http://www.tvnet.lv/onlinetv/lnt/balss/article.php?id=310033
Alvils no Cēsu rajona Skujenes bija ilgi pretojies dažādu katalogu vilinājumam, taču beidzot nolēma “Antillas” katalogā pasūtīt smalku “Renault” divriteni. Pēc divām nedēļām paka bija klāt un, kā jau laukos klājas, uz tās atvēršanu sanāca vai visi tuvākie kaimiņi. Diemžēl prieki bija īsi un tālāko notikušo komentē Alvila kaimiņiene.
Raita Jankuna, kaimiņiene: “Manam kaimiņam Alvilam Pavlovičam atsūtīja riteni, mēs sanācām visi kopā kaimiņi, lai viņu apsveiktu, bet, kad izpakojām, ieraudzījām, ka nav pedāļu un pabraukt viņš nevarēs.”
Pats riteņa īpašnieks tik ļoti uztraucies par notikušo, ka kaimiņienes uzņēmušās arī tālāko rīcību.
Raita Jankuna: “Sākām zvanīt, viņa māsa pirmo reizi zvanīja. Pateica - atsūtīs, atsūtīs; tad zvanīju es trīs reizes, un ar trešo reizi es telefonā dzirdēju, ka vairākas sievietes sāk smieties un saka: atkal zvana tā sieviete par pedāļiem.” No pakas saņemšanas brīža pagājuši jau divi mēneši, bet skaidrības joprojām nav nekādas.
Raita Jankuna: “Līdz šim brīdim nekas tā arī nav izdarīts un mēs gaidām tos pedāļus, kā solīts, bet nav un nav, un cilvēks pavisam sanervozējies jau un vairs pat nezina, ko darīt ar to riteni.”
Domājot, ka ritenim varbūt ir ļoti moderna konstrukcija, arī “Tautas balss” pamēģināja to apgūt, taču nesekmīgi.
“Tautas balss” devās pēc pedāļiem uz “Anttilu”. Mums apgalvoja, ka firma savu kļūdu atzīst, un pedāļi no Somijas Alvilam ir izsūtīti jau aprīļa sākumā.
Inga Jankeviča, “Anttilas” klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja: “Viņam noteikti tiks izsūtīts. Neviens nevarēja, neko nepaskaidrojot… Jo operatori visi ir kompetenti šinī jautājumā: ja precei kā trūkst, tas noteikti, noteikti ir izsūtīts.”
Atgādināsim vien, ka jebkuru “Anttilas” preci, arī lielgabarīta, neapmierinātais pircējs bez jebkādiem saviem zaudējumiem var atdot atpakaļ.
Kad LNT vakar sazinājās ar Alvila kaimiņieni, viņa pastāstīja, ka Alvila pacietība tomēr beidzot atalgota - ar pedāļiem.