Sakopies pēc SEBa! Šonedēļ brauc ciemos ar šīs sezonas SEB kalnu divriteņu maratona numuru un saņem -30% velo servisa darbiem. Atlaide neattiecas uz pilnu rata pārspieķošanu un pilsētas tipa velosipēdiem.
Rīt, 10.februārī, no 7:00 līdz 9:00 pie ActivSport telpām, placītī, kur atrodas Jelgavas karte, sadarbojoties ar Pepijas velomāniju, skaitīsim velosipēdistus un cienāsim ar cepumiem un siltu tēju. Mums patiess prieks par katru, kurš brauc uz darbu ar velosipēdu un vēl vairāk par tiem, kuri to dara arī ziemas salā. Pat ja Tavs maršruts neved garām mums, aicinām izmest līkumu
Mums nav nevienam ar cipariem jāatskaitās, mums vienkārši ir prieks par katru, kurš šajā ziemas salā uzkāpj uz ričuka un iespēju robežās katru cenšamies atbalstīt ar tiem līdzekļiem, kas mums pieejami.
Nu tā. Beidzot mūsu pirmais prototips ir gatavs un tiks nodots testēšanai mazām un ašām kājelēm. Protams, ir lietas, kas vēl tikai top - piemēram, metāla plāksnītes, kur stiprinās rati - būs no metāla(pagaidām nav izlemts, ner.tērauds vai alu) cnc izgrieztas un gaumīgas, kā arī rati būs citi un aizmugurē būs resnāka riepa, lai braucamais atgādinātu motociklu. Sēdeklis standartā būs tāds pats kā stūres rokturi, taču to varēs uzstādīt individuāli. Protams, arī koksnes apstrādes līdzekļus pircējs varēs izvēlēties individuāli un lietosim tikai Latvijā uz eļļas bāzes ražotos dabīgos koksnes apstrādes līdzekļus, piemēram, lineļļu. Stūre veidota no ozolkoka un dakšas konstrukcijā tiek izmantoti gultņi, nevis bukses. Skrejritenīša rāmis ražots tepat Jelgavā, prasmīga galdnieka Jāņa rokām.
Runāt par lielo būtu lieki, jo daudzās izstādēs, semināros, kā arī klienti veikalā ir to ievērojuši un visi izrāda interesi par to, kā arī ir uzradušies cilvēki, kuri vēlas ar mums sadarboties un ražot šādus aparātus rūpnieciski. Atgādināšu, ka tas nav velosipēds, bet gan elektromobīlis.
Sveiciens pavasarī!
Strādājam, neguļam!
Ja velosipēdam kaut kas neripo, gribas ko uztjūnēt vai nopirkt jaunu velosipēdu, tad dodamies ciemos uz ActivSport Rīgas ielā 67, Jelgavā.
Esam klientiem ļoti draudzīgi un esam atvērti arī vēlu vakarā, lai arī pavisam darbīgie un aizņemtie varētu tikt pie salabotiem velosipēdiem!
Atgādinām, ka mūsu Facebook lapā ir like un share konkurss, ar iespēju tikt pie jauniem pedāļiem https://m.facebook.com/ActivSportJelgava/
[quote=ActivSport]
Nu tā. Beidzot mūsu pirmais prototips ir gatavs un tiks nodots testēšanai mazām un ašām kājelēm. Protams, ir lietas, kas vēl tikai top - piemēram, metāla plāksnītes, kur stiprinās rati - būs no metāla(pagaidām nav izlemts, ner.tērauds vai alu) cnc izgrieztas un gaumīgas, kā arī rati būs citi un aizmugurē būs resnāka riepa, lai braucamais atgādinātu motociklu. Sēdeklis standartā būs tāds pats kā stūres rokturi, taču to varēs uzstādīt individuāli. Protams, arī koksnes apstrādes līdzekļus pircējs varēs izvēlēties individuāli un lietosim tikai Latvijā uz eļļas bāzes ražotos dabīgos koksnes apstrādes līdzekļus, piemēram, lineļļu. Stūre veidota no ozolkoka un dakšas konstrukcijā tiek izmantoti gultņi, nevis bukses. Skrejritenīša rāmis ražots tepat Jelgavā, prasmīga galdnieka Jāņa rokām.[/quote]
Trakie cilvēki! (Pozitīvā nozīmē :) ) Bezpedāļnieku tirgus ir ļooooti piesātināts.
Ja esat pārliecināti, ka sporta segmentā iekabināsiet (svars/cena) Strider Pro, vai hipstersegmentā ar dizainu pārspēsiet Brum-Brum, Leg&Go, vai Dip Dapu, tad tik uz priekšu!
Nav slikti.
Manuprāt viena niša varētu būt rezerves daļas, vai maināmi aksesuāri. Pāris lietas kas ienāca prātā:
DipDap koka rāmis pa dubļiem braukājot baigi nolietojas, paliek melni pelēks. Jārēķinas ar to ka jāpāreļļo un jāmazgā.
Sēdekļa polsteris daudz braucot arī nodlilst, vajadzēs meklēt šuvēju kas uztaisa jaunu.
Noteikti vajag nerūsējošā tērauda skrūves. Ziemā pa sāli braucot rūsa uzbrūk. Ratu diskiem iekša stipri bēdīga. Alumīnijs varbūt būtu labāk.