Ķivere plus rīga, vecrīga un citur LV?

Kā ir ar ķiveri, policisti pievērš uzmanību, liek sodus. Doma vasarā pa Rīgu, un citām pilsētām braukāt, kāda ir jūsu pieredze?
Un kāds ir sods par atrašanos bez ķiveres?

Paldies.

Pēc noteikumiem ķivere nepieciešama tikai bērniem.

Iesaku bez ķiveres vispār nekāp uz velosipēda ! Es tā daru kopš Rīgā uz veloceliņa nolikos tā, ka ķivere bija metama.

Pagaidām nav stādinājusi, un arī par obligāto priekšējo lukturi tumšā laika ar paveicās.
Gan jau ka policistiem mēdz būt īpašās dienas, kad var paņemt par jebko.

lukturi tumšajā laikā gan obligāti vajag, galīgi neforši ja pa tumsu kāds brauc pa veloceliņu un vēl ielas apgaismojums nešancē kādā vietā :| lētie varianti ir dabūjami pat pa 5Ls un ir gana labi, lai varētu vieglāk pamanīt velobraucēju tumsā …

Es braukšanu ar ķiveri atbalstu,ir pašam bijuši pāris kritieni,kur ķivere ir palīdzējusi galvai palikt veselai.

  1. Braukt ar velosipēdu pa brauktuvi vai nomali pilngadīgas personas pavadībā atļauts bērniem, kas nav jaunāki par septiņiem gadiem. Bērniem šajā gadījumā jālieto aizsprādzēta aizsargķivere.
    Ja esi pilngadīgs, tad ķiveri vari nevalkāt.
    Bet CP var izčakarēt, piemēram, par šo
    abos sānos (riteņos) jābūt aprīkotam ar diviem oranžiem (dzelteniem) gaismas atstarotājiem, kā arī priekšpusē jādeg baltas gaismas lukturim, bet aizmugurē – sarkanas gaismas lukturim. Ja lukturu nav vai tie nedarbojas, velosipēdam priekšpusē jābūt aprīkotam ar baltu atstarotāju, bet aizmugurē ar sarkanu atstarotāju.
    Neesmu redzējis daudz MTB, kuriem spieķos būtu atstarotāji. Bet vispār, man jau liekas ka varbūtība ka CP piesienas pedāļu minējam ir stipri minimāla, ja vien viņu acu priekšā kādus rupjus sūdus nevāra.

Eu, nemaldināsim, lūdzu, tautu! Punktam sākumā ir piebilde:

Nekur nav teikts ka atstarotājem jābūt lieliem un ka tiem jābūt tieši spieķos :) Kur ir problēma uzlīmēt pāris atstarojošas strīpiņas uz aplokiem? :)

ja nekļūdos, tad ir arī riepas ar atstarojošu līniju sānos

Jā, piemēram, Schwalbe Marathon Plus, bet tā līnija nav visai noturīga.

Smart Sam arī redzēts ar atstarojošiem sāniem uz jauna CUBE Fanā … arī Hurricane it kā esot ar tādu līniju

Man patīk diskusijas jautājums, protams ka bez ķiveres nevar kāpt uz velo. Arī pēc piena braucot. Pie mūsu auto braucēju kultūras ķivere un pāris atstarotāji vai lampiņas nāk tikai par labu. Un pat uz nelieliem kritieniem, ar galvu pret cietu ķermeni, var būt paliekoša nozīmē. Tāpēc nedod dievs iegūt kādu uz mūžu paliekošu traumu tikai ķiveres nezuvilkšanas dēl, būtu diezgan muļķīgi.

Domāju, ka neviens, kas dzīvē redzējis kā izskatās velosipēdista galva pēc straujas “apstāšanās” pret asfaltu vai citu cietu segumu, nefantazēs par pārvietošanos bez ķiveres arī “pēc piena”. Arī es biju pie tiem neticīgajiem līdz sanāca redzēt, kopš tās dienas uz velo bez ķiveres vairs nesēžos. Sevišķi pilsētā.

Vārdusakot, ir tā, ka braucēju velodrēbēs un ķiverē autobraucējs respektēs vairāk, ne vienmēr, bet tā ir. Tas nozīmē, ka būs jāpiedzīvo tomēr mazāk tādu brīžu, kad, piemēram, autiņš tev nogriež ceļu, jo viņam jāveic labais pagrieziens vai jābrauc sētā. Konkrēti ekipēts tu šoferītim liecies daudz ātrāks braucējs un viņš ar to rēķināsies pagaidīs līdz tu būsi aizminis garām. Bet, ja tu izskaties pēc parasta svētdienas braucēja, tad pirmā doma ir: ko tas muļļa ellē dara uz braucamās daļas? Tā nu tā prāts ir iekārtots.

Zis eint true, mai friend. Vismaz ne pēc britu pētījumiem. Šie bija pētījuši cik plaši apbrauc dažādi ģērbtus velosipēdistus. Kā reizi velosipēdiski pareizi apģērbtiem braucējiem tuvāk gar sāniem brauca un vairāk vietas deva vecmammām ar plīvojošiem svārkiem. Skaidroja to kā lielāku autovadītāju uzticēšanos nopietni ģērbtam velosipēdistam. Var iekš gizmag pameklēt rakstu

Par to apbraukšanu pilnīgi piekrītu, tā viņi dara arī šeit, bet tā ir piesardzība, ne respektēšana. Un tas, ko es rakstīju par ceļa nogriešanu, ir no manis paša ikdienas. Man vienkārši krišana uz galvas nav aktuāla un pietiek laika ievērot dažu šoferīšu uzvedību. Bet drošība pirmajā vietā, un ja kāds nejūtās par sevi 100% pārliecināts, tad braukt bez ķiveres nav 100% gudri.

Satiksmē jau nu gan nepietiek būt pārliecinātam par sevi par 100%, tur ir vel simtiem neprognozējamu dalībnieku un nezināmu faktoru, par kuriem nekādi nevari būt pārliecināts. Tāds arguments drīzāk der sacīkstēm, kur visi ir maksimāli koncentrējušies, brauc pārsvarā vienā virzienā, puslīdz saprot un ievēro spēles noteikumus un trase cik-necik slēgta. Tā kā braukšanai, pēc piena vai nulseptiņ, pilsētā ķivere ir vēl nepieciešamāka nekā sacīkstēm vai vēl kādiem ‘nopietniem’ braucieniem - protams, ja vienīgais arguments ķiveres uzvilkšanai nav milicis ar mapi…

ķiverē (nelāgs ieradums) un ikdienas drēbēs. šoferi vairāk respektē un tāpat nobrauc garām ar pāris centimetru atstarpi.
ja nav alerģija vai galīgas antipātijas es arī iesaku pārvietoties ar ķiveri galvā - drošāk (domā [p]ar galvu).

Šodien biju aculiecinieks Biķerniekos vienīgajam krešam TT gonkā - tiešais trāpījums galvai