Kādu velosaslēdzēju Jūs ieteiktu?
Kādi + un kādi -
Paldies!
Kādu velosaslēdzēju Jūs ieteiktu?
Kādi + un kādi -
Paldies!
http://www.youtube.com/watch?v=lbQu_IVUURA
Un pat tad neieteiktu atstāt.
Lētās var pārkniebt pāris sekundēs, dārgās paskatoties youtubē arī, un dažā pat nevajag knaibles.
Neiesaku atstāt velo bez uzraudzības.
Ko nu…?
Ja ik dienā domāju pārvietoties ar velosipēdu…, zinu, ka uz 15 min. būs viņš reizēm jāatstāj, kaut gan vietas ir tādas, kur cilvēki apgrozas un ir pat videonovērošana…, bet tam jau domāta kapuce…:)
Es visur eju ar velosipēdu.
Kāds velo? 30Ls kriptonītu tfuu tfuu tfuu neviens nav mēģinājis lauzt, citur pat visas dienas garumā.
Bet ikdienā es arī braucu ar tādiem velo, ka vairāk būtu žēl atslēgas, kādas detaļas, nekā paša rāmja :D.
Gadījuma vietās vienmēr skatos, lai ir zem kamerām, tuvu kādam dežurantam, pie ēstuves skatloga.
atceramies, ka ir ne tikai MTB veļuki(IMHO pieprasītākie zagļu vidū). tos 24+ ātrumus reti kurš trasē lieto, kur nu vēl pilsētā.
Velo cena 500,- lvl…, nu žēl būtu, ja aizstieptu…:(
Labs sasledzejs ir Palieto Funkciju Mekleet
Kuršos ir rūdītās ķēde, ap 10-12 ls, + kvalitativu piekeramo atslegu-ASSA,… un būsit pasargati no sīkajiem zaglēniem. No specialistiem nekas nepasargās. Pat pa galvu var dabūt. Pēc iespējas nekur neatstat.Nekadas patsmit latigas trosītes , lai vai kas tur anotācijā rakstīts.
Jāpērk otrs velo, elegants lēts pilsētnieks, par kuru nebūs žēl.
žel jebkuru…
pilsētai tikai viens variants neatstāt vispār vai atstāt lētu un ar atslēgu.
Principā pieturos tikai pie pirmā.
Kas tur ko pieturēties, vai nepieturēties?! Ir cilvēki, kam velo ir vienīgais pārvietošanās līdzeklis. Man ir viens velo un nevaru ne naudas, ne glabāšanas vietas dēļ atļauties katram mērķim savu braucamo. Turklāt man patīk braukt normāli, “kvalitatīvi” ar vienu riteni no sava Rīgas gala uz pavisam otru kādās nebūt darīšanās un galīgi nevelk braukt ar 30Ls vērtu čuguna radiatoru. Ko tad lai iesāk vienkārši cilvēks, kas ikdienā grib kvalitatīvi pārvietoties pa Rīgu un pa retam uz brīdi ieskriet veikalā, bankā u.t.t. Nav tāda drošības opcija “neatstāt”!!! Tie, kas neatstāj, laikam izmanto velosipēdu tikai trenniņiem vai svētdienas izbraucieniem ar sievu un bērniem, pārējā laikā braucot ar savām mašīnām un sabiedrisko transportu. Vienīgais variants ir pieslēgt pēc iespējas drošākā vietā un pie sevis klusu cerēt, ka atgriežoties ričuks vēl būs vietā.
500 Ls vērts velo = 50 Ls slēdzeni.
http://ebike.lv/ebike/product.do?webCatalog.id=1282&p=1&prod.id=2478
Bet es tik un tā neatstātu uz ilgu laiku un baidītos par ratiem, turklāt jāizvēlas pieslēgšanai objekts, kas ir izturīgāks par šo slēdzeni.
Somijā ar šādu (+ vēl http://ebike.lv/ebike/product.do?webCatalog.id=1282&p=2&prod.id=2485) slēdzu 2 velo uz nakti. LV tā nekad nedarītu…
Mīnusi - smaga padarīšana.
Vaskim taisnība.
Analoģija ir ar MB vai BMW attiecīgu modeļu spoguļiem un parking sensoriem. Ja ignorēt skaudro realitāti, atstājot zagļiem izdevīgās vietās, tad atliks tikai satricināt gaisu ar: “Maitas! Rokas izraušu, kājas salauzīšu utt.” Un zagļiem neizdevīgo vietu paliek arvien mazāk. Zaglis arī grib ēst, iedzert utt., bet negrib strādāt.
Skumji, bet fakts.
Iesaku kriptonīta pakavu.
Te ir bijušas vairākas tēmas un linki, kur lauž atslēgas. Faktiski nevienā neesmu redzējis, ka pāris sekundēs pārgrieztu, vai salauztu dzelteno/oranžo kriptonīta pakavu. Parasti tie ir lētākie melnie, vai citu firmu mīkstie pakavi, jocīgas konstrukcijas atslēgas, vai tiek demonstratīvi kniebtas pušu lētākas trosītes.
Bet vienmēr rēķinies ar to, ka arī kriptonītam ir savs limits - 20 minūtes zem flekša, un padomā, vai katrā situācijā, zaglim netiks šīs minūtes brīvas rīcības.
Vienīgais kas ir par kriptonītu ir jau sen atsauktās atslēgas ko varēja atmūķēt - varbūt kāds Latvijā vēl mēģina no tādām atkratīties.
Par pilsētas velo… tas gan vairāk der, ja būvē jaunu, nevis ja jau ir.
Nav jāiet čuguna galējībās ;). Nozagt var jebkuru, bet var mazināt motivāciju pielikt pūles, nesamazinot braukšanas kvalitāti.
