Sveiciens. Esmu nonācis pie klaņu maiņas …
Un te nu man rodas vēlme, paņemt bik lielākus… šobrīd ir 2*9 sistēma ar 22/36 priekšas zobratiem. jautājums, vai bez kkādām vērā ņemamām problēmām varu uzlikt vietā 26/40. tā teikt iegūtu pāris km/h max ātrumu… :-) skaidrs ka ticamākais ka vajadzēs 2us posmus ķēdei likt klāt. ķēde tikko jauna uzlikta, pieliks klāt tos posmus.
Uzlikt var, bet jāskatās lai lielais zobrats neķeras aiz rāmja. Tas protams ārstējas ar spacer’iem, uzliekot tos zobrata puse un līdz ar to mazliet viņu nobīdīt uz ārpusi. BET, jāskatās vai monobloks un klani to atļauj + cik stipri ši nobīde izmainīs chain line.
Būtu arī jāpārbauda, vai priekšējais pārslēdzējs paredzēts uz 40T. Visticamāk, ka nebūs problēmu, it sevišķi , ja pārslēdzsj stiprinās ar žņaugu (clamp type). Bet šis ir jāpaŗbauda, piem, vai kaut kas netraucē, lai pabīdītu pārslēdzēju uz augšu. Jebkurā gadījumā priekšējais pārslēdzējs būs jāpārregulē.
Super, paldies par padomiem. ticamākais ka būs arī jauns monobloks, jo klaņus dabūt nost nevar, klaņi ALU, un spectoolis jau kāpj laukā ar visu vītni… jādomā kā to visu izjaukt. iespējams arī priekšas pārslēdzējs būs cits, nav ticības esošajam microshift…
Tieši noskatījos interesantu video par šo tēmu. No 9:50 iet runa par MTB zobratu izmēru, kēdes efektivitāti utt.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=uE7CqgRkD8c
[quote=ptsns]Tieši noskatījos interesantu video par šo tēmu. No 9:50 iet runa par MTB zobratu izmēru, kēdes efektivitāti utt.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=uE7CqgRkD8c[/video][/quote]
Train2Win podkāsta vienā no Aero as Fuck epizodēm šo latviski apspriež - ja nu kādam interesē, bet angļu valoda nav tuva.