Šodien izbraucu visu trasi, nekādu sevišķu izmaiņu pēdejo 2 nedēļu laikā neesmu manījis. Nekas nav frēzēts un tuvākā laika droši vien nefrēzēs. Līdz uzbrauktuvei pie dienvidnieka droši var braukt pa 2 joslām izvairoties no bedrēm un lūkām. Šaurā vieta ir pirms uzbrauktuves uz dienvidnieka. Tālāk kā jau ierasts bedrainā Bauskas iela. Pie Mūkusalas apļa tāds samocīts asfalts. Beigās tas vantenieks, kura labajā joslā ir izveidojušās bedres. Tur vajādzētu visa tilta garumā autotransportam atstāt vienu joslu, jo nobraucot no tilta ar ātrumu 55- 60km/h pa labo malu ripināsies lejā atpalicēji, kas arī gribēs tas bedres apbraukt. Baigi negribas nokrist.
Saderam, ka nofrēzēs?
Saderam, ka Ģirts nebrauks sestdien Ķekavu? 8)
Vai tiešām Rīgā nav neviena normāla ceļa, ka jābrauc pa uzraktām ielām, jāatstāj viena josla līkumā u.tml., kāpjot uz vecajiem grābekļiem un paķerot vēl kaudzīti jaunu? Cilvēkiem, kas atbrauks uz šo no kaimiņvalstīm, un nerīdzniekiem varētu labs iespaids palikt par Eiropas Wifi galvaspilsētu.
Saderam, ka Ģirts nebrauks sestdien Ķekavu? 8)[/quote]
Nebrauks gan, tāpēc koeficients nez vai būs vairāk par 1.0 :))
Un kurš tad būtu?
Laikam jau jāatzīst, ka maršruts pats par sevi ir vismazāk traucējošs Rīgas benzīngalvām - iet apkārt Daugavai un tikai daļēji jāslēdz 2 no 4 tiltiem. Ja palaistu apli pilsētā (random piemērs - Teika, Purvciems, Pļavnieki, Jugla, Brīvības iela…), tad būtu problēma ar mašīnām, kas ir apļa iekšienē un netiek ārā un otrādi.
Khe…lai tie pedāļi riņķo pa Biķernieku trasi vai Spilves lidlauku…khe. Bet nu jā, tā ir, ka galvaspilsētas mērogā, nekas optimālāks par esošo apli nevar būt. Tas pats variants, kas ar lattel, atvainojos, tet maratonu - vālēt jau var arī kur citur, bet tas vairs nebūs efektīvi, ērti apkārtējiem un dalībniekiem un nepievilcīgi tūrismam (kurš ta gribēs skatīties finiša spurtu pie nila kepkas?). :D
Ja Nils pats personīgi dalītu visiem skatītājiem kepkas par brīvu, tad jau daži gopņiki nolasītos :)
:D :D :D
Pirms daudziem gadiem Rīgas velomaratons startēja Rīgas centrā un finišēja Biķernieku trasē. Bija ļoti optimāla distance un trase. Arī Tartu velomaratons neriņķo pa pilsētu, bet izbrauc ārpus pilsētas un atgriežas atpakaļ. 60 un 30 km distances ir diezgan nožēlojamas priekš vārda “maratons”.
Vakar braucot pēc numuriem nobraucu pa Bauskas ielu. Redzams, ka ir notikusi bedrīšu lāpīšana, bet vienā vietā kreisajā brauktuves pusē pēc rakšanas darbiem palikusi ap 15 cm dziļa ar lentām norobežota bedre. Vai kas ir mainījies uz labo pusi?
Kā tur ar Krasta ielu, ir kāds braucis? Ir tiešām nofrēzēts asfalts vai kas cits tāds interesants?
Jap ir nofrezets, pretī mc2.
Trakāka vieta ir pirms McDonald’s
Jap ir nofrezets, pretī mc2.
Trakāka vieta ir pirms McDonald’s[/quote]
Tur ir tāds riebīgs asfalts, gan bedrains, gan viena malā augstāk otrā zemāk, norobežota bedre un citi pārsteigumi.
Šodien izbraucu.
Ir vietam pafrēzēts, bet ar šosejnieku braucams labi.
Kreisā puse gan gludāka.
Nobraucot no Vantinieka labajā pagriezienā ārmalā daudz mazo akmentiņu - ieteiktu izvēlēties iekšmalu.
Pirms Rīgas pils ielas vidū ir bedre, kurā ielikts sarkanbalts uzmanibas pieversejs.
Citādi nekā jauna.
https://youtu.be/JgNxWC47qnA?t=55
Starts no 2700-3000 koridora, finišs ap 155 vietu.
Mierīga gonka, krasta iela bija ļoti gluda neskatoties uz frēzējumu, pat manīt īsti nevarēja.
@22:06 kā parasti foršā vieta ar barjerām, džeki gandrīz noliekas, bet par laimi savācas
Visu cieņu, orgi bija tiešām parūpējušies par trases bedru aizlāpīšanu, tāpēc brauciens sanāca mierīgāks nekā gaidīts. Tiesa, gan ne visiem. Kritieni bija un pat diezgan nopietni, kāds jaunais braucējs esot pat nonācis slimnīcā (info no trenera), ritenis arī izskatījās nopietni cietis.
Interesanti, kur palika tas tautai solītais tehniskais starts pie Salinieka? Jau izbraucot no Akmens tilta tuneļa, visi aizlidoja visnotaļ netehniskā ātrumā. :)
Nebūtu bijis slikti, ka sportā kāds pavadošais transports brauktu līdzi arī grupiņām, kas izveidojas aizmugurē. Dalībnieku nav tik daudz, domāju, ka nebūtu grūti to noorganizēt. Citādi gandrīz sanāca sadursme ar gājējiem/velobraucējim, kas šķērsoja gājēju pāreju Muitas ielā.
[quote=novērotājs]Visu cieņu, orgi bija tiešām parūpējušies par trases bedru aizlāpīšanu, tāpēc brauciens sanāca mierīgāks nekā gaidīts. Tiesa, gan ne visiem. Kritieni bija un pat diezgan nopietni, kāds jaunais braucējs esot pat nonācis slimnīcā (info no trenera), ritenis arī izskatījās nopietni cietis.
Interesanti, kur palika tas tautai solītais tehniskais starts pie Salinieka? Jau izbraucot no Akmens tilta tuneļa, visi aizlidoja visnotaļ netehniskā ātrumā. :)[/quote]
Jā, es arī nobrīnijos par to “tehnisko” sākumu. No 2. koridora jau praktiski neiespējami bija saķert sākumagalu. Bet nu jā, kopumā gonka laba. Beigās Krastmalas nofrēzētais posms bija viens no gludākajiem gabaliem trasē :D