Kaspara Velo Serviss Jelgavā

| Velosipēdi | Slēpes | Serviss |

www.activsport.lv | info@activsport.lv | Satiksmes iela 3, Jelgava | m.t. 25999905
Darbdienās 10:00 - 21:00 | Sestdienās 10:00 - 20:00 | Svētdienās 12:00 - 18:00
http://facebook.com/KasparaVeloServiss | http://twitter.com/ActivSportLV

Ja velo ir servisā, tad sanāk braukt ar auto :)

Veiksmi biznesā!

Strādāju līdz vēlam, vēlam vakaram lai neveidotos garas rindas un cilvēks savu velo varētu saņemt maksimāli ātri.

Ikoniņa ne pēc kā neizskatās…

Sakopies pēc SEBa! Šonedēļ brauc ciemos ar šīs sezonas SEB kalnu divriteņu maratona numuru un saņem -30% velo servisa darbiem. Atlaide neattiecas uz pilnu rata pārspieķošanu un pilsētas tipa velosipēdiem.

Rīt, 10.februārī, no 7:00 līdz 9:00 pie ActivSport telpām, placītī, kur atrodas Jelgavas karte, sadarbojoties ar Pepijas velomāniju, skaitīsim velosipēdistus un cienāsim ar cepumiem un siltu tēju. Mums patiess prieks par katru, kurš brauc uz darbu ar velosipēdu un vēl vairāk par tiem, kuri to dara arī ziemas salā. Pat ja Tavs maršruts neved garām mums, aicinām izmest līkumu

Ja cilveks nav ikdienas velobraucejs bet brauks iedzert teju ta bus nepreciza skaitisana

Mums nav nevienam ar cipariem jāatskaitās, mums vienkārši ir prieks par katru, kurš šajā ziemas salā uzkāpj uz ričuka un iespēju robežās katru cenšamies atbalstīt ar tiem līdzekļiem, kas mums pieejami.


Nu tā. Beidzot mūsu pirmais prototips ir gatavs un tiks nodots testēšanai mazām un ašām kājelēm. Protams, ir lietas, kas vēl tikai top - piemēram, metāla plāksnītes, kur stiprinās rati - būs no metāla(pagaidām nav izlemts, ner.tērauds vai alu) cnc izgrieztas un gaumīgas, kā arī rati būs citi un aizmugurē būs resnāka riepa, lai braucamais atgādinātu motociklu. Sēdeklis standartā būs tāds pats kā stūres rokturi, taču to varēs uzstādīt individuāli. Protams, arī koksnes apstrādes līdzekļus pircējs varēs izvēlēties individuāli un lietosim tikai Latvijā uz eļļas bāzes ražotos dabīgos koksnes apstrādes līdzekļus, piemēram, lineļļu. Stūre veidota no ozolkoka un dakšas konstrukcijā tiek izmantoti gultņi, nevis bukses. Skrejritenīša rāmis ražots tepat Jelgavā, prasmīga galdnieka Jāņa rokām.

Beņķis mazam bērnam ir daudz par lielu

izskatās tieši tikpat drausmīgi, kā tas lielais fonā

Man gan nešķiet, ka ar izskatu būtu tik traki.
Bet vai stūre nav pārāk zemu attiecībā pret sēdekli? Sanāk riktīgi sportiska uzsēde :)

Skrejritenim paredzētais sēdeklis bildē nav redzams. Esošais ir ielikts tāpēc, lai cilvēki nejautātu - kāpēc nav sēdeklis :)

Runāt par lielo būtu lieki, jo daudzās izstādēs, semināros, kā arī klienti veikalā ir to ievērojuši un visi izrāda interesi par to, kā arī ir uzradušies cilvēki, kuri vēlas ar mums sadarboties un ražot šādus aparātus rūpnieciski. Atgādināšu, ka tas nav velosipēds, bet gan elektromobīlis.

Ņemot vērā lielo klientu pieplūdumu, esam pagarinājuši darba laiku un tādējādi samazinājuši rindu velosipēdu apkopei un remontam.

Darbdienās 10:00 – 22:00 | Sestdienās 10:00 – 20:00 | Svētdienās – zvanīt

Sveiciens pavasarī!
Strādājam, neguļam!
Ja velosipēdam kaut kas neripo, gribas ko uztjūnēt vai nopirkt jaunu velosipēdu, tad dodamies ciemos uz ActivSport Rīgas ielā 67, Jelgavā.
Esam klientiem ļoti draudzīgi un esam atvērti arī vēlu vakarā, lai arī pavisam darbīgie un aizņemtie varētu tikt pie salabotiem velosipēdiem!
Atgādinām, ka mūsu Facebook lapā ir like un share konkurss, ar iespēju tikt pie jauniem pedāļiem
https://m.facebook.com/ActivSportJelgava/

Lai labi ripo!

[quote=ActivSport]
Nu tā. Beidzot mūsu pirmais prototips ir gatavs un tiks nodots testēšanai mazām un ašām kājelēm. Protams, ir lietas, kas vēl tikai top - piemēram, metāla plāksnītes, kur stiprinās rati - būs no metāla(pagaidām nav izlemts, ner.tērauds vai alu) cnc izgrieztas un gaumīgas, kā arī rati būs citi un aizmugurē būs resnāka riepa, lai braucamais atgādinātu motociklu. Sēdeklis standartā būs tāds pats kā stūres rokturi, taču to varēs uzstādīt individuāli. Protams, arī koksnes apstrādes līdzekļus pircējs varēs izvēlēties individuāli un lietosim tikai Latvijā uz eļļas bāzes ražotos dabīgos koksnes apstrādes līdzekļus, piemēram, lineļļu. Stūre veidota no ozolkoka un dakšas konstrukcijā tiek izmantoti gultņi, nevis bukses. Skrejritenīša rāmis ražots tepat Jelgavā, prasmīga galdnieka Jāņa rokām.[/quote]

Trakie cilvēki! (Pozitīvā nozīmē :) ) Bezpedāļnieku tirgus ir ļooooti piesātināts.
Ja esat pārliecināti, ka sporta segmentā iekabināsiet (svars/cena) Strider Pro, vai hipstersegmentā ar dizainu pārspēsiet Brum-Brum, Leg&Go, vai Dip Dapu, tad tik uz priekšu!

Nav slikti.
Manuprāt viena niša varētu būt rezerves daļas, vai maināmi aksesuāri. Pāris lietas kas ienāca prātā:

DipDap koka rāmis pa dubļiem braukājot baigi nolietojas, paliek melni pelēks. Jārēķinas ar to ka jāpāreļļo un jāmazgā.
Sēdekļa polsteris daudz braucot arī nodlilst, vajadzēs meklēt šuvēju kas uztaisa jaunu.
Noteikti vajag nerūsējošā tērauda skrūves. Ziemā pa sāli braucot rūsa uzbrūk. Ratu diskiem iekša stipri bēdīga. Alumīnijs varbūt būtu labāk.

Tiem, kam apnikušas rindas, droši gaidīti pie manis ciemos, beidzot rinda ir samazinājusies.
Kā jau vienmēr - strādāju katru dienu, arī svētkos.

xc.lv lietotājiem serviss bez rindas. Iepriekš gan vēlams pazvanīt un sarunāt ierašanās laiku.