Kurā servisā var meklēt cilvēkus kuri reāli sajēdz saregulēt rebu ?

Ir Reba SL dakša.
Līdz šim esmu apmeklējis V-Sportu un ZZK pie imantas veloceliņa.
V-Sportā it kā sapumpēja pēc mana svara, bet dakša bija neadekvāti cieta. Cik parunājos… laikam kaut ko ne tā sapumpēja…
Svars ir ~85. Iemauca 10 atmosfēras.

Kādu laiku pabraukāju ar to cieto un tad apciemoju ZZK kur viņu padarīja mīkstāku.
Nezinu ko tas meistars tur izdarīja, bet dakša kļuva tāda… em… nezinu… nu tizla.
Jēdzīgākais bija kad viņa bija jauna un neviens meisters tur vēl nebija neko regulējis.

Likās ka tā ir samērā vienkārša lieta un nav jēgas tērēties uz pumpi… aiziešu uz servisu… džeki iemauks cik vajag uz manu svaru un viss būs kārtībā…
2vi servisi… kuros cilvēki vai nu nezin ko dara, vai dara to pavirši.

Pa kam tagad ir jautājums… kā labāk… meklēt kādu kuram tomēr ir poņa vai lasīt grāmatu un pirkt pumpi?
No sākuma man likās ka dakšas regulācija ir baigi prastā lieta… nu aizvedu uz servisu un pie reizes viņi man tur iemet cik vajag tās atmosfēras… tagad pēc diviem total fail kad sāku domāt par pumpja iegādi un pats tur kaut ko pumpēt sāku aizdomāties, ka ja jau servisa džeki tā nolažoja, vai es pats maz tikšu galā un ka tikai es pats kaut ko tur tā sarēju ka vēlāk jānes uz remontu :)
Kā būtu pareizāk darīt?

Pāles ielā 14, pie Juglas sporta skolas!
http://bikes.lv/Kontakti_us.html

Vispār mani neintersē SIA pašreklāmas, bet gan lietotāju atsauksmes… tām es kaut kā vairāk uzticētos :)
Bet nu… em… ja pie jums aizbrauc, jūs varat uzreiz visu aplūrēt vai velo ir jāatstāj?
Dzīvoju Imantā un kaut kā ne visai vilina kūlšanās pāri visai pilsētai pa n reizēm un vēl jo vairāk ar sabu :)
Cik maksā šis pakalpojums?

Am un vēl… ja jau reiz fokusņiki tad jautājums…
Man ir Focus FatBoy.
Izbrīna tas ka riteņi rāmī stāv nesimetriski.
Ieliec ratu un var manīt ka sprauga, kas paliek starp riepu un rāmi labajā pusē ir mazāka kā kreisajā.
Tā ir kaut kāda megafīča vai vienkārši brāķis?
Šo īpatnību pamanīju stipri vien pēc tam kad velo bija iegādāts un tā kā ikdienā tas neko netraucē tad lielu vērību tam nepievērsu, bet nu tāds viņš ir no dzimšanas :)
Velo pirkts pirms gadiem pieciem… V-sportā.

Dakšai ir atsitiena regulācija … saucamais rebound?.. moš tas jāparegulē. Bet vispār, ja velo pirkts pieci gadi atpakaļ dakšu tomēr derētu atrādīt kādam speciālistam un ja nepieciešams uztaisīt akopi. Gan jau kāds pateiks kur labāk to visu izdarīt …

izlasi manuāli, dabū pumpi un sapumpē pats. meistars nevar zināt vai tev patiks, ja sapumpēs pēc saviem ieskatiem.
izvēlies pumpi, kuram iedaļas vērtība ir piemērota precīzai pumpēšanai. dakšu pumpji ir ar dažādām skalām.

katrā ziņā, ja gribi braukt pats, tad arī pašam ir jāpadomā kā to visu saregulēt… par apkopi arī ir vērts padomāt, ja brauc vairākus gadus ar to dakšu.

par rata nobīdi - jābūt centrā, arī, ja nav V-bremzes.

SIA Veloserviss ir Rokštoka oficiālais pārstāvis vai tml.

nopērc pumpi (16 - 20 Ls) un eksperimentē pēc sirdspatikas. Tas ir kā ar sāli zupā - var visu mūžu variēt.

Sasodīts. Aizmirsās norādīt, ka Reba ir pirkta gadu atpakaļ.
Sacensībās nebraucu, tā ka dakša nav baigi mocīta un nav arī diži veca.
Nobraukti apmēram 2k km.

bobcom
Paldies par norādi.

