuras izrādījās daudz labākas par visām iepriekšējām un skarbajos apstākļos nelūza.