Daudz zemāks pieprasījums būtu:
*Jocīgai rāmja formai - sieviešu, Y, pilsētas (zināms ka topā ir klasiskie MTB)
*V bremžu sistemai (pretēji disku)
*Ātrumiem rumbā (ar neuzkrītošu grip-shiftu)
*Uzgriežnu asis abiem ratiem un sēdeklim (bez quick release)
*Notīrīt uzrakstus no jebkurām pazīstamu brendu komponentēm (pārslēdzējiem, aplokiem, stutēm).
Tad pro zaglis varētu arī necensties lauzt kriptonītu, bet pameklēt ko “dārgāku”, nariki tā pat mēģinās savākt visu kur paveicās.
Protams atkarībā no “izkropļoto” detaļu daudzuma, daļa šo izmaiņu var ievērojami sabojāt velo izskatu, bet neatstāj faktiski nekādu efektu uz braukšanas kvalitāti. Ja izskats nerūp, var turpināt:
*Lietot nesaskaņotas krāsas detaļas (spīdīga stūre, melns iznesums, dažādas krāsas ručkas, dažādas krāsas klaņi)
*Nesaskaņota veida detaļas - riepas ar dažādu protektoru, dažādas formas un krāsas aploces
*Neierastus aksesuārus - dubļu-bleķu ļipiņas (vēlams no plastmasas pudelēm), zvēriņu zvaniņus
*Nemazgāt detaļas kuras kultūrslānis nebojā.
Tas viss var būt ar vieglu alumīnija rāmi, labām trosēm, apvalkiem, viegliem un izturīgiem aplokiem, ērtu sēdekli, kvalitatīvu monobloku utt.
Baigā nolemtība, ne?
Saprotu par ko tu runā, taču, ja gribās visu to “labumu” arī pie esošās nolemtības sajūtas, tad apsveicu ne tik slikti ar to naudu nav;) jox
Ja par metodi, tad balsoju par U- veida un ķēdi ar piekaramo…
mopēdam izmantoju šādu kombināciju
Aprūsējis un līks “Stārķa” rāmis, olu riteņi, ķīļu klaņi, “Mahimas” sēdeklis. Lūk atbilstošs ikdienas braucamais “Mazajai Parīzei”.( “Malij Pariž”)
Tādu droši var visu dienu atstāt Centrā, tādu neņems no balkona vai kāpņu telpas.
Un, ja tomēr notiek brīnums un kāds to nozog, droši var doties pakaļ uz “Latgalītes” zagto riteņu kaudzi.
Slēdzenes priekš kaķiem.
[quote=makaroni]Bet vienmēr rēķinies ar to, ka arī kriptonītam ir savs limits - 20 minūtes zem flekša, un padomā, vai katrā situācijā, zaglim netiks šīs minūtes brīvas rīcības.
Vienīgais kas ir par kriptonītu ir jau sen atsauktās atslēgas ko varēja atmūķēt - varbūt kāds Latvijā vēl mēģina no tādām atkratīties.[/quote]
1.Kaut arī esmu “Mr.Kryptonite” un būtu priecīgs, ja tās būtu 20 min, bet realitātē ar labu elektrisko fleksi būs nedaudz zem 2 min. Ar nosacījumu, ka jāgriež ir abas pakava malas - tāda ir labāko Kryptonite modeļu īpašiba. Ar akumulātora fleksi būs virs 2 min, bet dažreiz, ja aķītis švakāks, var darbiņš palikt pusceļā. Tomēr arī tās 2 min dzirksteļu, trokšņa un citas jezgas ir pietiekoši sarežģīts pasākums zaglim, lai tas izvēlētos tomēr citu velo, kurš nebūs tik pamatīgi pieslēgts.
2.Latvijā par Kryptonite neviens vēl nebija dzirdējis, kad pasaulē notika jezga ar cilindra tipa slēdzenēm. Atšķirība tikai tā, ka Kryptonite tajā laikā atsauca ap 200000 slēdzenes, kaut kā neesmu dzirdējis, ka citi zīmoli būtu bijuši tik apzinīgi, jo šī problēma bija pilnīgi visiem ražotājiem, kuri izmantoja cilindra tipa slēdzenes. Tā kā pat ja Tu gribētu, nevarētu Latvijā Kryptonite ar slēdzeni, kuru var atmūķēt ar lētāko BIC pildspalvu.
Paši esam lauzuši, cirtuši, spieduši, zāģējuši un fleksējuši dažādus Kryptonite modeļus un droši varam teikt, ka testos minētie sabojāšanas laiki tiešām ir reāli. Tajā pat laikā esam testējuši “neteikšukādazīmola” slēdzenes un divi precīzi āmura sitieni bija nepieciešami, lai slēdzene padotos. Viss iepriekš minētais attiecas uz U-lock slēdzenēm. Troses ir lietojamas kā papildus slēdzenes vai īpašos apstākļos (laba vidonovērošana, grūta piekļūšana, lai darbotos ar instrumentiem utml. un arī tad sākot no 20 mm diametra.
Iesaku U tipa slēdzeni, kā, piemēram šo:
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=39257448918570129042012842372057&select=0104b01&artikel=4003318229756
Lai dabūtu vaļā ir jāgriež/jākniebj 2 vietās, līdzīgi kā ķēdei, tikai šī ir stipri resnāka, sver mazāk, kā kāda 85cm ķēde un ir iepērkama arī ar rāmja stiprinājumu un nav ar bēdīgi slaveno apaļo atslēgu.
Par trosēm labāk aizmirst.
Var vēl šeit mazliet paskatīties kādu info:
http://www.lockyourbike.org.uk/