LRF 2011. gada Čempionāts riteņbraukšanas krosā.

,Apstiprinu”
Latvijas Riteņbraukšanas federācijas
ģenerālsekretāre:

                                                                                                                                                                               Iveta  Gūtmane
                                                                                       Nolikums

                                                        Latvijas Čempionātam  riteņbraukšanas  krosā.
                                                                      ( ar  brīvas  izvēles  divriteņiem ).


      1.	Mērķis un uzdevums.

Noskaidrot labākos valsts krosa braucējus. Popularizēt riteņbraukšanas sportu jaunatnes vidū, pievērst jaunatni aktīvām un regulārām sporta nodarbībām.

      2.	Sacensību vadība.

Sacensības organizē LRF sadarbībā ar ,NN Sporta klubu”. Tiešā vadība uzdota LRF nozīmētai tiesnešu kolēģijai.
Sacensības notiek saskaņā ar SRS ( UCI ) riteņbraukšanas krosa sacensību noteikumiem. Vienīgā atkāpe - ar brīvas izvēles divriteņiem !!!

      3.	Laiks un vieta.

Sacensības notiek 2011. gada 30. oktobrī Garkalnē (Rīgas novads), starts plkst. 12:00. Sacensību apļa garums - 3 kilometri.

      4.	Dalībnieki.

Latvijas krosa Čempionātā piedalās sportisti šādās vecuma grupās :
Zēni 1997 – 1998 dz. g.
Jaunieši 1995 – 1996 dz. g.
Juniori 1993 – 1994 dz. g.
Vīrieši- Elite 1992.dz. g. un vecāki.

Sievietes-Elite un juniores 1994. dz. g. un vecākas.
Jaunietes 1995. dz.g. un jaunākas.

Vīrieši-seniori I 1980 – 1971 dz.g.
Vīrieši-seniori II 1970 – 1961 dz. g.
Vīrieši seniori III 1960 dz. g. un vecāki.

     5.	Sacensību programma.
  1. starts plkst.: 12:00 Zēni 3 apļi
    Jaunietes 3 apļi

  2. starts plkst.: 12:40 Jaunieši 5 apļi
    Siev.Elite un juniores 5 apļi

  3. starts plkst.: 13:40 Juniori 7 apļi
    Vīr.Elite 7 apļi

  4. starts plkst.: 15:00 Vīr.seniori I, II, III, 3 apļi

        Vērtēšana.
    

Vērtējums katrā vecuma grupā atsevišķi. Uzvar dalībnieks, kurš savā vecuma grupā izcīnījis labāko vietu. Sacensības individuālas.

  1. Dalībnieku uzņemšana un izdevumi.
    Izdevumi, kuri saistīti ar sacensību sarīkošanu sedz Latvijas Riteņbraukšanas federācija un , NN Sporta klubs”. Pārējie izdevumi – dalībnieku naktsmītnes, dienas nauda ( ēdināšana ) , ceļ izdevumi uz komandējošās organizācija rēķina.

  2. Dalības maksa.
    LRF noteikusi dalības maksu - 2 Ls. visām jaunatnes grupām ( zēni, jaunieši, juniori, jaunietes, juniores), pieaugušajiem - 3 Ls. Dalības maksu var samaksāt starta vietā pie sacensību numuru saņemšanas.

  3. Apbalvošana.
    Uzvarētājus 1. – 3. vietas ieguvējus katrā vecuma grupā apbalvo ar LRF diplomiem un medaļām. ,NN Sporta klubs” uzvarētājus apbalvo ar sacensību sponsoru balvām.

  4. Pieteikumi.
    Iepriekšējie pieteikumi jāiesūta Latvijas Riteņbraukšanas federācijā līdz 27. oktobrim plkst.: 12:00, fax. 67540605, e-pasts: sniegs@lrf.lv
    Sacensību dienā reģistrācija un starta numuru saņemšana no plkst.: 10:00 līdz 11:50.
    2., 3. un 4. starta dalībniekiem kuri būs sacensībām pieteikušies savlaicīgi, tiks dota iespēja reģistrēties un saņemt numurus arī nedaudz vēlāk.

Atbildīgais par sacensību sarīkošanu ( sac. organizators ) N. Noreiko. ( 26416161 )

Latvijas Riteņbraukšanas federācija.

