Manitou R7 Elite Absolute

Ir identiska situaacija kaa sheit: http://www.youtube.com/watch?v=woeUyATtwCw&feature=related
tad nu man ir jautaajiens vai tas ir normaali un ar to klakshkjeeshanu ir jaasadziivo vai arii jaadod labot vai mainiit pa garantiju?

nepareizs spiediens?

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=472634

[quote=mtbr]Something i did notice about this fork,
if your air pressure is to low “less then 40psi” in the spv side you will hear a top-out clunk.

This is the reply I got from manitou when I asked about upgrading the damper to the absolute system.
“You can but you would need to replace the rebound damper on the fork as
well as purchase the Absolute damper. The rebound damper is around $40
and the Absolute damper costs around $80”[/quote]

ar spiedienu viss ir OK sapumpeeju uz ~60 psi, bet izproveejos dazhaadus, izmainju nav!

Tikko arī nopirku jaunu Manitou R7 Absolute. Novērojama pilnīgi tā pati problēma. Dakša tika uzpumpēta pat nedaudz “virs mana svara”. No sākuma domāju, ka trosītes klaudz pret rāmi/dakšu dēļ citāda izkārtojuma, bet vēlāk konstatēju, ka tā klaudzoņa tomēr ir no dakšas. Ar pārdevēju vēl nav sanācis aprunāties, kas tā par problēmu un ko tur varētu darīt.

Jautājums pie tēmas- Kāda situācija Rīgā ar Manitou dakšu apkopi, remontu, rezerves daļām? Kurš meistars (darbnīca) uz šo specializējas? Atsauksmes?

Varbuut kljuudos, bet cik atceros, tad Fubar apkopj pie mums taas dakshas…

Ir jau noklakšķējusi vairāk kā kādu gadu un bez problēmām, tā kā tā ir tāda kā dakšas īpašība. FOX laikam vienreiz teica, ka viņam tas klikšķis ir beidzies, vai arī atsācies - neatceros. Bet lūšana tā nav - jābrauc tik.
Jā, Manitou apkopes sīkumus zin fubar.

Neesmu braucis, kā arī neesmu specs, tikai izsaku to ko pamanīju no video:
Vai problēma nav tajā, ka dakša pārāk ātri atiet atpakaļ?
Respektīvi iņem savu galējo augšējo stāvokli kā rezultātā blīve uzsitās pret cilindra iekšējo korpusu!
Iespējams ka kļūdos.
Zinu, ka daudzām dakšām ir iespējams regulēt šo ātrumu, varbūt ka arī šai tas iespējams ( nezinu)?
Tas laikam saucās rebounds!

[quote=DzintarsP]Neesmu braucis, kā arī neesmu specs, tikai izsaku to ko pamanīju no video:
Vai problēma nav tajā, ka dakša pārāk ātri atiet atpakaļ?
Respektīvi iņem savu galējo augšējo stāvokli kā rezultātā blīve uzsitās pret cilindra iekšējo korpusu!
Iespējams ka kļūdos.
Zinu, ka daudzām dakšām ir iespējams regulēt šo ātrumu, varbūt ka arī šai tas iespējams ( nezinu)?
Tas laikam saucās rebounds![/quote]

Dakšai ir ļoti labs rebaunds, un klikšķim nav nekāda sakara ar to. Lai kā arī nebūtu, 2010.g. Manitou produktiem ir jaunas iekšas, kas nodrošina to, ka dakša ir jūtīgāka pret nelīdzenumiem, un bez klikšķa.

Man jau divus gadus klikšķ, un fubars teica ka tas esot dakšas īpatnība, un ne defekts. Braucu laimīgs un nedomāju par to. :))