Sagribējās nopirkt vēl vienu riepu, ar labāku ripojamību. Gandrā tajā brīdī bija uz vietas.
Diezgan svarīgi ir tomēr aptaustīt un vizuāli apskatīt. Continental tas ir salīdzinoši jauns modelis, kas interesanti, tad tur virsma ir ar lamelēm, kā auto ziemas riepām.
Gumija ir pietiekami mīksta, lai pavērtos viss protektors braucot pa sniegu. Pārsteidza tas, ka radzes ir diezgan daudz, aptuveni 23mm attālums starp rindām, kas nozīmē vieglāku ripojamību cieti uzpumpētai riepai. īsta riepa Skandināvijai un Kanādai braukšanai pa pilsētu.
Sākumā uzliku aizmugurē, kopā ar Kendas riepu priekšā. Ļoti komfortabla braukšana, nesaprotu kāpēc tie auto tik lēni velkas pa Rīgas ielām, ja var pa ledu normāli atvilkt uz 35/kmh :) Spiedienu diezgan ātri nolaidu uz 2 atm, jo aizmugure citādi pa putru baigi lēkāja. Jūtami, ka putra tai riepai nav stiprā puse, protektors neizspiež, un radzei profils mazāks par 1mm. Samazinot spiedienu nav ideāli, bet pietiekami labi arī pa putru.
Kad bija tīrs ledus, mazliet izslīdēja aizmugure braucot Gaisa tiltā pie VEF, nolaidu spiedienu uz 1.5atm, un viss perfekti.
Atkusnim sākoties samainīju riepas, Continental priekšā un aizmugurē parasto gravel riepu. Samērā cietai riepai troksnis ir mazs.
Priekšā tā riepa tomēr grimst sniegā, un tā vadāmība nav tik laba. Vairāk ir jāpacīnās stūrējot. Bet tāpat nav sanācis nokrist un saslīdēt nekur, tās lameles un radzes izvelk.
Vizuāli riepa smuka, ir atstarojošā josla. Montējas uz aplocēm ar piepūli, ir jāpacīnas lai dabūtu taisni.
Ripojamība: 9 no 10
Secinājums: laba izvēle parastiem cilvēkiem ar parastiem velo, kas varbūt ved bērnus uz bagažnieka. pilsētai baigi ok. Radzes nesaskrāpēs visas malas.
Trūkumi: ne tik labi iet pa biezu putru kur apakšā ledus.