Sveicināti kolēģi ! Īsa informācija par jautājumiem, kurus noteikti kāds būtu uzdevis : 1. LRF pieņēmusi lēmumu sezonas noslēguma sacensībās startam pielaist arī dalībniekus bez LRF licencēm. 2. Stara/finiša vieta 400 metrus aiz Garkalnes dzelzceļa pārbrauktuves , pa ceļu Ādažu virzienā(tur pat, kur 2009.gadā). 3. Trase būs pilnībā marķēta 25. oktobra pēcpusdienā ar tradicionālajām bultiņām uz tumši zila fona. Pacentīsimies to izveidot interesantu. Visi tiekat laipni aicināti uz foršu krosiņu.
Ar cieņu Normunds Noreiko,
MTB izlases komandas treneris.

Pēc daudzu riteņbraukšanas draugu lūguma, šodien nomarķējām LRF rudens krosa čempionāta trasi Garkalnē. Marķējums ir tāds pats kā visās LRF rīkotajās krosu sacensībās – sarkanas bultiņas uz tuši zilas plāksnītes fona. Īstenībā manas ,bultiņu” rezerves šogad ir beigušās, tādēļ pietika tikai 95 % no trases apļa (pietrūka apmēram 200 metriem, tieši starta/finiša posmam). Šo posmu nomarķēšu rītdien, izmantojot nedaudz lielākas baltas plāksnes ar bultu un uzrakstu ,Nissan MTB cup”. Ap 12.00. trase būs kārtībā un visi tiekat laipni aicināti uz jauku svētdienas treniņu. Aplis ir nedaudz īsāks tādēļ, ka šoreiz neiekļāvu posmu gar pašu Garkalnes ciematu, jo iepriekšējā reizē tur tika noņemts marķējums. Iespējams, ka vēlāk kādu ,cilpiņu” vēl pieliksim klāt, taču pašreiz nomarķētais posms noteikti paliks nemainīgs .Būtu labi, ja mēs kopīgi izrādītu aktivitāti un nākamās nedēļas laikā trasi kārtīgi iebrauktu, līdz sacensībām vēl ir trīs nedēļas un tik ilgā laika posmā varētu atrasties kāds, kuram rastos vēlēšanās mūsu trases marķējumu sabojāt.
Ar cieņu Normunds Noreiko.

Hei- pēc šārīta rudens lietutiņa-kamēr pirmās drēbītes žūst-pēc pusdienas saulītes uzmundrināti-carbonizētie spečuki,laižam
uz Garkalni .Pirmo apli pamaldāmies ar bultiņu meklējumu,otrajā aplī jau viss super.

       Trase-tiem kam patīk,laicīgi saslēgties un rāpties,kalniņos-pulss garantēts līdz galam.Arī taciņas ar carving elementiem.
        Arī danhilistiem būs ko darīt.Es gan vienu otru kriminālo vietu apbraucu.

        Vēl liels paldies trases Saimniekam.

Nu ko, pirmās pēdas GARKALNES mežā jau ir iebrauktas. Sākumā bija jāpamaldās, bet tad jau bija ok, trešajā un ceturtajā aplī jau viss bija skaidrs un bija laiks domāt par pareizu saslēgšanos. Visur uzbraukt tā arī neizdevās (puls aizgāja kosmosā) un arī DH pārītis bija brrrrr… Skaidrs, ka sezonas nobeigums būs labais (Baloži salīdzinot bija tīrā izprieca)!!!

…jā jā. Par pulsu piekrītu…,bet uzbraukt gan izdevās visur. Atzīšos, nobraukt - nē. Divas vietas liek aizdomāties. Un bultas jau ir visā trasē, sakrāsotas pēcpusdienā. Baudat!..

Sakārdinājāt gan!

Mana jaukā ideja par trīs nedēļas iepriekš nomarķētu krosa trasi izgāzās, jo jau šorīt izrādījās, ka 80 % no vakar saliktajām bultiņām ir norautas un aiznestas. Šodien trasē izliku lielas, spilgtas plāksnes ar bultām, lai atbraukušie sportisti varētu pareizi iebraukt trasi. Plkst. 14.30. norādes novācu, jo atstāt būtu muļķīgi. Pašreiz uz kokiem ir uzkrāsotas baltas bultas, pēc kurām vadoties var gandrīz pilnīgi normāli saprast kā būs jābrauc sacensībās. Vietām uz kokiem ir palikušas arī zilās plāksnītes ar sarkanajām bultiņām, taču nav garantijas, ka tās tur vēl kādu laiku būs. Vienīgais, kā kopīgi varam cīnīties ar Garkalnes kaitniekiem – katru nākamo dienu apmeklēt sacensību vietu un iebraukt trasi tā, lai marķējums tur vispār vairs nebūtu vajadzīgs. Sacensībām tuvojoties marķējumu atjaunosim un pastiprināsim, pašā sacensību dienā protams būs arī metāla barjeras un norobežojuma lentas.

