Ir viena liela problēma, vecais padomju laiku omju divritenis, kas ir diezgan nobraukts un prasās nelieli uzlabojumi.
par monobloka nomaiņu, tiem kuriem plastmas vītne nav problēmu ieskrūvēt un tur arī tā atstāt, bet kur lai izrok uz kvadrātu atsevisķi klaņus ar vienu stingru zobratu? vai ar ir jādara tā ka pērk kaut kādus kvadrāta klaņus , kas paredzēti (ar ātrumiem pārslēdzamam velosipēdam) un nafig noskrūvē nost liekos zobratus?
Priekšējais un aizmugurējais rats ir ne tikai pamatīgā astotniekā, bet arī ovāls un lidināms miskastē. Bet rodas autājums ko uzstādīt vietā? ir nopērkami tādi paši, tikai jauni, bleķu aploki jau saspieķoti rumbiņās un liek tik iekšā, bet tākā ar to riteni brauc sieviete pa pilsētu, tad man māc aidomas ka tie bleķu aploki ir neizutrīgāki par http://www.gandrs.lv/velo-aploces/adventurer/ šim aplokiem. Tāpēc vēletos zināt ko labāk likt.
Tām alexrims aplocēm jābūt izturīgākām - kā nekā dubultās. Arī cena ir diezgan demokrātiska manuprāt. Pie tam pluss ir tas, ka rūsēšanas iespēja ir izslēgta. Pats ar līdzīgu aploci (alexrims ace 17) priekšā esmu nobraucis 14000 un tagad tās resurss iet uz beigām (malas nolietojas no v - bremzēm). Rumbas var likt gandrīz jebkuras, kā arī spieķus.
Braucu ar desmitiem gadu vecu dramatiski primitiivu blekja aploci ielas brauceja (omes) stilaa. Nekada vaina, nekas araaa nejuuk. Aploce tika notiiriita ar smilshu struuklu, uzklaata cinka grunts un pulverkraasa, nekas vairs neruusee.
Principaa var nopirkt arii nerzhas aploces, aluminija tapat smuki oksidejas… Bet tad labaak arii nelikt vbremzes, bet kadus rollerus, kas omei butu labaak- kopshana nekada prakstiski un stradaa jebkados laika apstaklos vienadi.