LVM 2024.g. sezona

Šobrīd ļoti labs piedāvājums sezonas abonomentiem uz LVM seriālu.
Tautas un “Graveli” iespējams pieteikties sākot no 60eur par 6 posmiem, kas ,manuprāt ir ļoti labs piedāvājums.
Tad dod iespēju visiem, kam līdz šim licies, ka dalības maksas ir par lielu pieteikties pa ļoti izdevīgām cenām.
Nākamajā sezonā būšu atbildīgs par 3. posmiem.
Cēsis-Valmiera - sagaidāmas nelielas izmaiņas tautas distancē ņemot vērā salaboto Rāmnieku tiltu. Gravel distancē iespējami jaunumi Valmieras galā.
Sigulda - nav skaidrības ar starta/finiša vietu, bet ļoti iespējams tautas distancei tiks saglabāts 2 apļu formāts. Gravel kaut kas līdzīgs pēdējam gadam vai iespējams pilnībā jauna trase.
Smiltene - Tautas distancē nelielas izmaiņas. Gravel tiks izmantota LČ sagatavotais maršuts, bet kā zināms pats LČ norisināsies Valka/Valga posmā.

Ja kādam no foruma dalībniekiem ir konstruktīvi ieteikumi par šo posmu norisi vai ko kopēji redz kā iespējamus uzlabojumus seriāla norisi, ko uzlabot trašu ziņā, pasākuma programmā utt., tad aicinu atstāt savu komentāru šeit.
Tiekamies trasēs un cerams, ka kuplākā skaitā, kā iepriekš!

Labais piemērs noteikti ir Valga, kur bultas bija ļoti saprotamas un daudz. Sliktais piemērs - Smiltene, kur atsevišķās vietās pietrūka bultas, bet citās vietās bija 3 dažādu trašu norādes, kurās vairāki aizbrauca nepareizi.
Manā izpratnē visērtāk būtu, ka brīdī kad dodas gravel distance, ir redzamas tikai viņu bultas, bet brīdī kad Lielbāta, tad tikai viņu.

Smiltenei bija arī trašu virzieni vienā posmā atšķirīgi, kas izraisīja galveno kļūdu. Principā varēja taisīt tā, kā beigās nobrauca MTB “īsinātāji” pa graveli, vai graveli tā kā MTB bija domāts pareizi, un lielas starpības nebūtu, jo trases tur atšķīrās tikai ~3 minūtes.

Drošākais būtu apli veidot pēc iespējas kopīgu kur iespējams, un gravel distances brauc papildus kilometrus garumam, vai apbraucot ne-gravelīgās vietas. Tajās vietās kur atšķiras- tur ir čipu paklāji abās cilpās. Jā, tas mazliet maksā fotofinišam, bet tie 100 eiro+pvn par paklāju atsver visas negācijas par pasākumu (kuru nav). Personīgi man galvenais ir godīgi rezultāti. Nekāda prieka posmā būt 50 vietas augstāk, varbūt pat tikt desmitniekā, tāpēc ka 50 citi aizbrauca nepareizi.

[quote=Eduards]Smiltenei bija arī trašu virzieni vienā posmā atšķirīgi, kas izraisīja galveno kļūdu. Principā varēja taisīt tā, kā beigās nobrauca MTB “īsinātāji” pa graveli, vai graveli tā kā MTB bija domāts pareizi, un lielas starpības nebūtu, jo trases tur atšķīrās tikai ~3 minūtes.
i.[/quote]

Cilpas garums bija aptuveni 2,5min. , kurās iekļāvās trīs braucēju grupiņas. Pirmā grupiņa aizbrauca kā vajag, otrā grupiņa aizbrauca arī kā vajag, bet kāds no grupiņas paķēra norādi. Trešā grupiņa pagrieza nepareizi aizbraucot pa gravel distanci. Nākošā krustojumā, kur satikās mtb distance ar gravel distanci, satikās pirmā un trešā grupiņa.

Šogad tā pa īstam pabraucu Japiņa seriālu, vairāk bija kā treniņgonkas, bet kopumā tīri ok pasākums, bet kāpēc tik daudz vaimanu gan nesaprotu.

Ja tajā vietā, kur tā zīme tika nejauši apgāzta, trešajai grupiņai braucot ārā no meža priekšā nobrauca kāds gravel atpalicējs virzienā pa labi, tad ir saprotami, ka arī grupa nogriezās pa labi. Neveiksmīgs plānojums, tas arī viss. Bet lai nu paliek, tas noteikti ir ņemts vērā. Kopumā tīri labs seriāls tiem, kas grib kaut ko pa vidu starp graveli un Vivusu.

Kā tad Lielbātā ir ar gravelniekiem, nolikuma p-tā 4.1 rakstīts ka ar tiem braukt nedrīkst, izņemot posmu Valka/Valga, bet vakar Cēsis/Valmiera Lielbātā bija daži, ja jau viņi tika ielaisti koridoros, tad jau laikam drīkst, jeb kā?

Aizliegts nav, atļauts nav. Domāju ka pēc tāda principa.

Jautāju vienam. Teica ka bija diskvals, bet braukt ļāva

Jeibal, finišs siguldas kalnā nākamajā posmā Siguldā.

Kur ir problēma?

Kur ir problēma?[/quote]
Gribu braukt, kalnā nē :)

Siguldas kalns noteikti nebūs grūtākais kalns distancē

Mani vairāk uzjautrina, ka gan MTB, gan Gravelam ir viena un tā pati trase, tikai vairāk apļi. Diezgan apnicīgi tīt apļus.

Mani velo Siguldu ienīst visstiprāk par visām citām Latvijas pilsētām))

Valka/Valga būs tas pats.

Siguldā drīzumā vispār būs grūti uztaisīt velo sacensibas visu ierobežojumu dēļ - DAP, pirvātie zemju īpašnieki, gāzes līnijas utt., zinot arī to, ka lielas šosejas trase nedrīkst šķērsot.

Siguldā drīzumā vispār būs grūti uztaisīt velo sacensibas visu ierobežojumu dēļ - DAP, pirvātie zemju īpašnieki, gāzes līnijas utt., zinot arī to, ka lielas šosejas trase nedrīkst šķērsot.[/quote]

Cik reāli būtu Vienības braucienā MTB distancē Turaidas nobraucienu, ja trase ir Murjāņu virzienā, aizstāt ar Vikmestes taku virzienā uz leju?

Tas būtu super, bet nu diez vai tur ļaus :(

Ir kādam video no trases?

Siguldā drīzumā vispār būs grūti uztaisīt velo sacensibas visu ierobežojumu dēļ - DAP, pirvātie zemju īpašnieki, gāzes līnijas utt., zinot arī to, ka lielas šosejas trase nedrīkst šķērsot.[/quote]

Cik reāli būtu Vienības braucienā MTB distancē Turaidas nobraucienu, ja trase ir Murjāņu virzienā, aizstāt ar Vikmestes taku virzienā uz leju?[/quote]
Tā arī plānoju veidot trasi, lai izvairoties no Turaidas kalna nobrauciena.