Apskatījos ražotāja mājaslapā…
http://www.sram.com/en/locator/distributors.php
Ir tāds SIA Veloserviss pieminēts. :)

Kukulītis
Edz… no[pirkt pumpi nav māksla.
Divos servisos biju. Čaļiem ir pumpis ir pieredze… taču rezultāta nav. Tb ir, taču viņš ir vēl sliktāks kā bija uz to brīdi kad dakšu neviens nebija aizticis.
No kā secinu ka tā regulēšana var nebūt nemaz tik vienkārša.
Pie kam, viņi nevis vienkārši sapumpēja neatbilstoši manai gaumei. Nē. Viņi to izdarīja nepareizi.
Uz kādiem rezultātiem tad var cerēt vienkāršs braucējs ?
Pieturējos pie teorijas ka vienkāršāk ir samaksāt cilvēkam tur tos dažus Ls un jams visu izdara kā nākas nevis pats pisinos mēnesi ar to pumpi mēģinot izgudrot riteni :)

Ja pats negribi iedziļināties spiedienos un regulējumos tad baruc uz burusporta servissu Čaka ielā. Bet atceries, ka nav vienas konkrētas un pareizas formulas - tas pasākums ir gana induviduāls ;)

Nezinu, kā tur, bet principā, pēc likuma tam manuālim jābut latviski. ;)
Un attiecīgā iestāde var uzlikt labus sodiņus ;)

palasot lietotaaja komentaarus un “atsauksmes” par servisiem, nerodas skaidrs vai pats velo lietotājs zin/saprot ko viņam īsti vajag un kā kam būtu jāstrādā… rakstīt anotācijas par servisu apmeklējumiem, ja esi tur aizbraucis uzpumpēt dakšu un vēlāk komentēt to vai tas ir izdarīts pareizi vai nē, tikai tāpēc, ka tagad dakša ir par cietu vai par mīkstu, imo ir nepamatota/nekorekta antireklāmas sludināšana. uzticību viedoklim nerada arī fakts, ka braukā ar šķību ratu (vai varbūt pat rāmi) un atzīsti to par normālu.

sezona iet uz beigām - aizved dakšu pie oficiālā pārstāvja uz apkopi un tad arī noskaidrosi vai “nepareizi saregulēts” vai varbūt patiešām kaut kas šai dakšai ir beidzies! nav jau tā, ka jebkurā servisā visiem meistariem būtu jāmāk līdz smalkākajām niansēm saregulēt jebkura ražotāja dakšu.

veiksmīgu visiem pedalēšanu un pareizi saregulētas dakšas!

Braucu ar Reba SL, ļoti laba dakša, ir pašam pumpis un neredzu problēmu dakšu sapumpēt. Uz dakšas ir tabuliņa ar ieteicamiem spiedieniem atkarībā no braucēja svara. Es pumpēju abās gaisa kamerās vienādu spiedienu, bet var ar to variēt un izpētīt dažādus dakšas darbības modeļus. Dakšas regulēšana nebeidzas ar gaisa sapumpēšanu, atsitiena ātrumu arī vajadzētu ieregulēt pareizu. Viens no dakšas spiedienu raksturojošiem parametriem ir tā sauktais SAG, jeb dakšas iesēdiens, kad braucējs sēž uz velo. Intermets ir tik bagāts ar info! Lai veicas!
P.S. pilnīgi piekrītu PTZ komentāram.

PTZ
Loģiski ka nezinu visas nianses par to dakšu, tieši tāpēc vedu jamo uz servisu.
Pēc v-sporta regulācijas viņa bija nereāli cieta.
Nevis tā ka man šķiet ka nedaudz pa cietu, bet reāli cieta. Nebija starpības vai lokauts ir ieslēgts vai nē.
Iespiedās max pa dažiem cm.
ZZK jautāju vai tas ir normāli un tā jābūt viņi pat nedomājot teica ka neesot pareizi.
Ulmaņ gatvē tika izteikts pieņēmums ka emmm ja pareizi sapratu jāpumpē no abām pusēm un cieta bija tāpēc ka bija iemaukts tikai no vienas puses…
Es, protams, atvainojos, bet kāda tur neslavas celšana? Servisi atklāti nolažoja.
Ja nejēdz saregulēt tad lai neņemās darīt.
Tad arī nebūs negatīvas atsauksmes.

