Ķēdes mierinātājs, aizm. pārslēdzējs - ko darīt ?

Tīrot ķēdi un veicot nelielu apkopi, ieraudzīju, ka aizm. pārslēdzējs, kad ķēde uzmesta uz aiz. lielā zobrata, atrodas “nežēlīgi” tuvu spieķiem, pat pieskaroties tiem, riteni griežot.
Uz aci gan pārslēdzējs, gan mierinātājs ģeometriski izskatās normāli, nav saliekti vai kā savādāk bojāti, arī slēdzas normāli.

Kas tur var būt par vainu ? Pārslēdzējs “beidzies” ? P

Slēdzis ir Alivio, sezonā (aprīlis - oktobris) nobraucu ap 1500km, trešā sezona šim slēdzim.

visticamaak raamja kaajinja, vai gailiitis kaa krievi saka, ir saliekts. shii shaize ir biistama - paarsleedzeejs var ielidot spiekjos un daudz kas izniicinaasies.

vai ir atsevišķi (bez rāmja) nopērkama rāmja kājiņa, pie kuras stiprinās aizmugurējias pārslēdzējs ?

Manam rāmim tā skrūvējas nost, tāpec domaju, ka varētyu nomainit. Jau otrs aizm. pārsl. sašķiebies.

Un vispār, vai darbojas XT grupas aizm. slēdzis ar 8 ātrumu kaseti un ķēdi ?

atliec atpakalj, vai samaksaa 2+ ls par profesionaali veiktu operaaciju.
taada ir shiis detaljas funkcija- saliekties pie trieciena.

“atliec atpakalj,”

šo atliekšanu vislabāk dara tā, ka izņem to skrūvu (buksi ar vītni galā) no pārslēdzēja, ieskrūvē to stingri vienu pašu rāmī, uzmauc buksei cauruli, un ar to kā sviru paloca gailīti, lai bukse stāvētu paralēli riteņa asij un ‘strogo’ horizontāli. Locīšana jāveic ar ieskrūvētu riteni.

omg, tas nu gan ir sarezhgjiiti. bez tam ar Sram paarsleedzeeju tas ir arii neiespeejami.
skatoties cik miiksta kaajinja. ja galiigi miiksta, nekas pat aaraa nav jaaskruuvee.
bet staastiit jums kaa labaak izdariit manu darbu, nav diez ko laba ideja :)

Vislabāk glabāt instrumentu krājumā tādu stieni ar attiecīgo vītni galā…

To Fubar

kuraa darbnicaa to var izdarit profesionaali, ie Tevis piemeram, bet kur tas ir ?

pie manis tas ir Laachpleesha 26, un taa nu ir proceduura “atbrauc- uzreiz izdaram- aizbrauc”
ja kas 26565222. darba laiks diezgan nenoteikts, var arii vakaros.