Sveiciens velomeniem.
Kā rīkoties? - SRAM hidraulisko bremžu cilindrīts sprūst, varbūt pat īst nesprūst, bet neatverās pietiekami plaši, lai disks neskartos gar br.uzlikām.
Kā novērst?
izjaukt suportu, iztīrīt.
Hēbels brīvi staigā? Nekas jau nav minēts, katram sūdiņam sava nianse.
[quote=jz1]Sveiciens velomeniem.
Kā rīkoties? - SRAM hidraulisko bremžu cilindrīts sprūst, varbūt pat īst nesprūst, bet neatverās pietiekami plaši, lai disks neskartos gar br.uzlikām.
Kā novērst?[/quote]Var izņet ratu, ar platu plakanu skrūvgriezni, ja nav speciālais instruments, atspiest klučus vaļā un ielikt ratu atpakaļ, nospiest bremzes.Gadās, ka palīdz, ja nē var atkārtot vēl pāris reizes šo procesu.Vienīgi jārīkojas akurāti, lai nesačakarētu klučus.Vēl jau variants, ka suports nav iecentrēts, varbūt līks bremžu disks…
Paldies par padomu! Ja jau sācis sprūst virzulis, tad spaidīt ar skrūvgriežiem ir īstais, ko darīt. Velomehāniķi priecājas par šādiem klientiem–“šeit ir darbs!”.
Patiesībā, kā jau augstāk teica, tikai un vienīgi izjaukt un iztīrīt. Nemākulīgi spiežot iekšā, var gan virzulīti salauzt (it sevišķi Shimano keramiskos), gan arī membrānu pārspiest dažiem ne pārāk labiem hēbeļu dizainiem. Un turpmāk, mainot bremžu uzlikas, vienmēr ir rūpīgi jānotīra virzuļi pirms spiešanas iekšā. Dara ar speciālu bleed-block (var novīlēt standarta vai izdrukāt), lai var paspiest pa vienam ārā cilindrīšus un tikt klāt ar bremžu tīrītāju un šaurām lupatiņu strēmelēm. Pirms spiešanas iekšā, virzulīšus nekaitē drusku iesmērēt ar minerāleļļu vai DOT-smēri, atkarībā no izmantotā bremžu šķidruma (šis pirmajā laikā dos jūtami īsāku hēbeļa gājienu), un obligāti pievienot pie hēbeļa atgaisošanas daiktu, lai liekajai eļļai ir kur palikt, ja gadījumā ir pārliets. Spiešanai ļoooti vēlams spec instruments vai jebkurš cits veids, lai cilindrīti iekšā spiestu stingri vertikāli, labi strādā kvalitatīvas riepu montēšanas lāpstiņas (Schwalbe)–vienu uzliek uz cilindrīša un tur taisni, ar otru spiež iekšā. Ja virzuļi ir pārāk ārā, var nepietikt vietas divām, tāpēc sk. spec. instrumentu.
Bremžu labsajūta supportu rajonā balstās uz berzes koeficientu līdzsvaru starp uz virzulīšiem un gumijas blīvgredzeniem, tāpēc tur tādas pus-pieejas nestrādā, vajag kārtīgi pieķerties.
Paldies par padomu! Ja jau sācis sprūst virzulis, tad spaidīt ar skrūvgriežiem ir īstais, ko darīt. Velomehāniķi priecājas par šādiem klientiem – “šeit ir darbs!”.
Patiesībā, kā jau augstāk teica, tikai un vienīgi izjaukt un iztīrīt. Nemākulīgi spiežot iekšā, var gan virzulīti salauzt (it sevišķi Shimano keramiskos), gan arī membrānu pārspiest dažiem ne pārāk labiem hēbeļu dizainiem. Un turpmāk, mainot bremžu uzlikas, vienmēr ir rūpīgi jānotīra virzuļi pirms spiešanas iekšā. Dara ar speciālu bleed-block (var novīlēt standarta vai izdrukāt), lai var paspiest pa vienam ārā cilindrīšus un tikt klāt ar bremžu tīrītāju un šaurām lupatiņu strēmelēm. Pirms spiešanas iekšā, virzulīšus nekaitē drusku iesmērēt ar minerāleļļu vai DOT-smēri, atkarībā no izmantotā bremžu šķidruma (šis pirmajā laikā dos jūtami īsāku hēbeļa gājienu), un obligāti pievienot pie hēbeļa atgaisošanas daiktu, lai liekajai eļļai ir kur palikt, ja gadījumā ir pārliets.
Bremžu labsajūta supportu rajonā balstās uz berzes koeficientu līdzsvaru starp uz virzulīšiem un gumijas blīvgredzeniem, tāpēc tur tādas pus-pieejas nestrādā, vajag kārtīgi pieķerties.[/quote]atvainojos, ja sarakstiju muļķibas, bet 2 reizes, šādā veidā iekustināju shimano slx bremžu virzuļus, pēc pēdējas ir pagājis vairāk kā gads, braukts pa ziemu un viss ir ok.