Mūsu velosipēdi - tikai kvalitatīvas bildes + apraksti!!!

Sveicināti,

Pirmssvētku vakarā sadzēros drosmi un nolēmu iedrukāt mazliet forumā. Zinu, ka šī ideja jau ir pavīdējusi forumā, bet mēs visi esam bļāvuši, ka nafig vajag, tas un šitas. Šodien par to tiešām pamatīgi aizdomājos - mēs tak esam sasodīta skauģu tauta, kuriem nepatīk, ka kādam kaut kas ir labāk nekā pašam. Jau ap gadu esmu aktīvs ārzemju forumu lasītājs, t.i. pētu citu foruma diskusijas, skatos kādi cittautiešiem braucamrīki, pats citreiz iedvesmojos, ja atrodu kādu lieku santīmu. Tajos forumos pat pavīd aizvēsturiski velosipēdi, kas patiešām ir kopti un prieks skatīties, ka tādi vēl ripinās atpkārt. Viņi priecājas par to, ka ir iespēja padalīties ar idejām, novērtēt citu idejas.

Tad nu tā padomāju, ja padzirdēšu atsaucīgas runas šajā topikā, tad ierosināšu izveidot tādu izceltu topiku vai sadaļu mūsu braucamrīkiem. Varēšu arī sastādīt tādu kā pamatu kā veidot aprakstu par savu velosipēdu.

Priecīgus svētkus!

šitas būtu interesanti
ierosinājumi:
skauģiem netuvoties
cenas nelikt un neprasīt
sniegt padomus, ja kāds prasa kā uzlabot

kā paraugs
http://www.bikeradar.com/forums/viewforum.php?f=10017


Oranžā Gianta vietā ir Kellys zieminieks tepat nesen pirkts.

viens no žurkām, nenormāli izstiepts :P

“Kaut kad maijā” tapis Start-Šosse ar Maskavas olimpisko spēļu uzlīmi, kas skaitījās labāko gadu izlaidums.
Rati Alexrims, klanis Shimano noname, aizmugurē ātrumus slēdz ar Campagnolo Sachs bremžu ručku, priekšā ar mēlīti pie rāmja.
Pāris izmēģinājuma braucieni apliecināja astoņdesmito gadu sākuma ideālu pilnīgu zudumu mūsdienās - uz šī velo es jutos kā uz ūdensvada caurulēm, kuras kāds nepārtraukti dauza un ievibrē…

Vienreiz izvilku savu sportšosē laukā, nesapratu kā ar tādu maz agrāk varēja braukt, viss kustās, detaļas pašas maina savu lokčijas vietu uz riteņa :D
Visai interesanta pieredze :D

Labākais izlaidums bija tā saucamais “Спецзаказ”, bet vislabākais- “Москва80”(ļoti ierobežots izlaidums), bet tev ir parastais “СтартШоссе” ar visiem trūkumiem, tikai ar olimpisko simboliku

Speczakaz attiecās uz Sport un Čempion-Šosse, bet nevis uz Start-Šosse.
“… небезызвестный “Старт-Шоссе” и т. н. “спецзаказ” - “Спорт”, “Чемпион-Шоссе” и т. д. Сразу скажу, что практически ничего от штатной навески использовать нельзя. Нам остаётся только рама и вилка. Самые лучшие - у шоссейных рам, более-менее у “Спутника”, “Турист” же сделан уже фактически из “водопродных труб”. Реально имеет смысл вкладываться только в “спецзаказ” и старые “удачные” рамы “Старт-Шоссе”, ибо в конце 80-х качество последних сильно упало.”

Tagad ir.

Pirms tam bija, kādi 5000 km bez nekādas apkopes, labi ja ķēde ieeļļota :)

Pirms tam bija visādi krievu verķi - erļonoks, tūrists, kaut kāds salokāmais aparāts, pat neatceros kāds. Bilžu, dabīgi, nav.

Bija veel pirms tam velo citi, bet bilzu nav un nebuus.

Pirmais dampis. leekaaju pa Grizinjkalna skeitparku un dirt kalninjiem. NOZAGA

Pareju uz MTB saku treneties. Suudigs velo. Dzelzs raamis.

Nopirku Alu raami. MTB saciikstes shogad Cesiis, Smiltene, atkal Ceesis, un veel Balozi un Jurmalas(123 vieta) Rigas shosejas(433 ja nekluudos). Saap mugura un tiek pardots

Wheeler ramja nav jo saluuza pirms pirmajam sacensiibam.(Vecs ramis)

Jauns Scott alu ramis 1,9kg Paldies FOXam

Jāmācās fotografēt… fotografējamam objektam jānodrošina labs apgaismojums bez ēnas zonām:)

Rule #26 / Make your bike photogenic.
When photographing your bike, gussy her up properly for the camera. Valve stems at 6 o’clock. Cranks around the 30 degree mark. Not 90 or 180. Chain on the big dog. No bidons in the cages.

Rule #40 / Tires are to be mounted with the label centered directly over the valve stem.
Pro mechanics do it because it makes it easier to find the valve. You do this because that’s the way pro mechanics do it. This will save you precious seconds while your fat ass sits on the roadside fumbling with your CO2 after a flat. It also looks better for photo opportunities.

http://www.velominati.com/blog/the-rules/

sonexs, pēc kāda principa Tu izvēlies vai likt aizmugurē bremzes vai ne?