P.S. par pulsu (augšējie ieraksti) varu piekrist, taču nobraucienu, par kuriem būtu jāsatraucas, tur tiešām NAV! Ļoti iesaku visiem, kuriem ir interese un iespējas, vasarā ieplānot brīvu nedēļu un apmeklēt kādas no lielajām, starptautiskajām MTB XCO sacensībām. Jūs noteikti gūsiet neaizmirstamus iespaidus un Jums pilnībā izmainīsies priekšstats par jēdzieniem ,smaga trase” un ,bīstams nobrauciens”.
Ar cieņu Normunds Noreiko,
MTB izlases komandas treneris.

Izklausās interesanti. Būs jāapmeklē šis pasākums

Normund, es tevi saprotu… Carnikavā notiek tas pats! Es domāju ar tām bultiņām un lentēm.

Apsolu,ja kadreiz satikshu kadu markejuma bojataju,noraushu vinam pautus

Ja ir doma nedēļas nogalē izbraukt trasi - vai kāds marķējums ir saglabājies???

…uz priedēm uzpūstas sudrabotas bultas, lai gan iebraukts jau arī ir!..

Publiskā vietā rīkot sacensības ir pilnīgs sviests. Jēkabpilī šogad puišeļi sacensību laikā sagrieza bultiņu uz otru pusi un paši sēdēja krūmos un skatījās kas notiks. Daudzi, ne vietējie uzrāvās.

Visas trases tiek rīkotas publiskā vietā, un neviena nav pasargāta no tāda veida jokiem!
Trase ir laba vistiešākajā vārda nozīmē! Pagājušajā svētdienā bijām aizbraukuši novērtēt un patrenēties. Jāsaka, ka uzbraukt var visur un arī nobraukt. Pirmajā aplī trasi varēja iepazīt, un tad jau varēja braukt drošāk. Apļa garums sanāca aptuveni 1,7 km. Domājām, ka esam nobraukuši greizi, bet it kā nekā - pareizi! Ar bultām daudz maz viss ir kārtībā: vietām krāsa, vietām plāksnītes, kā to ir norādījis Normunds. Būs interesanti! Ar tiem nobraucieniem nav tik traki. Bailīgākiem iesaku savest bremzes kārtībā. Rupjākas riepas (ne gluži dubļu) noteikti dos priekšrocības. Visādā ziņā vajadzēs izmantot visu savu tehniskās braukšanas arsenālu, jādomā līdzi. Labi saslēgties vajadzēs gan tiem, kas uzkalnos brauc kājās, gan tiem, kas nebrauc kājās.
Tiem, kas iecerējuši turp doties pirmo reizi, iesaku kārtīgi iepazīties ar trasi - tas ir ļoti svarīgi, lai nebūtu lieku kritienu.
Visiem vēlu veiksmi!

paldies visiem, kas šodien palīdzēja pēc kritiena nobraucienā! pozitīvais ir tas, ka pati tiku mājās, viss pārējais gan ar laiku :)

par trasi - kā iesācējam 2 apļi ir medusmaize, ja man būtu jābrauc visi paredzētie 5 - būt interesanti :)

kāds varētu iemest karti ar norādēm, kur 7dien starts vai arī no Vidzemes šosejas būs redzamas norādes? paldies

http://g.co/maps/c68z3
Starts no punkta B 150 metrus pa kreisi gar elektrolīnijām.

Šodien trasei pievienojām nelielu ,cilpiņu”. Iepriekš nomarķētajam un ļoti labi iebrauktajam aplim nav mainīts nekas. Jaunais, pievienotais posms ir pats trases sākums, no starta 50 metri, tad pa kreisi, augšā un lejā pa ļoti jauku kalniņu, tad atpakaļ uz jau zināmo apli. Šodien Garkalnē vienlaicīgi bijām aptuveni 40 - 45 cilvēki, tādēļ manāmas pēdas jaunajā posmā jau ir atstātas. Rītdien līdz 12. 00. būs arī marķējums.
Ar cieņu NN.

Droši vien atbildi var atrast UCI, bet tomēr uzjautāšu, kas tiks darīts ar atpalicējiem?

  1. tie tiks “noņemti”, tiklīdz atpaliks no līdera par apli
  2. tiem tiks liegts iebraukt nākamajā aplī, tiklīdz līderis ir finišējis
  3. tiem tiks ļauts nobraukt visu distanci