Sporta klubs Tinis aicina visus braukt gribētājus 11. jūnijā, pulksten 12.00 uz jaunizveidotās Ogres Zilokalnu velotrases sacensībām - treniņu!
Trase ir izveidota Dubkalnu karjera apkārtnē, tās kopējais garums ir seši kilometri, vidējais laiks viena apļa veikšanai 23 minūtes. Trasē ir gan ātri meža ceļu posmi, gan šauras meža taciņas izteiktā reljefā. Garlaicīgi nebūs!
Pulksten 10:00 tiks dots starts “Latvijas Sporta Veterānu Savienības” 43. sporta spēļu dalībniekiem, bet 12:00 starts junioru (līdz 18 g.v.), sieviešu un vīru klasēs. Tā kā šīs vairāk uzskatāmas par treniņsacensībām, sīkāka dalījuma klasēs nebūs. Sacensībām var pieteikties 12km distancē (divi apļi) un 24km distancē (četri apļi).
Principi jau ierastie velokrosos - Dalībniekiem obligāti jābūt ķiverei, starts grupā u.t.t. Būs tiesneši un rezultāti, kā arī diplomi labākajiem katrā klasē.
Pieteikšanās SK Tinis mājas lapā www.tinis.lv, vai “HAWAII EXPRESS” veikalā, Ogrē, Dārza ielā 5. Tālrunis uzziņām: 26802467 Dalības maksa - 1LS
Biju šodien tur aizbraucis, pats gan nestartēju. Diena bija laba.
Par trasi. Trase ir marķēta ar lentām un krāsojumu uz kokiem oranžā krāsā. Godīgi sakot, krāsu marķējums ir diezgan slikti pamanāms, tas slikti kontrastē ar apkārtējo vidi un labi, ka tādās nepārskatāmākās vietās tomēr ir lentas. Brūns vai zaļš krāsojums, protams, būtu vēl sliktāks, bet, manuprāt, varēja tomēr marķēt ar baltu krāsu. Uz savu galvu trasi var izbraukt, bet vajadzēs zināmas orientēšanās iemaņas un vērīgu aci. ;) Aplis: 6,7km.
Distance faktiski sastāv no divām daļām: vieglās un sarežģītās. Vieglā - tas ir meža ceļš, grants ceļš un drusku smiltiņas. Sarežģītā ir trases vidusdaļā ietverts krosa elements - stāvi nobraucieni un kāpumi, šauras taciņas un pagriezieni - riktīgi labi! Mīnuss ir tas, ka vietām trase ir tik šaura un aizaugusi, ka to vispār nevar pārredzēt, kur tad vēl kādu apdzīt vai palaist garām. To garo zāli, nātres utt vajadzētu likvidēt.
Apspriežoties ar draugu secinām, ka trase ir ļoti laba, bet tā nebūt neizmanto visu potenciālu, ko piedāvā vieta un reljefs.
- Starta vieta ir starp diviem dīķiem, kas izveidojušies karjerā, tur var ērti nolikt auto un ērta vieta skatītājiem. Ideāli būtu, ja braucēji starta vietai pietuvotos divas reizes: attiecīgi apbraucot lielo dīķi (tālāk aizbraucot uz tehnisko posmu) un noslēdzot apli. Tas priekš skatītājiem ;)
- Vajag izmantot augsto kāpumu karjera tālākajā pusē (kur tā stāvā krauja). Tas ir riktīgi labs kāpums…
- Vajag izmest to garo smilšu posmu. Tā, kā mēs diezgan bieži tur braucam treniņos, zinām, ka tas nav smilšains tikai ziemas periodā un pēc pamatīgām lietavām. Man nekas nav pret smiltīm, tieši otrādi, esmu diezgan liels smilšu fans, bet tas posms pat man likās garlaicīgs - labāk braukt pa taciņām blakus karjeram.
- Vajag drusku uzlabot marķējumu.
Ja kas, esmu gatavs palīdzēt trases veidošanā.
Trases ‘odziņa’ bija ‘nātru’ kalns, ar tam sekojošo ‘kazeņu’ nobraucienu :D Bet ja nopietni, trase man ļoti patika. Piekrītu, ka būtu interesants tas uz/nobrauciens karjera otrā pusē, man mazliet pietrūka arī tādu īstu meža ceļu, kādi ir mazliet uz Ogres pusi pie slēpotāju trases. Smilšu posms bija mazliet par garu. Atšķirībā no Grey, man nebija problēmu pamanīt marķējumu uz kokiem, taču dažās vietās (asajos līkumos) marķējums varēja būt mazliet labāks. Palīdzēja tās lentas, ja gadījumā pēc sacencībām viņas tiks aizvāktas, trasi izbraukt būs daudz grūtāk. Un, protams, vajag aizliegt pa trasi pārvietoties ar zirgiem ;)
Īsumā - svētdiena bija ļoti labi pavadīta, paldies organizētājiem!
Es tā nojaušu, ka tos “slēpotāju” kalnus ir aizliegts izmantot.
