Alumīnija šosejnieks ar karbona dakšu, drop-in bļodām, skrūvējamo hollowtech II monobloku, rati ar 9mm QR, nobraukums ap 10k. Minot pedāļus gan uz priekšu, gan atpakaļ, ja stūre (attiecīgi arī viss velo) tiek “mētāta” no viena sāna uz otru kā sprintā vai nopietnākā kāpumā, dzirdams pretīgs krakšķis it kā no BB rajona. Monobloks gan nešķiet problemātisks, tāpēc diez vai tas ir trokšņa avots. Man šobrīd ir divi varianti - stūres bļodas (brīvkustības nav, bet gultņu bumbiņas šķiet padilušas) vai rati (varbūt par vaļīgu taisnie spieķi?). Ratus varētu samainīt, bet vai trokšņa nepazušanas gadījumā tās tiešām būs bļodas? Ar bļodu miršanas vaidiem līdz šim neesmu saskāries. Idejas? Lūgums nepieminēt stuti.
Uztaisi apkopi aizmugurējai rumbai. Izjauc, izmazgā un saliec pa jaunu.
Vēl viens variants - apskati, vai pārslēdzēja gailītis nav atskrūvējies/vaļīgs. Bet šis vairāk gadījkumā, ja krakšķis ir tieši uz kārtīga miniena, kad kāpumā vai sprintā ceļas kājās.
Vai stūres bļodās, gultņos nevar iepilināt kādu šķidrās eļļas pilīti? Ja turpinās krakšķēt, tad jāmeklē citur.
Attaisīt/aiztaisīt ekscentrus mēģināji?
Paskaties vai klaņi kārtīgi pievilkti, pedāļi pievilkti. Kā arī ekscentri mēdz būt krakšķīgi, pamēģini eļļas pilīti uz ekscentra galiem iekšpusē uzlikt, man tur arī ir krakšķis bijis. Stūrei un iznesumam uzmet aci vai viss pievilkts. Bet es liktu likmi uz ekscentriem, ja monobloks viss čotka.
Aizmirsu pieminēt, ka no visa setupa rati ir vissvaigākie - 1.5-2k km. Slēgto gultņu rumbai pa šo laiku nevajadzētu būt nekam notikušam.
Paldies visiem par idejām! Ekscentrus attaisījis, pievilcis mazliet vairāk esmu. Kārtīgi notīrijis gan ne. To izdarīšu. Monobloks, klaņi, zobratu skrūves, pedāļi bija pirmais, kam izgāju cauri. Kā minēju - visjocīgākais ir tas, ka krakšņ arī tad, ja minu atpakaļ (tātad bez slodzes) un sasveru velo uz vienu, otru sānu. Vienubrīd likās, ka izdodas ko līdzīgu atkārtot turot priekšējās bremzes, uzliekot mazliet svaru un grozot stūri pilnā amplitūdā, tāpēc apskatīju gultņus. Jutu skaidiņu čirkstoņu, bet nelikās, ka tas varētu šādu efektu radīt. Mazliet iesmērēju ar smēri, saliku atpakaļ. Vārdu sakot, dienas kārtībā ķēdes noņemšana un trokšņa atkārtošana bez tās, ekscentru pārbaude, ratu nomaiņa. Sakat, ka stūres bļodas tās tiešām nekādi nevar būt? :(
Ekscentri un Vietas kur tie turas rāmī. Iztīrīt un sasmērēt ar smēri.
Monobloks, stūres bļodas, aizmugurējie spieķi, nepievilkti ekscentri/gailis, plaisa.
Km nav rādītājs ratiem. Man atnāca jauni vision karbona rati, pēc 300km jau bija krakšķis, izjauca rumbu, satīrīja un viss bija ok.
Aizmirsu pieminēt, ka no visa setupa rati ir vissvaigākie - 1.5-2k km. Slēgto gultņu rumbai pa šo laiku nevajadzētu būt nekam notikušam.
Paldies visiem par idejām! Ekscentrus attaisījis, pievilcis mazliet vairāk esmu. Kārtīgi notīrijis gan ne. To izdarīšu. Monobloks, klaņi, zobratu skrūves, pedāļi bija pirmais, kam izgāju cauri. Kā minēju - visjocīgākais ir tas, ka krakšņ arī tad, ja minu atpakaļ (tātad bez slodzes) un sasveru velo uz vienu, otru sānu. Vienubrīd likās, ka izdodas ko līdzīgu atkārtot turot priekšējās bremzes, uzliekot mazliet svaru un grozot stūri pilnā amplitūdā, tāpēc apskatīju gultņus. Jutu skaidiņu čirkstoņu, bet nelikās, ka tas varētu šādu efektu radīt. Mazliet iesmērēju ar smēri, saliku atpakaļ. Vārdu sakot, dienas kārtībā ķēdes noņemšana un trokšņa atkārtošana bez tās, ekscentru pārbaude, ratu nomaiņa. Sakat, ka stūres bļodas tās tiešām nekādi nevar būt? :([/quote]
Uzgriez austiņās skaļāk mūziku un brauc priecīgs ?
Klausies Mūsiņu https://train2win.cc/podcast
rutracker.net /hi-res/stereo jazz