Nacionālais OX čempionāts 10.07.2005.

Kādi nosacījumi ir jāizpilda, lai kvalificētos OX čempionātam amatieru grupā??? Vai amatieriem pagājušo gad arī bija nepieciešama federācijas licence? atbildiet, lūdzu, kāds. iekš velo.lv neviens palīdzēt negribēja, bet netā info neatradu (laikam slikti meklēju)…

Tātad licenci vajag tikai elites grupā, pārējiem nav obligāti. Dalības maksa būs diferencēta ar licencēm simboliska vai pat nekāda, bez lic. kā parasti ~4 Ls. Domāju ka tautas klasē varēs startēt visi kuri vēlas, vienīgais ierobežojums varētu būt trases kapacitāte ~200 braucēju vienā startā. Iespējams ka būs jāpiesakas iepriekš, caur i-netu. Visticamāk ka LČ OX notiks Riekstu kalnā, tāpēc tuvākajā laikā parādīsies informācija kura tad arī izgaismos neskaidrās pozīcijas.

Riekstukalnā trasīte jau pusgatava. būs visām gaumēm. mēs pastrādāsim, bet jūs brauksiet, ok? ;)

nolikuma projekc:
http://www.trek-team.lv/arhivs/trek_jaunumi/latvijas_mtb_cempionats_notiks_riekstukalna_sporta_baze.php

kad vares iemeginat trasiti hobijniekiem? Cerams kalninus nebusat aizmirsusi ar amatieriem :).

Tātad lūgums savus komentārus par LČ nolikumu izteikt jau tagat. Vēlāk apstiprināto variantu jau pamainīt būs grūtāk.

Ja kas kalni būs visiem un Elitei jo sevišķi. Apli pagarinājām par ~1 km.
Mana nostāja bija tāda, ka piedalīties varēs pilnīgi visi kuri to vēlas, cerams ka tā arī būs.

vai nebus ta ka hobijos bus 200 cilveku uz starta? ka vini tiks sastadi uz starta, attiecigi maratona kopvertejumam vai ka?

Ļoti negribētos jaukt maratonu ar XC, tās tomēr ir divas dažādas disciplīnas (kaut arī zināma līdzība ir). Visticamāk ka vērtēs '04 gada LČ sniegumu, vai kaut kā tā. Varbūt arī šajā sakarībā ir idejas.

pec balozu kopvertejuma, jo tas paslaik ir gandriz vienigas krosa sacensibas, kas ir notikusas :). Bet nu kaut ko ar starta kartibu vajadzetu izlemt. Viss atkarigs cik jums tur riekstu kalna plats starts, butu ka ape nebutu problemu pat 300 nolikt uz starta.

Var precizēt, ka Baldonē pati starta vieta bija ok., bet uzreiz tālāk “pudeles kakls” pie kura nostādīja dalībniekus, bija pārāk šaurs! Labāk būtu izmantot daļu no tā laukuma, lai ir kur ieskrieties, vai arī dot startu kalnā uzreiz, ja nemaldos, tā bija Baiļos sporta klasei.
Domāju, vērtēt pēc Baložu rezultātiem arī būtu baigi OK.

Pec Balozhu krosa rezultatiem noteikt starta vietu butu mulkjigi, jo liela dalja brauceju tur nav piedalijusies! Vislabak butu izvertet katra dalibnieka shii un ieprieksheja gada rezultatus nozimigakajas sacensibas un tad tam ari pieshkjirt starta vietu! Protams, te var paradities subjektivisma moments no organizatoru puses, bet neko labaku izdomat nevar!

nebūs bik tā kā pa traku visu info par vienu dalībnieku savākt, lai piešķirtu vietu koridorī?

starts ies uz otru pusi. tur kur nobraucot no kalna aizgaaja uz mežu.

Nemt vērā kādus mačus, kas iepriekš nav paziņoti kā ieskaite starta vietai šajā čempī, ir absurdi no jebkura viedokļa ( ja tas būtu paziņots iepriekš, tad viss būtu kārtībā, pašreiz tas izslēdz no sākuma pat visstiprākos, kas kādu apstākļu pēc nav piedalījušies konkrētajās sacensībās- tā kā ir absolūti neobjektīvi) Diemžēl ir iespējami tikai divi varianti, kas būtu daudz maz leģitīmi 1.Starta vietu dalīšana pēc pieteikšanās- pirmais pieteicies- pirmais startā, 2. pēc pagājušā gada LČ OX rezultātiem, ja pieņemam, ka tie ir turpinājums. Bet visobjektīvāk būtu jau savlaicīgi ietvert nākamā gada nolikumā noteikumus- sačus, kas tiks skaitīti kā priekšnoteikums starta vietas iegūšanai- būs pat divi labumi- labāk apmeklēti priekšmači un objektīvāks izvērtējums uz doto laiku.

odze
ir 3.variants - nepiekrīti NOTEIKUMIEM - nepiedalies! (piedaloties uz pieteikuma ar savu parakstu
apliecini ka piekrīti).

pēc TREK Kausa izcīņas rezultātiem :P

Biker Noteikumi tāpēc ir noteikumi, lai pastāvētu LOĢISKA KĀRTĪBA. Droši vien tevis rīkotajos mačos es priekšējā rindā netiktu, jo tu izdomātu, ka priekšā stāvēs vieglākie, un tad manos mačos tev būtu jāstāv beigās, jo es noteiktu atlasi pēc tā, kurš vairāk piepumpēsies:DDDDD.

es nesaku, ka TĀ JĀDARA!
vienk. - trešais variants ;)
ja nopietni - vistaisnīgākais šķiet : pirmais pieteicies- pirmais startā.

Bet varbut LCh jariko lidzigi ka orientesanas machos - atseviskais starts. Dalibnieki ieprieks piesakas, ieprieks tiek izlozeta starta kartiba (ik pec 1min), un sacensibu diena katrs ierodas uz savu starta minuti:)

Morze. No vienas puses šis variants ir pats objektīvākais, - katram dots starts bez maisīšanas, ja organizatori var precīzi nodrošināt šādu laika ņemšanas sistēmu un laika apstākļi krasi nemainās. Taču te ir viens milzīgs mīnuss, kas neizpaužas orientēšanās sacensībās. Pie šādas sistēmas zūd sacensību moments un šovs- pamēģiniet iedomāties motokrosu pēc šādas formulas- nekas nesanāks. Ir būriska atšķirība sportā, kur ir kāds riska moments, kas iespaido ātrumu, kā arī spēja mobilizēties garā gonkā, lai vinnētu vēl kādu sekundi, kas ir ļoti svarīgi spices gala dalībniekiem ar līdzīgu sagatavotību. Orientāšanās te laikam nebūtu labākais piemērs, jo iedomājaties, kas notiktu, ja visus palaistu vienā laikā no starta- kur paliktu orientēšanās moments, kad visi barā skrietu uz vienu kontrolpunktu?:))