17.jūnijā laika posmā no 12:00 līdz 22:00 no vilcienu stacijas Lielupe tika nozagts kalnu rītenis Orbea, kas bija saslēgts izmantojot Trelock riteņu slēdzeni.
Modelis: Orbea MX 40 29, 2020 gada modelis
Rāmja izmērs: XL
Krāsa: koši sarkana, glancēta, Orbea uzraksts melna matēta krasā
Dubļusargi: SKS melnā krāsa
Pudeļu turētājs: Elite Cannibal XC melna matēta krasa
Sērijas numurs: 01190199062
Ritenis ir reģistrēts CSDD, bet uzlīme pa pastu vel nebija saņemta
Pēc Xsports teikta – šogad XL bija tikai sarkana krasa un pārdoti kādi 5gb Latvijā
Ja ričuku vienmēr atstāj konkrētā vietā - var investēt masīvā ķēdē un slēdzenē, ko arstāj pie staba stacijā.
IMHO uz ielas ričukus zog visādi narkomāni, kas izvēlēsies smukāko, ko viņa knaibles/fleksis var pieveikt. 2020. gada budžeta orbea aizies pirms apbružāta premium braucamrīka.
folding lock ar attiecīgu instrumentu 2min attaisīt var bez skaņas. lielupē vispār cilvēki nestaigā un visiem po. laigan arī visiem būtu uzmest, ja kāds ar elkektronisko pārzāģētu pāris sekundēs.
Ja ričuku vienmēr atstāj konkrētā vietā - var investēt masīvā ķēdē un slēdzenē, ko arstāj pie staba stacijā.
[/quote]
Arī nav tas labākais variants, jo to ķēdi var iezāģēt vai citādi diskreditēt, kamēr ritenis nemaz nav klāt. Kad saimnieks pieķēdēs savu rumaku, atliks tikai nobeigt (kas būs klusām un ātri).
Jā, tas prasa plānošanu un iepriekšējo izlūkošanu, bet nevajag domāt, ka visi zagļi ir nariki, kas neko nejēdz. Kādreiz man no darba (slēgtā teritorija, 3 apsargi un kameras ik uz stūra) aizvilka riteni. Ierakstus no kamerām skatījāmies kā Bonda filmu.
Ja ričuku vienmēr atstāj konkrētā vietā - var investēt masīvā ķēdē un slēdzenē, ko arstāj pie staba stacijā.
[/quote]
Arī nav tas labākais variants, jo to ķēdi var iezāģēt vai citādi diskreditēt, kamēr ritenis nemaz nav klāt. Kad saimnieks pieķēdēs savu rumaku, atliks tikai nobeigt (kas būs klusām un ātri).
Jā, tas prasa plānošanu un iepriekšējo izlūkošanu, bet nevajag domāt, ka visi zagļi ir nariki, kas neko nejēdz. Kādreiz man no darba (slēgtā teritorija, 3 apsargi un kameras ik uz stūra) aizvilka riteni. Ierakstus no kamerām skatījāmies kā Bonda filmu.[/quote]
Ar iepriekšēju izlūkošanu un sagatavošanos nezags budžeta braucamo. Ja tās orbejas plaukta cena ir 500eur, par cik viņu var pārdot uzpircējam - 20…50eur. Divreiz braukt uz lielupi neatmeksājas.
Kādu laiku atpakaļ kurjeriem bija populāras masīvas ķēdes+kūtene. Acis pārāk mazas, lai domkratu ieliktu, bleķis pārāk biezs knaiblēm. Pret fleksi viss bezspēcīgs, bet tur troksnis un uguņošana kādu brītiņu.
Vot es ari nesaprotu pa kādu naudu tādu var pārdot? Īpaši, ja skaidri zināms ka zagts? 50 eur? 100 eur? Izjaukt uz detaļām – nav tas aprīkojums tik dārgs. Braukt ar viņu ari nedroši – pārāk košs.
Kur var meklēt? SS.LV droši vien neuzpeldēs
Policija teica pameklēt lombardos - kas ari ir murgs, jo visus taču nav iespējams apbraukt
ss.lv ja uzpeldēs, tad pēc ilgāka laika. Man savulaik nospertais parādījās pēc pusgada, bet pazuda, pirms izdevās sazināties ar policiju un saskaņot rīcības plānu. Nu vismaz izskatījās, ka ir tas pats; viena bilde bija miglaina, un priekšējais rats bija cits, otra bija sperta no Ukrainas interneta sludinājumiem, ar mazāka izmēra rāmi tādā pašā krāsojumā, apgrieztām malām.
Atstāt velo regulāri vienā un tajā pašā vietā ir drusku pašnāvniecisks gājiens.
Ja atstāj uz ilgu laiku, pieslēdzamajam velo būtu jābūt nu ne vairāk par 100-150€ tirgus vērtībai, kombinācijā ar ļoti labu slēdzeni (ka bezmaz par slēdzeni būs vairāk žēl nekā par velo).
Īslaicīgai atstāšanai varbūt ir vērts papildus nopirkt un piekarināt signalizācijas atslēgu, kas reaģē uz kustībām. Nav dārga.
Protams, arī jāpieslēdz ir pareizi un jāskatās arī, pie kā pieslēdz.
Ja regulāri atstāj, atliek tikai apdrošināšana un/vai ļoti lēts velo. Tas jau sen zināms. Atsevišķos gadījumos skaņas signalizācija varbūt noder. Es slēdzu pat ar 2-ām skaņas “trosītēm”, bet ļoti reti riskēju vispār kur atstāt.
[quote=ediots]Normāls U lock maksā tos pašus 100+ eur un to pārzāģēt arī ar ‘‘fleksi’’ pāris minūtēs nav iespējams.[/quote]Vispār jau “savas lietas pratējam”, ar kārtīgu fleksi, jebkurš saslēdzējs ir līdz 2 min. jautājums.Nedaudz ilgāk - pakavam, kam abas puses jāpārzāģē, bet tik un tā, viss notiek dikti ātri.
Kādreiz bija variants u-lock + ķēde ar kūteni, jo vajadzēja domkratu + hidrauliskās knaibles - divus masīvus instrumentus.
Kopš akumulatoru flekšu ienākšanas vairs nav aktuāli. Varbūt vienīgi pretī veikaliem u.c. ļaudīgām vietām pieslēgt - fleksēšana ir skaļš pasākums