Nespēju iedomāties kāda tā kaste izskatīsies. Kastes tak ir šauras - 1/2m platas… Un ko tad tu atstāsti āra no kastes, ratus vai sēdekli un stūri?
Iznesuma visu laiku pārskrūvēšana ar nez vai ir īsti laba lieta. Drīz norausi vītni…
Labāk likt bagažniekā. Un ja sacensībās baigi nosmērē, tad atpakaļ ved uz jumta turētāja.
Interesanti vai kādam ir atbilstošs bagažnieks kur var dabūt iekšā felli? Kur tādu var nopirkt? Man ir lielais čemodāns lai felli normāli var pārvadāt lidmašīnā → iespaidīgs.
Šis jautājums pacēlās, jo saņēmu piedāvājumu no viena ražotāja izgatavot bagāžnieku, kas paredzēts tieši ričuka transportēšanai. Tāpēc gribēju dzirdēt pārējo viedokli, lai varētu apsvērt visus par un pret…
interesanti… vidēja izmēra universāļi (astra/golfs/focus/bmw 3er/megane/mitsu lancer/corolla) bagāžniekā mieeeerīgi ietilpina 3 ričukus, piedevām salonā ietilpinot 3 braucējus uz šiem ričukiem. Lancerī ir vesti arī 4 ričuki un salonā 4 braucēji - neteiksim, ka būtu bijis ļooooti komfortabli, bet savi 200 km šitā nomaukti, un neviens bez locekļiem ārā neizkāpa - vienīgi rezerves rats un bagāžnieka dubultgrīda bija mājās “aizmirsušies”. liela izmēra universāļi (vectra/passat/V70/bmw 5er/mondeo/utt) domāju bez īpašām mocībām paņem 4 ričukus un 4 braucējus. par džip un busiņveidīgajiem vispār nerunāsim - tur vesels lērums saiet. No problemo.
Mans komentārs bija domāts par jumta bagažnieku - kasti.
Par transportēšanu aizmugures bagāžas nodalījumā man ir savs viedoklis. Viens fellis gandrīz jebkurā auto tas ir OK, nekādu problēmu. Esam braukuši 2-atā ziemā uz Elvas krosiņu ar ASTRU universāli, aizmugures sēdekļi nolocīti, līdzi 2 feļļi ar “kājām gaisā” labi nostiprināti. Tas arī OK.
Kraut bagažniekā vairākus feļļus citu uz cita man neatļauj cieņa pret savu kumeļu. Piespiedu kārtā šādos pasākumos esmu pāris reizes piedalījies. Tas vienmēr ir beidzies ar skrāpējumiem un slēdzēju un bremžu regulācijas izmaiņām. Turpmāk centīšos no tādām lietām izvairīties.
bet tad būtu kritiski nepieciešams nosegt ričuku ar segu arī braucot… akmeņi, šķembas, asa smilts, sakaltušas smilgas un zari, abrazīvas vēja pūsmas var nākt par sliktu ričuka kopējam tehn. stāvoklim - savukārt tas, negatīvi atsaukties un nākotnes pjedestāla rezultātiem…
Par veļļuku likšanu aizmugurē vertikāli. Mašīnas, kurām aizmugurē var ieskrūvēt trešo sēdekli, laikam sauc par miniveniem (?). Es domāju Opel Astra, Honda Stream, Mitsu Space Wagon. Ja to aizmugurējo sēdekli izskūvē ārā, stāvus saiet 3 baiki, ar visiem 6 noskrūvētajiem riteņiem saliktiem stāvus starp rāmjiem.
Tāda mašīna ir praktiska ne tikai velo dēļ. Var pārvadāt vid. lieluma skapi, virtuves plīti, ledusskapi, neizskatoties ne pēc kabluka, ne pēc busiņa.
Tapat sis velo turētajs der CADDY,SHARAN, TIGUAN, ja kādam intrese, varu nodemonstrēt savā auto jau instaletu. Pate lietoju, un ritens vienmēr drošibā kā no laika apstākliem tā “garnadžiem” , ari braukt var atrak, kad velo nav uz jumta.
Tā dakša, kurā ir iestiprināts pr. ritenis, “trebujet dorabotku”. Vajag izveidot spīlītes ar bleķīšiem, un tad to varēs izmantot riteņu spieķošanai un astotnieku izvilkšanai.
Tauran variants izskatās pa smuko, ja viens braucējs un viens velo. Savādāk izskatās pēc telpas izniekošanas. Un uz kādu velo bāzi paredzēts, ja vajag garāku velo ielikt, vai riepiņas augstākas?