Sveiciens lietpratējiem un parastiem braucējiem! Šodien bija neliels velo izbraiciens, ap 40 km. Līdz šim domāju ka mans velo ir ok. Velo tāds: http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/bikes/mountain-bikes/product/review-specialized-hardrock-disc-12-46199/
Bet šodien sanāca izmēģināt šādu monstru : http://www.mbr.co.uk/reviews/hardtail/voodoo-bizango-2013
Tagad mēģinu saprast, kādēļ mans velo neiet tik viegli. Manas domas ir par rumbām. Varbūt ka jūs šajos tehniskajos datos varat atrast manu mīklu.
kādas riepas tev? rupjšs, ciets protektors ar drātīm sūdīgi ripo.
Varētu būt ka tādas riepas: http://zzk.lv/lv/product/193/fast-trak-sport/
Vai es 100 metros pamanītu riepu ietekmi?
Katrā ziņā no riepām ietekme ar kārtu būs lielāka kā no rumbām. Ja nu vienīgi gultņi sarūsējuši in ķīlē :)
[quote=Slowmo]Katrā ziņā no riepām ietekme ar kārtu būs lielāka kā no rumbām. Ja nu vienīgi gultņi sarūsējuši in ķīlē :)[/quote]Ja ir parastie bumbiņu gultņi, un tie ir pārvilkti, ripošana varētu būt dikti apgrūtināta.Varbūt rotors visu laiku piespiedies, ja tas ir taisns un resin kluči, pēc skaņas to var arī nepamanīt.Un vispār ir riteņi, kas vienkārši sliktāk ripo…
Apgriez velo un iekustini ratus. Cik ilgi griežas? Ja mazāk par minūti, tad rumbas sūdīgas.
Riepām ar liela ietekme, Zelta vidus RacingRalph ir optimāls dažādos segumos. Aizņemies ratus no otra velo ieliec sev un novērtē kādas ir izmaiņas.
Es precizētu uz stingri slēgtie gultņi vai pārvilkti bumbiņu gūltņu konusi (šaj gadījumā konusi nav pilīnībā jāpievelk jo ieliekot ratu rāmī vēl nedaudz papildus tie tiek saspiesti, vismaz tā runā cilvēki)
Man griežas 20 minūtes. Vari palīdzēt ar padomu, kādas rumbas jāliek, lai grieztos ilgāk?
Nju ne jau tu sūdzies par problēmu. Saveido jaunu topiku, par rumbām kas griežas vairāk par 20 min, un es ar interesi palasīšu par šīm brīnum rumbām.
[quote=jaja]Apgriez velo un iekustini ratus. Cik ilgi griežas? Ja mazāk par minūti, tad rumbas sūdīgas.
Riepām ar liela ietekme, Zelta vidus RacingRalph ir optimāls dažādos segumos. Aizņemies ratus no otra velo ieliec sev un novērtē kādas ir izmaiņas.[/quote]
Varētu jau aizņemties, bet nez vai es viņējā 29 ratus iemudžināšu savu 26 vietā.
Kāds augums?
Manuprāt šeit slēpjas atbilde.
:d
Viss ir galvā. Kā tu izrēķināji ka “monstrs” iet “vieglāk”?
ap 180 laikam būs…
Kas tur jārēķina? To vienkārši varēja just. Liktenīgais brauciens tika veikts mežā.
26 un 29 ripo atšķirīgi. Riepas gan tavam smagas/rupjas Tas var radīt lielāku spēku patēriņu strauji uzsākot braukt. Mežā tam ir nozīme, ja daudz pagriezienu. Bet ja arī pa ielu ir liela atšķirība izjūtās, tad hz
Brauciens ar monstru nebija no kalna lejā?
Bet, ja par tēmu, tad kā te saka - apgriez otrādi un paskaties, vai rati ir apaļi un griežas brīvi, vai nerīvējas bremzes vai gultņi par ciešu pievilkti. Riepas protektors arī noteikti daudz ietekmē - pamatā jo rupjāks, jo lēnāks. Tad vēl riteņa svars, spiediens riepās… Pamaz info sniegts, lai no ekrāna otras puses diagnosticētu.
Stūres formai + pacēlumam, iznesuma lenķim + garumam, sēdekļa materiālam + formai, pedāļiem + pedāļu gultņu tīrībai ir nozīme. Rāmja izmēra atbilstībai augumam, pareizam sēdekļa augstumam. Riepas protektoram.
Bet vispār 26 velo lielākiem augumiem jau psiholoģiski ir gliemezis :)