LRF licences 2016

Parādījies šāds dokuments http://lrf.lv/images/LRF_nacionālais__šosejas_un_MTB_ranga__nolikums_2016_labots1.pdf

LRF sēdes protokols vēl nav, bet Vivus MTB Maratons ziņo, ka licences obligātas nebūs nevienā distancē.
Interesanti, kuras sacensības tiks ieskaitītas kurā no trijām kategorijām?

Kas tie ātrie kredīti neatzīst UCI vai kā?

  1. kategorijas?
  2. cena?
  3. bonusi koridoru sistēmās licencētiem braucējiem?

Interesants moments - minētajā opusā aprunātajam tautas riteņbraukšanas rangam vērā ņems dažādu sacensību Sporta vai arī Tautas distances rezultātus? Ja tikai Sporta (tāda versija ir dzirdēta no informētiem ļaudīm), kur tad paliek Tautas ranga nosaukums?

Turklāt sacensību dalījumam pa kategorijām viens no rādītājiem it kā bija dalībnieku skaits (kas pat 2. kategorijai tika noteikts 500-100), khmm… nu nosauksiet kādas sacensības Latvijā, kur Sporta klasē ir virs 500 dalībniekiem?

Tad uz ko tad gala beigās attiecas šis opuss?

Jāpagaida protokols/nolikums, bet uzskatu, ka visām MTB “maratona/sporta/garajām” distancēm vajadzēja licenci noteikt par obligātu, tad arī rangs būtu patiesāks.

http://lrf.lv/index.php/soseja/noteikumi/4177-lrf-kalendārā-iekļaujamo-sacensību-organizēšanas-noteikumi-un-kategorizācija

kategorizācija

Tātad, saskaņā ar nolikumu arī tautas klases distancē (III., vai pat II. kat.) varēs nopelnīt ranga punktus.

LRF publicēja arī “UCI noteikumus par tautas riteņbraukšanu”. Vispār interesanta lasāmviela, piemēram, kā izrādās punkts 15.2.027 “Naudas balvas ir aizliegtas.”

http://lrf.lv/index.php/soseja/noteikumi/4176-uci-noteikumi-par-tautas-riteņbraukšanu

Tad bez naudas balvām tautas distances paliek tikai III, IV kategorijā.

[quote=martinsb]http://lrf.lv/index.php/soseja/noteikumi/4177-lrf-kalendārā-iekļaujamo-sacensību-organizēšanas-noteikumi-un-kategorizācija

kategorizācija[/quote]
OK, dalībnieku skaita rādītāji pa kategorijām vairs nefigurē.
Toties interesants ir punkts - “Tikai sporta distancēs LRF licenču īpašniekiem”. Federācijas tabulu sastādīšanas loģiku vēl nav izdevies tā īsti atkost, tāpēc jautājums gudrākām galvām - uz ko šis attiecas? Uz sacensībām kā tādām? Uz kategorijām, kas tad būs paredzētas tikai sporta distancēm? Uz rangu?

Nu es to saprotu tā, ka kategorijas attiecas tikai uz sporta distancēm un ranga punkti tiek piešķirti licencētiem sportistiem. Attiecīgi tautas distancei, pat tad, ja tā atbilst pēc garuma, netiks piešķirta kategorija. Ja nu vienīgi IV, kas tāpat netiek iekļauta rangā.

Vienīgi atkal jau individuālā brauciena III kategorija ir 15+ km. Tas nozīmē, ka Filter kausā tikai 2 posmi būs ar kategoriju. 2015. gadā arī bija tādi paši distanču garumi noteikti individuālajiem braucieniem, bet rangā tomēr iekļāva arī 11km posmus, pie tam punkti tika piešķirti kā par II kategoriju. Nez, šogad ar būs rakstīts viens, bet dzīvē pavisam cits?

Tātad tautas distanču braucējiem licences nebūs vajadzīgas un rangs uz viņiem arī nekādi neattieksies, pareizi?

Tautas distancēs licences nav bijušas nepieciešamas arī līdz šim. Galvenais jautājums, kā tad īsti būs ar sporta distancēm? Kur ir tie noteikumi, par kuriem Vivus maratona topikā rakstīts? Ranga nolikumā nav nekas minēts par to, kur licences vajadzēs, un kur nē.

Kad sacensībās piedalās tikai licencēti sportisti, ir ļoti vienkārši aprēķināt iegūtos punktus. Viens izņēmums gan ir, ka ārzemju sportisti tiek izņemti ārā no rezultātiem, attiecīgi palielinot vietu visiem, kas rezultātā ir zemāk. Ko darīs ar nelicencētiem sportistiem, ja tie drīkstēs piedalīties? Arī ņems ārā?

[quote=Slowmo]Tautas distancēs licences nav bijušas nepieciešamas arī līdz šim. Galvenais jautājums, kā tad īsti būs ar sporta distancēm? Kur ir tie noteikumi, par kuriem Vivus maratona topikā rakstīts? Ranga nolikumā nav nekas minēts par to, kur licences vajadzēs, un kur nē.