Reku parunaa ar Salvis21 mosh laus piepumpeet Tev dakshu ar savu pumpi.

tārad stāstu!
braucu ar rebu SL nu jau 3gadus, kilometros,kādi ~2500būs
regulēju pats,jo uzskatu,lai tiešām kko ūber no viņas izspiestu,jādod tjūninga firmām,ar ko lv neviens aizraujas!
sveru 65kg, pumpēju tā priekš 70kg(tur uz dakšas ir tabula ar svariem un spiedieniem)
atsitienu aizskruvēju līdz galam uz zaķīti(visātrāko) nu un 1/4daļu pilna apgrieziena atpakaļ,tas tā,māņticībai!
tipa viss!
tiesa,parasti braucu ar saslēgtu dakšu,patīk labāk,kad ir tāda cietāka!
tipa viss!
visa šī laika gaita ir bijis tikai viens serviss,jo lokauts bija aizgājis pa pieskari.

varbūt mana pieredze nāks Tev par labu!
;)

piekritu ptz kungam, izklausas ka klients tiesam nezin ko un ka grib, un ka daksa bija laba noperkot ( nez vai vispar bija sapumpetua utt. ) bet izklausas ka pec katra servisa apmeklejuma bus kadas negaacijas,un ka ieksh zzk nav detalju ko apskatiit, nu detaljas tur ir jo ulmanjgatves zzk ir vairumbaaze un viss tur salikts pa plauktiem, tik miinuss tas ka klienti tiesaam neredz visu,bet ja ir kaada ideja ko cilveks veelas tad uzjautajot pardeveejiem varees aptausti to kas ir, jo biezi jau puse padarita darba ir atkariga ari no klienta.un atbildes jau servisos tiek dotas uz uzdotajiem jautajumiem, dazreiz jautajumi tiek formuleti taa ka atbilde ir taa ko klients velas dzirdeet.
bet sitas teksts viss bija par to ka to daksu sareguleet, uzpumpeet utt. jau nav gruuti peec parametriem, daksu tabulinjaam utt. bet vai taa tabulinja sader ar klienta kaprizeem, ja viss pareizais peksnji klientam nepatiik :) ko tad ? tad diesam kaa te rakstiija dabon pumpiiti un paeksperimente, varbuut atradiisi kaadu sev tiikamu spiedienu, un ja jau ritens ir tik ilgi tad tiesaam aizved pie dakshas oficialajiem dileriem uz apkopi,iztiiriit utt.

Atkārtoju… nav runa par manām kaprīzēm.
Ja servisā uzpumpē dakšu it kā pēc mana svara, bet jāmai max gājiens ir ~1/4 nu tas ir diezgan objektīvs rādītājs.
Labi… es esmu kaprīzs lohs… bet ko tad lai saka par Imantas ZZK čaļiem kuri vienbalsīgi apgalvoja ka tādai tai dakšai nav jābūt ?
Arī kaprīzi idioti?

Šodien pats zvanīju uz Ulmaņa gatves ZZK… šie gan paši solīja zvanīt kad velo būs gatavs, bet laikam bija aizmirsies. Redzēs kā šie būs sataisījuši.
Kā jau iepriekš minēju… pašam ir bail ķerties pie regulācijas, ja jau servisa čaļi pieļauļ lažas… ko tad es tur bāzīsies.

Pag, pag, pag… 1/4 gaajiena kuraa briidii? Tas tachu ir normaali ja nobraucot no trotuaara apmaliites vai “uzkachaajot” ar rokaam nevari dabuut pilnu gaajienu dakshai. Iedod kaartiigi “cukaas” un tad skaties tev paliek “liekais” gaajiens vai nee… jo man piemeeram gan 24h gonkaa, gan te dazhos aatrakos nobraucienos ESP, savu FOX F80RL kura ir sapumpeta cietaka neka pec tabulas reizem ir izdevies netisham “izsist cauri” Tas protams pie asa shuupojiena @ paliels aatrums, bet nu tomeer…

Btw sportiskai dakshai nav jaaabuut miikstai kaa vecam atsperu matracim “uz tausti” bet gan jaanodroshina max sakjere… :)

Taa ka beidz te kuuminsh kapriizeeties un nopeerc pumpi… a to naaksies arii kompjus/servakus nest uz servisu lai saliek “pareizos draiverus” devaisiem :D

nu tad palaid gaisu ārā!

es nopirku sev pumpi un tagad nekretinēšu servisos “iepriekš bij labĀK REGULĒ VĒL!”

Atsitiena ātrums (kas arī nav mazsvarīgs pareizai amortizatora funkcijai) ir jāieregulē tāds, lai amortizators “izlaiza” nelīdzenumus, savādāk no tās dakšas tikai pus jēga vien ir. Piemērs: par lēnu, viens aiz otra sekojoši nelīdzenumi, uz pirmā dakša nostrādā otrajā ar bliezienu ietriecas no augšas, jo vēl nav atspiesta atpakaļ. Par ātru, nelīdzenuma augšgalā dakšas atspere vēl metīs tevi papildus uz augšu. Atrodi kādu vietu, kur ir viļņaina virsma, bedres vai citi viens otram sekojoši nelīdzenumi, paeksperimentē, un redzēsi būtiskas atšķirības.