Pārlec ķēde!

Sveiki.Manam ricim radusies sekojoša problēma varbūt kādam arī tā ir bijis.Braucot augstākos pārnesumos vai kalnā visu laiku pārlec uz priekšu ķēde sanāk mīties pa tuķšo.Ričuks pusotru gadu vecs un zobrati izskataas ok.Nopirku jaunu ķēdi un uzliku palika veel sliktaak vispaar nevar pabraukt tāpēc atliku atpakaļ veco.Varbūt kādam ir kādas idejas kas tur varētu būt jālabo?

Kad maini ķēdi ieteicams mainīt arī zobratu kaseti.

Un varētu būt ka jāparegulē L un H skrūvīties kas atrodas uz aizmugurējā ķēdes spriegotāja[pārslēdzēja]

Jaa vispaar vareetu buut ka jaamaina taa kasete,apskatiijos kaseti sievas ricim un vinjai tie zobratu gali izskataas taadi četrkantīgi,bet maneejam visi taadi galiigi spici.Paldies

nu ja ir spici tad maini tik kaseti un liec jauno ķēdi! viss būs dakšās!

Kasete ir piedilusi, pie vecās izstieptās ķēdes (nodilumu ar aci neredzēsi), uzliekot jaunu ķēdi solis nesapas - Jāliek arī jauna kasete.

Es joka pēc izdarīju tā, ka apmēram pēc nobrauktiem 2100km nomainīju tikai ķēdi, lai saprastu, kas notiek, ja ir palietota kasete ar jaunu ķēdi.
Kad sāku braukt likās, ka sūdi būs, jo pie lielākas slodzes bija krakšķis, bet kad biju nobraucis apmēram 150 km ķēde un zobrati bija piediluši viens otram.
Un tagad ripo ideāli.
Bet vairāk gan es tā nedarīšu.

Tātad pēc 150km, ķēde kļuva tāda pati, kā vecā (izstiepās)… kāda jēga bija mainīt???

Vispār, kas tad tā par ķēdi, kas izstiepjas braucot 150 km, tā pat kā braucot 2100 km…?! Latgalītē pirki…

Varbūt tā var, bet man tā nav sanācis!

Nopietni es nobraucu 150km apmēram.
Ķēde maksāja apmēram 9 Ls ZZK.
Varbūt tapēc, ka es treniņos braucu parasti ar 5 un 6 zobratu. 7 un 8 cenšos izmantot sacensībās un tad, kad vējš no mugurpuses pūš.
Tātad tikai 500 km uz vienu zobratu apmēram.