Sveiki velo draugi,
Vēlējos zināt kādas ir iespējas Rīgā veikt uzsēdes veidošanu? Kādas atsauksmes? Cik maksā? Citi ieteikumi?
Vairāki kantori piedāvā, viens ir zzk http://zzk.lv/lv/body-geometry-fit , vēl esot http://sportlife.lv/ . Cena kā jau visam par limonādi neviens neko nedara.
Kāpēc nav pieminēti HE, Vipsport un gan jau vēl ir
Varbūt kāds var padalītes ar atsauksmēm? HE, Vipsport, Sportlife vai ZZK?
Ja lineāls ir ,tad uz priekšu http://www.competitivecyclist.com/Store/catalog/fitCalculatorBike.jsp
Hawaii-Express http://www.hawaii.lv/bike-fitting
standarta ģeometrijas regulēšana 1. velosipēdam ar parastiem pedāļiem 32 €
standarta ģeometrijas regulēšana 1. velosipēdam ar klipšu pedāļiem 39 €
Saprotu ka Hawaii piemēram atšķiras no ZZK regulēšanas. Hawaii visu dara matemātiski korekti kā pēc grāmatas, ZZK skatās lokanību un citus sīkumus (sēdekli, pēdiņas) un vairāk pielāgo uzsēdi vērojot darbībā kas ne obligāti sakrīt ar matemātiski korekto.
Kādi principi ir pārējiem: sportlife, vipsport?
Vai ir kāds kurš ir izmantojis gan Hawaii gan zzk? Kuru izvēlēsies nākošreiz?
Pats esmu izmantojis Hawaii, itkā bija labi, neko sliktu nevaru teikt, bet varbūt ZZK tik dārgs tāpēc ka labāks :)
uzsēdes var saregulēt daudz un dažādas un katrai būs plusi un mīnusi. Vienā būs ērti, otrā varēsi izdod lielāku jaudu, citā būs labāka aerodinamika.
Tāpēc nevar teikt, ka vienā vai otrā kantorī tev saregulēs labu vai sliktu uzsēdi.
Man personīgi uzsēdes regulēšana pēc kaut kāda šablona vai datorprogrammas, kā to piedāvā veikalos liekas vairāk kā naudas pelnīšana.
Pie praktiski jebkuras uzsēdes (neieslīgstot galējībās) var pierast.
Manā uztverē uzsēdes regulēšana nozīmētu kombināciju kas ietver komfortu, iespējami lielāku jaudas atdevi un labāku aerodinamiku.
Vadīšanās tikai pēc roku, kāju garuma ir tukšu salmu kulšana.
ZZK gan šosejas, gan MTB velo pirms 3 gadiem, mainot velo, ņem samērītos ciparus un pārregulē
No savas pieredzes.
Hawaii atmetu, jo pēc bībeles pats mājās var tā pieregulēt, bet tas der standartcilvēkam.
ZZK noskopojos, bet laikam jau parastajam iedzīvotājam labākais pakalpojums.
Regulēju šoseju Sportlife. Pa lielam piešāva uzsēdi, stūri, beņķi, iznesumu un ar izspratu, ko, kā pamainīt pašam. A, bet ar apaviem problēmas, ko vēl šobrīd risinu, jo ir asimetrija. Lai labi justos uz riteņa, jāiegulda darbs treniņos ne uz riteņa.
Secinājums tāds uzsēdi vienā piegājienā nevar pieregulēt. Pieregulē, brauc. Atkal pieregulē vai/un pamaini benķi, stūri, brauc un tā kamēr ir.
Ja es koriģētu savu uzsēdi, tad tikai pie Retul speciālista, profesionāla fizioterapeita klātbūtnē un katru uzsēdi testētu vēja tunelī ar jaudu.
Viss pārējais ir pilnīgi lieks pasākums, ja mugura sāp, paņem seškanti treniņā un pieregulē kamēr nesāp.
Ar apaviem problēmas? Paņem Bont, uzkarsē un izveido atbilstošu pēdas formu. Ja asimetrija ir ļoti neliela, starp kluci un kurpi ieliec distanceri, ja asimetrija lielāka, lieto atbilstošu zoli. Ko tieši var palīdzēt veloveikali ar uzsēdes kalkulatoru un uzsēdes regulētāju, kurš pats sportiskā uzsēdē nenobrauks ilgāk par stundu bez mātes valodas lietošanas?
Ko man saskaitija http://www.competitivecyclist.com/Store/catalog/fitCalculatorBike.jsp.
Meriju 2 reizes ar līmeni un lineāli:
Your Measurements (cm)
Inseam: 80
Trunk: 64
Forearm: 31
Arm: 54
Thigh: 62
Lower Leg: 54
Sternal Notch: 148
Total Body Height: 178
un dabūju
The Competitive Fit (cm)
Seat Tube Range c–c: 51.8 - 52.3 cm
Seat Tube Range c–t: 53.4 - 53.9 cm
Top Tube Length: 50.1 - 50.5 cm
Stem Length: 10.2 - 10.8 cm
BB–Saddle Position: 68.4 - 70.4 cm
Saddle Handlebar: 48 - 48.6 cm
Saddle Setback: 5.1 - 5.5 cm
foršie cipari, bet dabūt sērijveida rāmi ar tādiem c-c un top tube length garumiem - mission impossible.
