Gadījums no dzīves.
Nopērku rāmi no velosipēda, kuram pirms manis jau bijuši 2 īpašnieki, kurš intensīvi lietots divas sezonas, protams arī sacensībās, arī akmeņainajos kalnos. Pēc pirkuma un nākošās atdzimšanas atkal par felli rāmis tiek kārtīgi tīrīts un spodrināts.
Tad arī sākās iemesls šim postam : Rāmī tiek konstatēta plaisa.
Kontaktējos ar dīleri, stāstu kas par lietu, arī rāmja vēsturi. Šis problēmai pieiet visai pragmatiski – RĀMIM MŪŽA GARANTIJA taisi bildes un šūti šurp!
Nedēļas laikā, pēc pāris telefona sarunām bija iespēja izvēlēties tieši tādu rāmi kā bojātais, bet ar diezgan ilgu piegādes laiku, vai līdzvērtīgu no jebkura veikalā esošā fellīša. Izvēlējos 2. variantu. Pāris
Īpaši gribu uzsvērt, ka no dīlera puses nebija ne mazākā interese mani atšūt vai kko nomuhļīt sev par labu.
Šis stāsts nav ar mērķi reklamēt kādu konkrētu dīleri vai brendu. Šis stāsts ir par to, kāda attieksme pret saviem klientiem ir Baltajam. Arī par iemesliem kādēļ iegādāties tā vai cita Brenda preces.
…ehh, Tev veicās, ka es tāds neuzmanīgs un pats neredzēju to plaisu…beigās tiki pie jauna rāmja pa lietota rāmja cenu :) :) :)