Kāds būtu tautas viedoklis attiecībā uz attēlos redzamo situāciju? Principā ieklipsēt un izklipsēt jau var. Vai tiešām jāgriež traucējošā gumija kurpēm nost?
man līdzīgi izskatās ar cita ražotāja kurpēm - praksē nekādu problēmu nav. nu varbūt pašā sākumā bija nedaudz grūtāk ieklipsēties, bet pēc pāris izbraucieniem kāja jau piešāvās un šobrīd viss ir ok. iesaku ar griešanu pagaidīt - izbrauc 4-5 treniņus, paklipsē iekšā-ārā un tad vērtē.
Ņemot vērā to ka Tev kurpe ir 44+ izmērs tad pirmais ko Tev jāizdara,jāpadzet cleat atpakaļ lai Tu nepedalētu ar pikstgalu,pēctam jau varēsi ar mierīgu sirdi kurpei to gumijas gabalu nogriezt,km/h tas nietekmēs ne par mata tiesu.
ā, šito es zinu - vēlme kurpi stiprināt pēc iespējas tuvāk ārmalai, lai kurpes iekšmala nedeldē krāsu no klaņa … :))) Vai otrādi - tuvāk iekšmalai, lai kājas ciešāk kopā.
Pa vidu nobīdot, viss taču ir ok un nekas neķeras, vai ne? ;)
Gluži mans komplekts! :)
Ar vēl jauns un neiemēģināts!
Bontrager + 520 + plastmasi rullē! :D
Es istabā dīvāna sēžot ar roku paklipsēju iekšā-ārā, man nelikās, ka k-kas traucētu. Bet man pagaidām viss stāv apmēram pa vidu. Tev nobīdīts uz ārmalu, par ko es ar biju iedomājies, lai potītes nedauzītu.
Paldies Cello par domu - man pagaidām nebij nojausmas, uz kuru galu vairāk bīdīt, būtu pats meklējis labāko. Nu jau ir ieteikums! :) (46 botas)
Manuprāt protektora gumija abās klipša pusēs tieši ir domāta, lai kāja vieglāk atrastu pedāli (t.i. ar kustību no aizmugures uz priekšu kurpe uzslīdētu uz pedāļa malām). Tas ir vienīgais mans skaidrojums kādēļ vispār šis (gludais) gumijas gabals tur vidū ir vajadzīgs.
Piekrītu vairuma viedoklim, ka pirmās grūtības iespējams rada pieradums pie citām kurpēm…
(Ja pēc 4-5 treniņiem ieklipsēšanās neuzlabojas, tad jāmaina viss velosipēds uz karbona :D )
ir tāda lieta, ka tie klīti atšķiras, vieni klīti ir augstāki, citi zemāki, man ar tā ir bijis, kad oriģinālie nodila, uzskrūvēju jaunus, un tie bija zemāki, un spiedās pret zoli.