Paskatīsimies, ja topiks nepārvērtīsies par slikti fotogrāfētiem lūžņiem, tad varbūt ir jēga no vizuālā un aprakstošā materiāla.
Es pat aizskrienot laikam pa priekšu, šim topikam jēgu redzu tikai nestandarta risinājumu eksponēšanā.
Cienīsim savu kolēģu laiku un neliksim viņiem aplūkot slikti nobildētus velo, kuri kalpo par piemēru kādam nav jābūt divritenim!!!

Piemēram tehniskie risinājumi varētu izskatīties šādi:

Banjo savienojuma realizācija BR-M975 supportam.

Izmantotie materiāli:

a) presto/shrader misiņa pāreja
b) M6 vītņurbis
c) high-thermo silikons

Peec taa vai dotajaa mirklii var iztikt bez kaadam bremzeem vai nee. :)

Manuprāt pilnīgi lieka publiskās telpas piesārņošana.
Jēga ir publiskot tikai progresīvas (noderīgas) lietas.
Stagnēt var arī facebook un citos soc tīklos.

Ceļš līdz CANNONDALE

Tad nu tā, agrāk samērā nopietni braucu ar riteni, ļoti satraumējos, saskaitos uz riteni, pārdevu viņu, un solijos vairs uz XC velo nekāpt virsū :D
Pēc pāris gadiem sapratu, ka tā nomēr nevar, riepa tik aug, un kaut ko ir jādara.
Tad nu sāku likt kopā XC riteni, visas daļas nākušas no šī foruma.
Lielākā dāla no daļām nāca no wrongway fuel ex
Rati un dakša no FOX.

Sanāca naudiņa un labs piedāvājums no FOX pa G7 rāmi + nācās pirkt BB30 klaņus, jo kāds BB30 pāreju vietā bija atsūtijis kasti ar rockmachine katalogiem :D
Atradu pa simpātiskām naudām arī dakšu.

Tad sagribējās tikt pie super duper FOX Talas RLC dakšas.

Visbeidzot skata uzlabošanai TALAS iemainiju pret tādu pašu F80RLC un nopirku karbona stūrīti.

Tad nu šogad pēc Tukuma sacensībām izjaucu šo riteni, pārdevu daļās, piemetu naudiņu un iegādājos dažas reizes brauktu, uzlabotu Cannondal RZ 140

Pašlaik ritenim ir uzlikt SRAM x9 grupa, un pārdoti rati.
Nopirkti zili trosīšu apvalki, zila hope rumba aizmugurē, zili hope rotori, zils QR un seatclamps.
Gaidu priekšējo rumbu no Anglijas, tad vēl jāuzsūta aploki un jāliek visu kopā.
Ar nepacietību gaidu gala iznākumu.

Būtībā jau šajā topikā nevēlējos, lai visi sākam mest savus attēlus, bet izdzirdēt tikai kaut kādu atbalstu, lai uztaisītu kārtīgu topiku. LOOK, protams, nestandarta risinājumi ir kas tāds, kas varētu likties pilnīgi visiem saistošs un interesants, bet, piemēram, man ļoti patik paskatīties uz citu braucēju tehniku, kā tā tiek kopta un vai tiek piedomāts kaut nedaudz pie vizuālā un tehniskā stāvokļa. Kā jau teicu, tā ir iespēja iedvesmoties, lai kaut ko uzspodrinātu savā braucamrīkā.

Pats šajā rudenī no 26" ripināmā pārkāpu uz 29er braucamo, ar kuru esmu patiešām apmierināts. Esmu jau pilnībā pieradis pie sava velosipēda un vairs nav kādu laiku plāns pārsēsties uz kaut ko mazāku. Sākumā prātoju par Scott iegādi, bet tad kā no debesīm nāca piedāvājums par no-name rāmi, kuru iegādājos par ļoti skaistu ciparu - tagad esmu kā rāmja testētājs. Tuvākajā laikā plānoju iegādāties bariņu jaunu daļu.

Šī gada pavasaris iesākās ar izdevīgu pirkumu - TREK 8500 2010 no Vācijas par puscenu. Sākās SEBi un ričuka apgreidi … sākumā itkā visu piefiksēju izdevumu grāmatā, bet pienāca brīdis kad sapratu ka tam nav jēgas un mīļā miera labad tā informācija sāka kļūt par bumbu ar laika degli ģimenē…
Upgreidi: XTR šifteri, XTR aizm.pārslēdzējs, XTR rati,XTR pedāļi, Formula R1 bremzes, Bontrager EVOKE RXL sēdeklis, Bontrager karbona radziņi, karbona pudeļu turētāji…

Nu un beidzot ir tapis mans lolojums - paldies Baltajam, Kārlim un Naurim no TREK
Visas detaļas tika pirktas atsevišķi - pārsvarā ebay
Izņemot ratus (Sunringle Carbon) un dakšu (RLC, 15mm) viss atbilst oriģinālam TREK 9.9 SSL Elite 2011

ū, pēdējais ir skaistulis, bet iesaku rotorus pamainīt, šie ļoti ātri savērpsies.