Skrūvei norāvās galva - kā dabūt ārā pārējo?

Disku bramžu rotoram man ir 6 skrūves, no kurām 5 man izdevās veiksmīgi atskrūvēt, taču sestajai man aprāvās tā galva tā, ka atslēga gāja uz riņķi. Tad es iezāģēju skrūves galvai rievu un mēģināju atskrūvēt ar parasto srūvgriezi. Bet ak tavu postu! Norāvās galva… Rotoru jau nost dabūju, bet iekšā vītnē palika skrūve bez galvas, kuru baigi gribētos dabūt ārā… Mēģināju izurbt to skrūvi, bet ar rokas urbjmašīnu laikam nebija tā prātīgākā pieeja, jo urbis nošļuka un sāka iet blakus skrūves metālam, jo tas ir mīkstāks. Tad kādi vēl ir veidi, kā to skrūvi dabūt ārā?

Vai norautajai skrūvei var tikt klāt no otras puses? Ja var, vajadzētu tur ar dornīti precīzi iesist punktu un urbt - ar kārtīgu stacionāro mašīnu, protams.

Cik atceros, IrenaiB bija līdzīga problēma, un šai forumā viņai tika ieteikts skrūvēt rotoru ar atlikušajām 5 skrūvēm un par to sesto nelikties ne zinis. 1/6 stiprinājuma iztrūkuma dēļ jau nenorausi rotoru… vismaz tā gribas domāt.

Piemeeram profi braucot DH biezi vien rotoru atstaaj uz 3 vai 4 titaana skruuveem. Taadaa veidaa ieekonomeejot paaris gramus uz katra rata. Ja rotors speej iztureet tik lielas slodzes, tad braucot xc uz 5 skruuveem arii vajadzeetu tureet.

Diemžēl tur otrā pusē ir atstāts tikai kāds centimetrs rīcības brīvībai… Turēt jau turēs arī visas piecas un vēl mazāk skrūves, vienkārši to ratu es plānoju pārdot un negribu, ka pamanīs to defektu un sāks kaulēties par cenu…
Zinu! Es nozāģēšu galvu jaunai skrūvei un pielīmēšu trūkstošās vietā:D Izkatīsies skaisti un dabiski:)

ir tādi spēciāli instumenti šādu skrūvju izņemšanai. sākumā izurtj caurumu, tadz iedzen pretējo vītni, un izskrūvē. tikai šāds instuments būs dārgāks par tavu ratu :)

Aizej pie jebkure NORMALA atsledznieka vai auto meistara lai izurbj un iztira urbumu,daudz tas nemaksas.Un nesarezgi dzivi.

“Aizej pie jebkure NORMALA atsledznieka vai auto meistara”

… un atnāc atpakaļ ne vien ar neizvilktu skrūvi, bet sabojātu visu rumbas korpusu! Labi vēl, ka veseliem spieķiem un aploku!

Piekrītu Ansim, tur vajag iemaņas.

Bleķis ir jāurbj iesākumā ar mazu (1mm) urbīti un maziem apgriezieniem, tad jāpaņem 1,5mm, tad 2.5mm, 4mm un tā tālāk.

Protams ar punktsiti (kerni) ir jāiekernē centriņš.

To visu var izdarīt mājas apstākļos ar rokas urbmašīnu, tikai vajag ratu kārtīgi nostiprināt un urbšanas procesā ir jālieto piliens eļļas ;)

ja to prasās atrisināt, tad pie manis tas maksās 3 ls. metode cita, efektīvāka un saudzīgāka.
26565222