Nesen braucu uz aizlienēta šosejnieka. Un radās man daži jautājumi par regulēšanas īpatnībām:
- Vai ir regulējams bremžu sviru attālums no stūres, kaut kā īsti nepatika ka turoties ragos bremzes var aizsniegt ar pikstgaliem, gribētos tomērt lai ar otro falangu varētu aizsniegt.
- Vai tiešām praktizē tik ļoti lielu starpību augstumā starp beņķi un stūri(~)? Reāli stipri atdod uz plaukstu locītavām. Ātri gurst rokas :(
- Sprandai ļoti liela slodze, ja grib skatīties uz priekšu, sanāk galva jātur augstu. Trenējat kā īpaši šo?
Šosejnieks man tīri vai iepatikās, bet ar šiem trūkumiem braukt ilgāk par 1.5h būs problemātiski.
[quote=jaja]Nesen braucu uz aizlienēta šosejnieka. Un radās man daži jautājumi par regulēšanas īpatnībām:
- Vai ir regulējams bremžu sviru attālums no stūres, kaut kā īsti nepatika ka turoties ragos bremzes var aizsniegt ar pikstgaliem, gribētos tomērt lai ar otro falangu varētu aizsniegt.
- Vai tiešām praktizē tik ļoti lielu starpību augstumā starp beņķi un stūri(~)? Reāli stipri atdod uz plaukstu locītavām. Ātri gurst rokas :(
- Sprandai ļoti liela slodze, ja grib skatīties uz priekšu, sanāk galva jātur augstu. Trenējat kā īpaši šo?
Šosejnieks man tīri vai iepatikās, bet ar šiem trūkumiem braukt ilgāk par 1.5h būs problemātiski.[/quote]
- Jā.
- Jā, trenē un/vai pierod. Tas gan vairāk uz sacīkšu ģeometrijas rāmjiem attiecas.
- Jā, trenē un/vai pierod.
Ziemā jāpiestaigā pie Jāņa Mūsiņa patrenēt dziļo muskulatūru, tad varēs braukt arī 4h.
[quote=jaja]Nesen braucu uz aizlienēta šosejnieka. Un radās man daži jautājumi par regulēšanas īpatnībām:
- Vai ir regulējams bremžu sviru attālums no stūres, kaut kā īsti nepatika ka turoties ragos bremzes var aizsniegt ar pikstgaliem, gribētos tomērt lai ar otro falangu varētu aizsniegt.
- Vai tiešām praktizē tik ļoti lielu starpību augstumā starp beņķi un stūri(~)? Reāli stipri atdod uz plaukstu locītavām. Ātri gurst rokas :(
- Sprandai ļoti liela slodze, ja grib skatīties uz priekšu, sanāk galva jātur augstu. Trenējat kā īpaši šo?
Šosejnieks man tīri vai iepatikās, bet ar šiem trūkumiem braukt ilgāk par 1.5h būs problemātiski.[/quote]
mani divi centi
2) Arī šosejas rāmji ir dažādi - sacīkšu rāmji paģēr šādu uzsēdi,kas tiešām netrenētam braucējam ir ekstrēma. Čaiņiku rāmji un granfondo/endurance rāmji ir ar mazliet relaksētāku ģeometrju, kur priekša ir mazliet (vai krietni) augstāka. Bet kebkurā gadījumā šo var trenēt pakāpeniski - ja galīgi nevar izciest, apgriez iznesumu otrādi (jā,izskatās tizli), un tad laika gaitā spēlējoties ar gredzeniem, dažādiem iznesumiem (leņķiem), pazemini priekšu līdz ‘krutajam’ un ‘pareizajam’. tiesa gan arī viss pārējais regulējums spēlē lomu.
Modeli nepateikšu, bet bija viss karbonā, ar tendenci uz sacensībām. Ātrumi ļoti pieklājīgi nāca ar to ārā. Pa Jūrmalas šoseju varēja ar 45km/h mierīgi vilkt. Tik rokas un spranda traucē jūtami. Ja rokas vēl varētu uztrenēt, tad par sprandu māc lielas šaubas.
;D
Pacelšu vecu tēmu par uzsēdi. Interesē vai uz doto brīdi kaut kur, izņemot ZZK( par dārgu) un HE(pārāk bieži ap**š), vēl veic uzsēdi amatieru līmenim? īsti neuzticos savām spējām caur kalkulatoriem precīzi pielāgot stūri un apavus.
Pamegini sakontaktet Artis Kalveits facebukaa. Man personigi ir loti laba pieredze ar sho kungu.