Raksts: Velosipēdu popularitāte šogad nav mazinājusies. (TVNET)

Raksts TVNET:

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=591096

Nu un pat XC.lv autoritātes arī savu vārdu teikušas:)

P.S. Prieks, ka velo tik populārs. Prieks par veselīgo tautu. Un prieks par tirgotājiem (mūsu autoritātēm), ka viņiem tad jau arī viss būs OK!

nu gan, sasmiidinaaja, kaa gan velo popularitaate tagad vareetu mazinaaties? Pilniigi preteeji, cilveeki brauc daudz vairaak kaa agraak!

Velo un auzu parslu popularitae celusies!

pievērsiet uzmanību mesidžam, ko tajos pāris teikumos ir pateikuši katra veikala pārstāvji:
vienam ir šķitis svarīgi pateikt pārdošanas apjomu ciparus, bet citam - šo to par velosipēda kā transporta līdzekļa priekšrocībām un veselīgu dzīvesveidu.
manuprāt, tas labi raksturo katra tirgotāja vērtības un parāda, kurš patiesi ir orientēts uz klientu, bet kurš - ne.

Šogad Rīgā būvēs četrus veloceliņus

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=591156

offtp: Šorīt redzēju vienu meiteni ar veco singlespĪd rāpās augšā vantiniekā… labs skats bija… ar tādu lielu apmlitūdu un visu lielo masu… tiešām veselīga nodarbe :)

Dažas (pat glamūrs) arī tīri nipri braukā pat pa parastiem trotuāriem… tā kā veloceļiņu neesamība vnk pārāk uzpūsta problēma.

aha, un masa varētu vairāk pievērsties veloceliņu apguvei :)

[quote=r_s]Šogad Rīgā būvēs četrus veloceliņus

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=591156[/quote]
Tas, protams, ļoti labi, ka būvēs junus! Cerams, ka arī uzbūvēs kā nākas, nevis tikai sazīmēs horizontālos apzīmējumus uz jau esošām ietvēm. Bet nekas nav uzrakstīts par veloceliņu uzturēšanu. Man kautkā tomēr šķiet, ka esošos veloceliņus neuztur pienācīgā kārtībā. Vismaz Imantas veloceliņu un veloceliņu Jūrmalas virzienā (nu teiksim līdz apvadceļa pārvadam, kam vajadzētu būt Rīgas kompetencē), pa kuriem regulāri braukāju.
Un vispār, baidos, ka būs iztērēta kaudze naudas un rezultāts būs … nu tāds, pie kāda mēs jau esam pieraduši. Nauda būs iztērēta un tāpat lielas starpības pa kurieni brauc nebūs. Aizdomīgi arī tas, ka visus gadus esam iztikuši bez, bet tagad, trūcīgajos laikos, veselus 4 celiņus būvēs. Protams, būs nodarbināti cilvēki, tas pozitīvi.

“Veloceliņa maršruts sāksies Smilšu ielas un Zigfrīda Annas Meierovica bulvāra krustojumā un turpināsies maršrutā – Bastejkalns – Reimersa iela – Esplanāde – Skolas iela – Bruņinieku iela – K. Valdemāra iela – Zirņu iela – Senču iela – Brīvības iela – līdz pilsētas administratīvajai robežai.”

Nu ļoti gudri tie projektētāji! Kādēļ ir vajadzīgs šis līkums uz Zirņu ielu (Bruņinieku iela – K. Valdemāra iela – Zirņu iela – Senču iela – Brīvības iela), lai brauktu uz Berģiem? Vai tiešām Brīvības iela šajā posmā ir tik šaura un velobraucēji uz tās ir tik nevēlami? Nebraukšu es to līkumu!

P.S. Jāpaseko līdzi būs sab. apspriešanām RD, jo no mana sašutuma forumos jau nekas labāk nepaliks! :)

[quote=blieztunmaukt]pievērsiet uzmanību mesidžam, ko tajos pāris teikumos ir pateikuši katra veikala pārstāvji:
vienam ir šķitis svarīgi pateikt pārdošanas apjomu ciparus, bet citam - šo to par velosipēda kā transporta līdzekļa priekšrocībām un veselīgu dzīvesveidu.
manuprāt, tas labi raksturo katra tirgotāja vērtības un parāda, kurš patiesi ir orientēts uz klientu, bet kurš - ne.[/quote]
ne obligāti. žurnālisti uzdod vairākus jautājumus un, ja vienā materiālā citē vairākas personas, tad līdzīgās atbildes, protams, visas nepublicē. ieliek vienu, kurš runā par veselību, pārējiem atstāj pārdošanas apjomus. kas pašreizējā situācijā visus interesē :)

pats darbojos komunikācijas jomā un to zinu, žurnālistam pie kājas, ko kādam svarīgi pateikt. galvenais, lai materiāls interesants :)

tāpēc šāds secinājums mazliet pārsteidzīgs.

nepiekritīšu, jo ir tā saucamā lobēšana un rakstu pasūtīšana, var netieši/paslēpti apmelot/nomelnot citu pārdevēju :)

lobēšana tomēr augstākos slāņos notiekas. savukārt par maksas rakstiem un citu interešu bīdīšanu - vai tas, kurš ar to nodarbojas, ir žurnālists? :)