Bet par tiem zirgiem … turpat netālu ir zirgaudzētava, no turienes arī tie zirgi. Vispār ir tāds variants, ka tās krutās taciņas ir tieši zirgu iemītas/izveidotas.
cik var saprast no lasītā, tā trase iet utr kur viņai jābūt - daļa no labākā posma 2005. gada rallijreidā…
uzreiz jau iedomājos, ka tur varētu taisīt mačus, bet tad tepat fõrumā bija raksts, ka tur aug kaut kāda reti sastopama smilga un tur nevarēšot daudz drūzmēties…
vai TĀ smilga vairs netraucē?
Man liekas, tas dabas liegums attiecas uz kalniem pilsētas pusē, līdz slēpošanas trasei. Trase atrodas dziļāk mežā, pie karjera. Vispār Ivars varēja precīzāk pastāstīt kas un kā, un cik legāli mēs šodien tur smilgas lauzām :)
Grey: Tu biji tas cilvis ar 1" riepiņām? :)
Man ļoti patika trase, bet man jamā bija reāli grūta. Vismaz saprotu uz ko jāgatavojas. Respektīvi kas jādara, lai varētu braukt tā, kā patīk to darīt vislabāk. Trase ir siperīga, ja neskaita naatres un to ka tais avenājos man kājā iedzēla neapmierināts, strīpains kukainis. Bet kamēr neieraudzīju dzeloni pat nesapratu kapēc sūrst un pampst kāja :D
Ivar!!! Klāj vaļā visas slepenās detaļas!
nē, man bij parasti semisliki.
Nee… tad es Tevi neatkodeeju :)
Grey man domaat bija ar peleeku cepuriiti ar uzrakstu Toko
Tā gan varētu būt.
Tas nozīmē, ka man acis jāsāk pierē biežāk nēsāt :) Neatceros nevienu cepurīti un Toko :) nu gan jau :)
Par X failiem…
Īstenībā ir tā, ka saudzējamās smilgas ir tieši ap karjeru! Tieši tādēļ nav posma pa otru karjera pusi. Tur ir vissaudzējamākās. Uz slēpju trasi netika vilkts aiz cieņas pret ieguldīto darbu skaidu uzbēršanā slēpju trasei un nevājās velo iegrimes tajās.
Šodien viss bija legāli, nu vismaz par 80% :)
Visinteresantākais ir tas, ka braukt ar autiņiem dabas parkos kur iepatīkas un bujanēt var visur, (jo to neviens nekontrolē) bet normālu pasākumu uzrīkot bez N saskaņošanām nedrīkst nekur! :(
Paldies par komentāriem, ņemšu vērā. Gribas jau tomēr labu trasi uztaisīt. Ja ar mežu pārvaldēm viss labi sanāks, trasi varēs legalizēt un pilnveidot.
Par marķējumu. Krāsa paliks, piekrītu, nav tā sekmīgākā, lentas mežā arī (kamēr sēņotāji nenosēņos) Centīšos tuvākajā laikā uzkrāsot ko pamanāmāku un arī starta vietas karti nopublicēt, lai cilvēki var braukt bez gida pakalpojumu izmantošanas.
Tad nu turiet īkšķus, lai izdodas visu to pasākumu legalizēt, un mums būs par vienu trasi vairāk!
P.S. Paldies visiem par dalību, būšu atpakaļ pie civilizācijas trešdien, tad arī nopublicēšu pilnos rezultātus.
Ļoti foršs 7dienas pasākums. Gribētos vēl uz turieni kādreiz aizlaist, tā kā ceru, ka vēl kādu reizīti šovasar notiks kaut kas līdzīgs. Lai arī līdzi neturējām un veicām tikai vienu apli, prieks bij liels :) Liels paldies visiem organizatoriem - tā turpināt.
P.S. Varbūt kaut kādas bildes no pasākuma ar būs? Tika manīts tipiņš ar fotoaparātu rokās.
…par tām smilgām- ja liegums ir ap dīķiem, trases sākumu var saglabāt ar to nelielo līkumu pa mežu, bet tajā vietā, kur atkal pietuvinamies dīķim (kalna augšā) var mest pa labi, braucam lejā un tur ir pietiekami daudz taciņu un arī meža ceļu (ne gar dīķi), lai tiktu ārā vietā, kur sākas tehniskais posms (sanāk apbraukt taisno, smilšaino gabalu). Neesmu gluži pret smiltīm, bet, manuprāt, tas taisnais gabals ir pārāk gaŗš. Ja segums būtu ciets, to posmu varētu izmantot kā atpūtu pirms kāpumiem. Bet dotajā brīdī sanāk ne šis ne tas… Pa takām ripotu labāk, domājams, ka būtu arī interesantāk!
Visu cieņu trases otrajai daļai- ātra, tehniska, interesanta- acis jātur vaļā! :)
http://www.ogresvestis.lv/news.php?newsid=2697
Dazhas bildes
Diemžēl visus spēkus paņēma Baiļi, tādēļ man nesanāca pabraukt šo, cik var spriest, interesanto trasi, bet jautājums - kad būs sacīkstes, vai šosezon?
Noteikti vēl šosezon būs, un pie labas lietu kārtības ir doma arī par ziemas krosu sēriju.
Jā, jā, jā, gribam ziemas krosu sēriju!!! ;)
Vai kāds no jums turpat Ogrē sestdien (17.VI) maratonu skries? www.raid.lv