Tā priekšējais amortizātors ātri paliek ciets, kad ieeļļoju tas ir samērā mīksts, bet tāpat nav tik labi kā gribētos, bet kad iebrauc mežā paliek ļoti ciets, knapi var iespiest! Kā labāk eļļot, vai arī ir iespējams ka kaut kas ķeras tur vai kā?
Ko īsti tur tur eļļo? Tautā sauktās dakšas kājas (spīdīgos stieņus)? Nezinu kā pareizi to daļu nosaukt, jo štoks ir truba, kas ieiet headtubē.
Nu to arī es eļļoju.
Letuchi mitra laika paliek cieti vai ari baidas no odiem
Neņem galvā un brauc. Vari uztaisīt apkopi pirms brauciena, lai drošāka sirds. Ja ir eļļas amartizātors un regulējams tad ir jāeļļo, bet ja ir neregulējasm nav jēgas eļļot, ja nu vienīgi vienreiz gadā, lielajā riteņa apkopē.
Nu jā es ar tā domāju, bet tad gandrīz tas amītis bezjēdzīgs minimāli kko amortizē