Ķivere ir jāmaina?

Es krītot drusku saskrāpēju ķiveri, bet nekur neizkatas, ka ir ieplīsis.
Vai ķiveri ir jāmaina? Man teica, ka jāmaina, ja ir kritiens bijis, jo viņa vairs neamortizē kritienu…
Kā īsti ir?

Ir jāmaina, ja tā dabūjusi triecienu, jo trieciena amortizēšanas brīdī mainās tās iekšējā struktūra, – tā ir izpildījusi savu tiešo uzdevumu.
Tev gan pašam labāk zināms, cik liels un nozīmīgs bija kritiena trieciens. Ja tas nebija liels, un ķiveri esi lielākoties tikai saskrāpējis, tad var arī nemainīt. Protams, ja vien neesi fanātisks estēts. :)

Braucot pa nezināmām vietām, reizēm gadās dabūt pa ķiveri ar koku zariem, bet tas jau nenozīmē, ka katru reizi prasās mainīt pret jaunu. :)

iesaku ari treninos likt kiveri jo nupat ka braucot smagais pacela no cela palielu skruvi un man pa galvu labi ka kivere bija

trenniņos braucot bieži redzu tā sauktos “nopietnos braucējus” bez ķiverēm, tikai lakatiņā vai nāģenītē.

personīgi velku ķiveri vienmēr treniņos, kā arī tūrisma braucienos … nekad nevar zināt ar ko var dabūt pa galvu

Ja pagalmā jāpārvieto auto,arī tad piesprādzējos (baigais ieradums)
Ja uz velo uzkāpju,lai nobrauktu kaut dažus metrus - arī tad prasās ķivere.
Pieradumam liels spēks :)

Pagājšnedēļ uz Brīvības ielas redzēju Raivi Belohvoščiku braucam, domājams treniņā Siguldas virz. Visnotaļ ar ķiveri. tā kā par to “nopietnību”…

tapēc jau “nopietnība” ir pēdiņās :)

Nemainīšu ķiveri, jo trieciens nebija tik stiprs, lai noteikti būtu jāmaina :)
Paldies

Agrāk arī sacensībās brauca bez ķiverēm, bet tagad novērojama tendence, ka aizvien vairāk lieto tās arī treniņos.

Man liekas, ka UCI pieņēma lēmumu par obligātajām ķiverēm sacensībās pēc tam, kad 2003 (?). gadā nositās A. Kiviļevs braucienā Parīze - Nica.

Man liekas, ka UCI pieņēma lēmumu par obligātajām ķiverēm sacensībās pēc tam, kad 2003 (?). gadā nositās A. Kiviļevs braucienā Parīze - Nica.[/quote]
Tā arī ir, sīkāk angļu mēlē: http://velonews.com/article/3845

Bieži vien par ķiveri aizdomaajaat tikai peec 1. avaarijas :( Ķivere ir baigi labaa lieta ir lietuu :) Interesanti, kaa izskataas pamatiigi sasista ķivere, kaada tai buutu plīsuma vieta?

Man tā bija vienkārši pārlūzusi gandrīz uz pusēm. Reiz gadījās piedzīvot kritienu, bet neko - ķivere saglāba galvu, bet sevi nē.

Vienmēr braucu ķiverē. Ar laiku viņu pat nepamani.

Atceros, ka pirms gadiem 2 vai 3 kurzemes SEB trasē viens esot kritis gandrīz pašā startā. No ķiveres, kas bija kritējam galvā, bija palikušas tikai plastmasas un plutaplasta gabali. Ja kādam nezinātājam jautātu, kas tas ir, diezvai viņš pateiktu, ka tā ir ķivere.
Tā man finišā aculiecinieks izstāstija!

Ir viens drošs veids kā pārbaudīt ķiveri.
ņem un no visa spēka saspiet to no sāniem, gan gareniski (no priekšas un aizmugures) gan škērsām (no sāniem). Ja ķiveres struktūra ir izjaukta, tobiš ķivere ir ieplaisājusi, tad vai nu kļus atklāti redzams plaisas (kuras ar katru spiedinu palielināsies) vai arī būs dzirdama tāda kā čīkstoņa, kas iztiekti liecinās ka ķiveres daļas kaut kur “staigā” un rīvējas.
Bet ja tikai skrāpējums, tad šķiet jau uzriezi tā manta nav laukā metama.
P.S. Par to pieredzi. Bij laiks kad treniņos nevilku ķiveri. Tad reiz iekritu sūnās, un sapratu ka lakats nepalīdz:) Sāku valkāt ķiveri. Pagājšvasar treniņā tā noliku uz akmeņiem, ka salaucu ribu. Piecemējos ar galvu, akmeņainā grantī palika ķiveres nospiedums. Bet galva vesela.
Tā kā, godātie kolēģi, VALKĀJIET ĶIVERES. (Jo savu akmeni vai grāvi nedzirdēsi:) )

Apmēram šādi…

Skaisti, Wrongway:) Vai Tā Tava ķivere? :)

Mana, mana…