Kad sacensībās piedalās tikai licencēti sportisti, ir ļoti vienkārši aprēķināt iegūtos punktus. Viens izņēmums gan ir, ka ārzemju sportisti tiek izņemti ārā no rezultātiem, attiecīgi palielinot vietu visiem, kas rezultātā ir zemāk. Ko darīs ar nelicencētiem sportistiem, ja tie drīkstēs piedalīties? Arī ņems ārā?[/quote]

Tagad vajadzēs arī Tautas distancēs licences es tā saprotu, tikai varbūt ne tādas pašas kā gada licences. Šeit: http://lrf.lv/images/UCI_noteikumi_Cycling_for_all_tulkots_2016_janvaris.pdf Pirmajā sadaļā aprakstīts. Organizatori strādā ar LRF un vienojas par sistēmu katriem mačīem, ne?

Bet vēļ pozitīvs moments, ka ar senioru licencēm var mierīgi braukt tautu, bet senioru lic nevar iegūt, ja esi UCI reģistrētas komandas sastāvā. Katrā ziņā ar šo dokumentu daudz kas skaidrāks paliek.

[quote=toms79]
Tagad vajadzēs arī Tautas distancēs licences es tā saprotu, tikai varbūt ne tādas pašas kā gada licences. Šeit: http://lrf.lv/images/UCI_noteikumi_Cycling_for_all_tulkots_2016_janvaris.pdf Pirmajā sadaļā aprakstīts. Organizatori strādā ar LRF un vienojas par sistēmu katriem mačīem, ne? [/quote]
Redzi, putra sākas ar to, ka ir it kā tautas riteņbraukšana (Cycling for all), bet, cik noprotams, tie all tomēr ir tikai sporta distanču braucēji. Tāpēc prasītos paskaidrojums, kas tad kurā gadījumā ir tauta. Vai varbūt tautas distanču braucējiem skaidrības labad ieviešam citu nosaukumu, bija jau te ierosinājumi par tūdaliņiem. :D
(tas tā no mana = tautas/tūdaliņu viedokļa) :)

Es saprotu tā, ka IV kategorijas mačiem nevajadzēs lic. , bet pārējām kategorijām vajadzēs. Bet kādas lic. - tas būs katrā sacensību nolikumā atsevišķi. Varbūt vienas dienas lic. un apdrošināšana jau iekļauta dalības maksā? Varbūt kāds cits risinājums… grūti spriest.

Bet man patīk ideja, ka tautas jeb 4. kategorijas mači ir vienkārši publisks pasākums, pārējās kategorijas jau ir sports… un nopietni. Vismaz braucot 1 kat. šoseju zini, ka būs normāls tiesnesis un viss pēc noteikumiem. Vienīgi mīnuss, ka Filter ind. brauciena kauss nesanāk pat II kat. jo distances pa īsu. nav 15+ km… bet, nu sistēma jauna, būs jāpiestrādā vēl.

Pēc šāda sadalījuma Filterā 3. posms sanāk I kategorija, un 7. posmts II kategorija, lai gan, kā iepriekš minēju, pagājušajā gadā ar bija tāds pats nolikums, bet arī par 11km posmiem tika piešķirti punkti kā par II kategorijas sacensībām.

Vareetu jau atkal jautaat, lai kaads no LRF laipni izskaidro visa tusinja jeegu, bet gan jau buus kaa pagaajsgad, apvainosies un izdzeesiis komentaarus :D
Izdomajiet taa kartiigi, vai tieshaam griba izprast kategorijas un ko tur veel :D

Kas te notiek?

Iz jaunā SEB nolikuma:

Toyota Hybrid distances dalībniekiem obligāti jāuzrāda LRF licences.
Toyota Hybrid distances ārzemju dalībniekiem obligāti jāiegādājas savas valsts federācijas licences.
Licences var iegādāties Latvijas Riteņbraukšanas federācijā, Grostonas ielā 6b, Rīgā, tālr. 67540605, federacija@lrf.lv.
Virši-A un Mammasdaba Veselības distancēs drīkst startēt jebkurš dalībnieks, izņemot LRF UCI elites licenču īpašniekus.
UCI profesionālo, kontinentālo MTB vai šosejas komandu dalībnieki, ārzemju klubu komandu dalībnieki, juniori, kuri 2014.–2016. gadā bijuši Latvijas izlašu oficiālajos sarakstos, nākamos divus gadus nevar startēt Virši-A distancēs.
Dalībniekiem un komandām, kas vēlas atrasties LRF amatieru riteņbraukšanas rangā, nepieciešams iegādāties Cycling for all vai Latvijas UCI Masters licences.

Interesanti, vai Cycling for all licence ir tā pati licence, kas pieļauj dalību Toyota Hybrid distancē?

Un atbilde uz jautājumu:

2.1 Toyota Hybrid distance
Vīrieši M Elite 1997.-1982.dz.g. 1.-3.vieta Naudas prēmijas Naudas prēmijas, piemiņas veltes
Vīrieši CFA* M 19-34 CFA* 1997.-1982.dz.g. 1.-3.vieta Balvas no Sportland Balvas no Sportl

  • CFA – Dalībnieki, ar Cycling for all licencēm.